FORD..NOZ Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Her er mitt bildene funker ikke Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) jo? Edit: Konge kabinett Flop|s må nesten få meg et slikt kjøleskap Endret 2. august 2004 av Morten-data Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) hmm, jeg fant ut at det er kunn jeg som kan se de, for jeg snakket med en kamerat å han kunne bare se to av bildene. for d går ikke an å laste opp de andre bildene av en eller annen grunn... Endret 2. august 2004 av Pain193 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Mitt... merk masse noenlys... orginalt Fire stk under musa i grønt og blått synes ikke på bildet Har samme.............. men ikke Fire stk under musa i grønt og blått, ossen gjorde du det? Endret 2. august 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Nå tror jeg de skal fynke Her Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 BUNDY: De er der bare... kanskje bare tre?? Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) jah... Her er mitt... Har bestilt ny PSU, så den gamle går snart i søpla Endret 2. august 2004 av OleJørgen Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 kult,,jeg har det samme med omvendt farge men har en AOPEN Psu!!! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Mitt hjertebarn.. klikkbare bilder. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) her er kassa mi den er ikke ferdig ennu ! http://www.forvirra.com/upload/img/andre1 http://www.forvirra.com/upload/img/andre2 forfra http://www.forvirra.com/upload/img/andre4 over fra snufs viftebladet er knekt snufs http://www.forvirra.com/upload/img/andre3 fra siden Endret 2. august 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ohh, den var original! Har ikke sett en slik før.. Er du ferdig med den? Ser ut som om taket er litt skjevt og sidene er festet med teip, men stilig var den Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 stili kabbinet det derran!!!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ahh, du mente harddisk lys og power og "standby"? det har jeg:) Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) som sakt jeg er ikke ferdig enda venter på tenninglås å bryter å silikon fra clasohlson kommer i morra jeg må prøve å finne noe for å holde glassene sammen i toppen. noe av set samme som holder sunbeam kabinettene sammen firkantet acrylkloss eller noe sånt . trenger tips ! Endret 2. august 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 er det ingen som vill gi meg tips ?? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ja hvorfor ikke lage noen acrylklosser som du borrer hull i og bruker noen stilige skruer . Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 har tengt på den men jeg finner det ikke ! det var det jeg hadde tengt men jeg finner ikke ut hvor di selges Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kan jo bruke ether til å lime plexi. Det finnes også et eget lim for plexi, men jeg husker ikke hva det heter i farta. XenZor Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Kan jo bruke ether til å lime plexi. Det finnes også et eget lim for plexi, men jeg husker ikke hva det heter i farta. XenZor vill helst ikke lime .skal ha det opp igjen uten at det er limsøl overalt det blir mye bedre å skrue det opp igjen Endret 3. august 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Slik ser min kabbis ut Front Bak Siden Endret 3. august 2004 av zandro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå