Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er midlertidig, da nettlevrandøren vår spiser PSUene mine. Er tredje i ÅR. Den er ikke min engang. Er irriterende, PCen funker i noen år til måneder, så begynner den å slå seg av, iblant etter sekunder, iblant etter dager. Har bytta ALLE deler bortsett fra det, så må jo være den, særlig siden den funker med denne.

 

Ellers skal jeg ha Core i7 med DFi hk, da blir vannkjølingen i samme farge som kontaktene på hk, altså grønn eller oransje. Og har et til ATI 4870 liggende, men det er dødt, skal sende inn på RMA "snart", dvs når jeg orker

 

EDIT: Ser også at S-ATA(N) kablene lager mye rot, om jeg hadde hatt mykere kabler så hadde det blitt bedre, for de er stive som storkarn ready for action :p

Endret av Seruka
Lenke til kommentar

ok, skjønner.

 

Tror dog du muligens kan oppnå 5-8 grader lavere cpu temp. ved å vende den. Slik det er nå ser jeg for meg en fare for at Noctua'n stjeler lufta bort i fra cpu-vifta(som suger ned)

 

Glemte forresten rosen, nydelig maskinpark du har i heimen :yes:

Lenke til kommentar
ok, skjønner.

 

Tror dog du muligens kan oppnå 5-8 grader lavere cpu temp. ved å vende den. Slik det er nå ser jeg for meg en fare for at Noctua'n stjeler lufta bort i fra cpu-vifta(som suger ned)

 

Glemte forresten rosen, nydelig maskinpark du har i heimen :yes:

Cpu temp går aldri over 48 grader selv når jeg kjører Blu-ray filmer så det er ikke noe problem med temp. Er mer opptatt av støv oppsamling inne i PC'n. Selv skjermkort-vifta går bare en gang i halvtimen i 20 sekunder.

Endret av Mas99
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...