Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Er ikke IDE kabelen koblet til?

hehe bra observert! nei måtte koble den ut når jeg holdte på inne i der pga. var i veien for sata kontaktene.

Jeg glemt jo selfølgelig å putte den på plass igjen så måtte åpne kabinettet en gang til for å plugge den i.. doh..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det vil si at kortet bare har ett "kretskort". Nå har det to stk.

Jøss, hva er egentlig vitsen med det a? blir det så mye minre? de vil vell bare sette på en enda større kjøler uansett(, men da blir det kansje bedre temperaturer??).. billigere blir det vell heller ikke?

hmm.

Lenke til kommentar
Oppgradert det meste!

post-154124-1242392427_thumb.jpg

post-154124-1242392448_thumb.jpg

Se i signaturen min, så ser du hva som skiller seg ut :ph34r:

Åssen er støyen i dette kabinettet opp emot et Lian Li i samme prisklasse?

PS. Det var veldig ryddig det der:D

Etter det jeg har erfart så er det et veldig stille kabinett.

Ettersom jeg aldri har hatt et Lian Li -kabinett, så skal jeg ikke uttale meg om det.

Alltid hyggelig å få hyggelige kommertarer, men jeg vet at jeg kan få det enda ryddigere inni der, men denne gangen var jeg så utrolig gira på å få igang pc-en for å installere Win7! :new_woot:

Lenke til kommentar
Etter det jeg har erfart så er det et veldig stille kabinett.

Ettersom jeg aldri har hatt et Lian Li -kabinett, så skal jeg ikke uttale meg om det.

Alltid hyggelig å få hyggelige kommertarer, men jeg vet at jeg kan få det enda ryddigere inni der, men denne gangen var jeg så utrolig gira på å få igang pc-en for å installere Win7! :new_woot:

Etter å ha sett på SPEC. så er den litt for høy for å passe hos meg. Så det blir nok et Lian kabinett på meg med litt ekstra støydemping på dører osv:D Blir nok bra til slutt håper jeg:D

Lenke til kommentar
Får vell legge ut kabinettet mitt også, selv om det ikke er så mye å skryte av... :thumbdown:

Tenker på å oppgradere til Antec P182

Antec 300 er et diggbart kabinett da. Jeg har selv et P182 så har jeg og brodern en gammel maskin med Antec 300. Når du først har et Antec 300 så vil jeg ikke anbefale til å bytte til Antec P182.

Jeg sier dog ikke at 300 er bedre enn P182

Lenke til kommentar
Kadoten utenpå kabinettet faktisk! Den var ny for meg :p

Prøv å få så mye av kablene inn i brønnene i front og trekk noen av de bak hovedkortbrettet om det er mulig :)

Jeg hadde katodene i gamle pcen som jeg lagde, så når jeg satt de i denne hadde var det litt idiotisk å ha de inni, så da ble de utenpå. Jeg hadde de også bakpå skjermene en stund.

Det er ganske vanskelig å rydde i kablene i dette kabinettet synets jeg, men jeg har fått lagt mange kabler på baksiden, men ikke alle. (korte kabler til front panelet, og bare et hull til baksiden av hovedkortbrettet)

Får vell legge ut kabinettet mitt også, selv om det ikke er så mye å skryte av... :thumbdown:

Tenker på å oppgradere til Antec P182

Antec 300 er et diggbart kabinett da. Jeg har selv et P182 så har jeg og brodern en gammel maskin med Antec 300. Når du først har et Antec 300 så vil jeg ikke anbefale til å bytte til Antec P182.

Jeg sier dog ikke at 300 er bedre enn P182

Pappa har sakt at han kan kjøpe P182 til meg hvis han 300 kabinettet. (som en bursdagspresang fra lillebror) Jeg har vell ingenting å tape da... :p

(han har et gammelt fujitsu siemens kabinett nesten uten kjøling, men bråker som bare det)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

antilope118: Ikke peneste modifiseringa jeg har sett :p Dog ble det vel bedre kjøling ?

Har samme kassa selv, synes den er luftig og grei orginalt jeg. Eneste CPU som kunne fått bedre kjøling med ei vifte bak sån du har fikset!

Skal få slengt opp noen bilder i løpet av uka. Har også en Shuttle med vannkjøling på CPU som jeg kan fikse bilder av, den er ute av drift inntil jeg gidder å kjøpe 3 deler til den. Samt ei anna maskin som ligger litt over alt. Planer om å få fiksa litt på den i morgen, casemod på G!

Lenke til kommentar
antilope118: Ikke peneste modifiseringa jeg har sett :p Dog ble det vel bedre kjøling ?

Har samme kassa selv, synes den er luftig og grei orginalt jeg. Eneste CPU som kunne fått bedre kjøling med ei vifte bak sån du har fikset!

Skal få slengt opp noen bilder i løpet av uka. Har også en Shuttle med vannkjøling på CPU som jeg kan fikse bilder av, den er ute av drift inntil jeg gidder å kjøpe 3 deler til den. Samt ei anna maskin som ligger litt over alt. Planer om å få fiksa litt på den i morgen, casemod på G!

Hei! ja er klar over at det ser litt javelig ut, men det syntes ikke så lenge man ikke går bak kabinettet å gransker. (måtte kutte alt med vinkelsliper, så var litt vanskelig)

Var først og fremst resultat jeg var ute etter, før lå cpu temp på 40-60 grader nå ligger den på 30-40 grader!! Er enormt fornøyd :)

(samtlige temperaturer er selfølgelig blitt lavere, husker ikke helt hva diferansene er på de..)

Er så vidt plass til 2X 8cm vifter med marginer på få mm om du vil gjenomføre lignende prosjekt, også er det fint plass til den ekstra 12cm vifta. ;) gir bra air-flow med viftene som drar luft ut bak :)

Morro å se blider om du skulle modde litt på din "cube"..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...