Skagen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 En rekke innlegg med reaksjoner på moderering har blitt midlertidig skjult inntil vi får en avklaring i saken. Vi setter pris på tilbakemeldinger på jobben vi gjør som moderator, men helst pr. PM/melding eller i en egen tråd for å unngå off-topic. Men jeg understreker at reaksjoner på moderering skal være saklig. Moderatorer er like mye beskyttet av retningslinjene for personangrep og hets som vanlige brukere. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Siden Skagen kom med en liten avklaring, slettet jeg to stk. innlegg som gikk på kommentar av moderering. Dette innlegget skal som vanlig ikke diskuteres i tråden. Ved spørsmål rundt moderasjon, så send gjerne pm/ mail eller pling på msn. Det er fullt mulig å lage egen tråd om dette i tilbakemeldingskategorien. Ha en fortsatt fin kveld MVH KVTL Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Da var p183 bestilt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg vil se bilder så fort som du får det. Og hva skjer med ditt Antec 900 nå da? Og vil du gjøre en casemod med P183 også? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Antec 900'en står ferdig sandblåst i garasjen. Har ikke orket å lakke den enda. Jeg tar det når jeg har god tid. Så lager jeg en eventuell server og hiver inn i 900'en. Bilder skal bli :] Har ikke store planene om noen casemod på P183'en.. Men vi får se Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 En grunn for at det var en tråd med bare bilder, så slipper vi msn prat blandt bildene Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Bygger data, men får ikke bestemt meg for hvem kabinett jeg skal ha, atm står det mellom Cooler Master HAF 932 og Antec TWELVE Hundred. Innspill? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 antec 1200 uten tvil. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvilken prisklasse? Vil anbefale å ta en titt på Lian Li sitt utvalg Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fant ikke no Lian Li. Men snakker sikkert om noe heftig greier Går ikke over to tusen lappen Så da blir det tolv hundre Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 A+ Black Pearl er også et fint kabinett:) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Her finner du et stort utvalg av Lian Li kabineter. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 A+ Black Pearl er også et fint kabinett:) Det er et flott kabinett ja Holder på å lade kameraet, så skal jeg legge ut bilder av dette kabinettet som jeg bruker til server Kamera: Canon Eos 500D Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fikk plutselig et stramt budsjett her. Så kan noen svare meg på om det er ekstremt mye mer glede i 800 kroner mer for twele hundred en og heller gå for antec nine hundred? Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fikk plutselig et stramt budsjett her. Så kan noen svare meg på om det er ekstremt mye mer glede i 800 kroner mer for twele hundred en og heller gå for antec nine hundred? Hva er forskjellen? Jeg vet ikke den store forskjellen, men om du vurderer 900 kan du kanskje ta en titt på Thermaltake V9 og NZXT Tempest, to kabinett som ligner litt på 900. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Går for Nine Hundred bare i version to, som er helt lik som twele hundred bare at det er midi tower. 900= 9 slots og midi tower, 1200= 12 slots og high tower. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det stemmer. Selv syns jeg 902 er stygg.. Selvom den er helt like 1200. 900 har best design imo, men har noe småplukk som støvfiltre, kabelhull og svart interiør.... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det stemmer. Selv syns jeg 902 er stygg.. Selvom den er helt like 1200. 900 har best design imo, men har noe småplukk som støvfiltre, kabelhull og svart interiør.... Jeg bestilte nettopp Thermaltake V9 som heller ikke har svart interiør, men det er vel ikke noe problem å spraylakke det? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ja 900 vifta er flat på toppen mens 902 vifta stikekr mer opp med lys og anna fancy stuff Liker og ha så mye glass og blå lys som mulig. Så en med 900 her med grønne lys noen sider tilbake? Bytta ut alle viftene med grønne lysvifter? Or? Thermaltake V9 blri vell mer en modda version av 900. Likte den, om den bare hadde vært i version 2 . Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Fyren med grønne lys var nok meg. ("arbeidslogg": https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=938430&hl= ) Byttes ut nå da men.. Med en p183 EDIT: Forresten.. Tro meg, kule fancy ting som lys osv går du fort lei. Endret 8. september 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå