Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

En rekke innlegg med reaksjoner på moderering har blitt midlertidig skjult inntil vi får en avklaring i saken. Vi setter pris på tilbakemeldinger på jobben vi gjør som moderator, men helst pr. PM/melding eller i en egen tråd for å unngå off-topic. Men jeg understreker at reaksjoner på moderering skal være saklig. Moderatorer er like mye beskyttet av retningslinjene for personangrep og hets som vanlige brukere.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden Skagen kom med en liten avklaring, slettet jeg to stk. innlegg som gikk på kommentar av moderering. Dette innlegget skal som vanlig ikke diskuteres i tråden.

 

Ved spørsmål rundt moderasjon, så send gjerne pm/ mail eller pling på msn. Det er fullt mulig å lage egen tråd om dette i tilbakemeldingskategorien.

 

Ha en fortsatt fin kveld

 

MVH

 

KVTL

Lenke til kommentar
Fikk plutselig et stramt budsjett her. Så kan noen svare meg på om det er ekstremt mye mer glede i 800 kroner mer for twele hundred en og heller gå for antec nine hundred?

 

Hva er forskjellen?

 

Jeg vet ikke den store forskjellen, men om du vurderer 900 kan du kanskje ta en titt på Thermaltake V9 og NZXT Tempest, to kabinett som ligner litt på 900.

Lenke til kommentar
Det stemmer. Selv syns jeg 902 er stygg.. Selvom den er helt like 1200. 900 har best design imo, men har noe småplukk som støvfiltre, kabelhull og svart interiør....

 

Jeg bestilte nettopp Thermaltake V9 som heller ikke har svart interiør, men det er vel ikke noe problem å spraylakke det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...