OndApe Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) OOh!! heftig vannkjøling, dekker jo samtlige komponenter med untak av HD..Blir ikke vannet som kommer til chipsettet etter GPU'ene fryktelig varmt? og hvordan radiator har du på det?Kule saker Faktisk ikke CPU holdt seg rundt 30grader og GPUene holdt seg rundt 35 grader. Ikke mye varme som kommer fra minne, nb, sb osv. Hadde forresten en HW Labs Black Ice GTX360 radiator med S-Flex(E) vifter fra Scythe. Endret 15. juni 2009 av OndApe Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Edit: Skjedde no rart med bildene. Kommer bilder neste side straks. Endret 16. juni 2009 av aGal Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kunne du lagt ut litt større bilder? Disse er ikke klikkbare. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Kunne du lagt ut litt større bilder? Disse er ikke klikkbare. Ironi ? De er da 800 x XXX synes det er fin size jeg EDIT: WTF, bildene ble små her også nå :S Riktig nok bare de 3 som ikke ligger i spoiler. Endret 16. juni 2009 av aGal Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kunne du lagt ut litt større bilder? Disse er ikke klikkbare. Ironi ? De er da 800 x XXX synes det er fin size jeg EDIT: WTF, bildene ble små her også nå :S Riktig nok bare de 3 som ikke ligger i spoiler. Alle er små... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kunne du lagt ut litt større bilder? Disse er ikke klikkbare. Ironi ? De er da 800 x XXX synes det er fin size jeg EDIT: WTF, bildene ble små her også nå :S Riktig nok bare de 3 som ikke ligger i spoiler. Alle er små... Hah, oppdaterte bildene. Da ble de små her og. Skal se om jeg gidder fikse på det straks Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Vel, hva kan man si om to Dell Optiplex-kabinetter? De er jo ikke akkurat vakre, men funker til sitt bruk. Forbinder dem med skole. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Vel, hva kan man si om to Dell Optiplex-kabinetter? De er jo ikke akkurat vakre, men funker til sitt bruk. Forbinder dem med skole. Det er gamle PCer fra skolen der jeg jobber. De er ikke pene nei, men de er små med greie spesifikasjoner. De fungerer perfekt til bruken jeg gir de, før har disse vært brukt med Adobe CS3 Master Collection pakkene, som har gått ganske greit. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Powersound: Det så flott ut! Om det er praktisk og ser fint ut på andre siden vil jeg si at det er good to go! Har du bilde fra andre siden også? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Powersound: Det så flott ut! Om det er praktisk og ser fint ut på andre siden vil jeg si at det er good to go! Har du bilde fra andre siden også? Hei!! Håper på å få HK og minne idag. Er litt lettere og legge opp resten når jeg vet hvår alle kablene skal være. Jeg startet bare med og Legge allt i strømper og plasere det sånn någelunne der det skal være. Har ikke satt fast den siste biten på noen av kablene. Kommer jo 2-3 kabler til. Men det er lettest og se når HDD og slikt har tatt plass. Må ha SATA Power til HDD og Molex til katodene, vifte styring og pumpa. Men får jeg HK og minne idag så får jeg inn det sammen med Prosessor og det ene skjermkortet, da er det litt lettere og se åssen det ser ut. Sorry for dårlig kamere, men har ikke noe bedre:S Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Da, som den nyoppussede trådtittelen hinter til, åpnes den orginale tråden igjen. De to "nye" som ble opprettet som følge av at denne ble stengt, er nå flettet inn. På tide med party folkens, følg opp det gode nivået vi har sett de siste sidene - kom med bilder, idéer, og ikke minst nå norges største samlingssted for datakompetanse dersom du skulle trenge det. Vi ber dog samtidig om at man viser folkeskikk, følger forumets retningslinjer, norsk lov o.l. - og som en sidenote vil jeg be om at alle bilder som lastes opp resizes til en fornuftig størrelse (vi gjør som Akam, 1280 maks på lengste side). At de lastes opp på forumets servere vil også gjøre surfingen mer fornøyelig for på både deg og dine medforumnerder. Tråden vil følges med på. Endret 31. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Endelig gjør du noe fornuftig WheelMan.. *mobbe* Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bra! Skal ta å kutte noen hull i 900'en min neste uke, og lakke på nytt. Blir bilder; ) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Flott WheelMan! Endelig gjør du noe fornuftig WheelMan.. *mobbe* Jenter, istedefor å stå der på sidelinjen og fortelle hvor awesome det er, hva med å.. følge trådens tema? Bra! Skal ta å kutte noen hull i 900'en min neste uke, og lakke på nytt. Blir bilder; ) Neat! Gleder meg til å se. Endret 31. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Lenge siden jeg har bidratt i tråden nå, og siden hovedpc'en undergår litt endringer for tiden kan jeg vel slenge opp noen bilder av en maskin jeg bygget opp over helgen. Maskinen er støysvak som fy, så vurderer å benytte den som mediacenter med noen TB-disker. Maskinen består i hovedsak av et MSI P35 Platinum Combo med 2gb Crucial PC-8000 DDR2 minne, en P4 s775 klokket til 3.6ghz og et 8800 Ultra. CPU'en kjøles av en Tuniq Tower (hadde ingen blokker som ikke kræsjet med kondensatorene MSI har plassert rett ved socketen), mens gpu'en kjøles av en fullcover blokk fra EK, Mist dobbel 120mm radiator, Laing DDC-1T pumpe med plexi-topp og en AC aquatube tank. Vifter på radiatoren er slim-vifter fra Yate loon, mens øvrige vifter er Noctua S12-vifter. Alt av vannkjølingen styres av en AC Poweradjust og en AC Aquaero og reguleres etter temperaturen i kassa automatisk. Resten av viftene styres av en ymse viftestyring jeg har modifisert. Alt er pakket inn i et Lian Li v1000 som i tillegg til den innlysende radiator-grillen i topp også er moddet med en 120mm i skillegulvet som blåser kald luft oppover hovedkortet. Nok snakk, tar gjerne imot tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Sweet maskin, Caliber - liker den ^^ Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Sweet maskin, Caliber - liker den ^^ Takk skal du ha! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kabinettet mitt nå; Antec 900 Et perfekt ekempel på hvordan det går hvis du ikke primer før du lakker. Skal lakkes på nytt samt få noen kabelhull. Lenke til kommentar
Darkling22 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Siden folk er så godt i gang... Dette er mif HAF 922 som holder på å gjenomgå en forandring. og så noen LEDs OG mangen flere LEDs Flere bilder kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå