MacManus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Her er min nye baby, veldig pent kabinett med god plass. Men måtte kjøpe p4 og 12pin strømforlenger, rakk ikke ned pga. den uvanlige oppbyggingen. Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Her er min nye baby, veldig pent kabinett med god plass. Men måtte kjøpe p4 og 12pin strømforlenger, rakk ikke ned pga. den uvanlige oppbyggingen. fin baby hva skal barnet hete etter "litt" modding? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Her er kabinettet mitt... har mekket en egen mod med stikk saga som du ser oppe på toppen av kabisset.. ser ikke så mye på bildet da men.. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Mitt kabinett. Ikke så kjemerått men er da en pc. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Mitt Q-Tec L-MD innvendig Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Her er min nye baby, veldig pent kabinett med god plass. Men måtte kjøpe p4 og 12pin strømforlenger, rakk ikke ned pga. den uvanlige oppbyggingen. fin baby hva skal barnet hete etter "litt" modding? Skal ikke moddes, skal forbli uskyldig og pent. Det skal forbli et jomfru kabinett . Men skal ikke modde! Liker det slik som det er. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 her er mitt... ikke akkurat det beste i verden men.... PS: den nermeste er stereoanlegget... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Her er min nye baby, veldig pent kabinett med god plass. Men måtte kjøpe p4 og 12pin strømforlenger, rakk ikke ned pga. den uvanlige oppbyggingen. Drit stilig kabinett , det er ikke modbart tower kjører lian li stil , og jeg liker i allefall alle lian li kabinettene som de er. Stil rene hvor kjøpte du det, har ikke sett det noen plass tror jeg ? Lenke til kommentar
perstian Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 vet ikke om dette er så mye å skryte av, men jeg syns hvertfall det ble fett har tenkt til å lage meg en egen vanntank og sette inn neonlys senere, men da starter jeg en ny tråd Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hallå!! Du med Rammstein-kabinettet... Har du linker til bildene? Fant ikke tråden som de var på!! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) har tenkt til å kjøpe meg nytt kabinett Aspire X-Dreamer II. vet dere er imot ferdig modda kabisser men jeg synes det er ganske fint. hva synes dere? her er noen bilder av det jeg har nå Endret 29. januar 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) får slenge ut et bilde av mitt. nylakert for 2 dager siden Noen som vet hvilket kabinett dette er? vet det ikke selv Endret 30. januar 2005 av Håvi Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ser ut som et chieftec dragon liten versjon Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ser ut som et chieftec dragon liten versjon skulle akkurat til å si det samme Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ok. tenkte å gi det coca cola look på et eller annet vis Lenke til kommentar
alexern Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 leg en mal og lakk med hvit lakk da Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har sånn tower!! ikke mobb! :!: har akkuratt kjøpt brukt midi dragon som jeg må fikse.. heeeelt herpa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå