kloningen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Så badass system med vannkjøling og hele pakka, s¨kjører du osx? : ) Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvorfor sprer du ikke satelittene rundt i rommet? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvorfor sprer du ikke satelittene rundt i rommet? Hadde de vært trådløse så hadde jeg gjort det, kablene er ikke lange nok eller så er rommet for stort. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nice, tror jeg skal laste opp noen bilder når jeg får nye GTX260'en min Solgte 9800gtx'en idag, bestilte gtx260 idag. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Er midlertidig, da nettlevrandøren vår spiser PSUene mine. Er tredje i ÅR. Den er ikke min engang. Er irriterende, PCen funker i noen år til måneder, så begynner den å slå seg av, iblant etter sekunder, iblant etter dager. Har bytta ALLE deler bortsett fra det, så må jo være den, særlig siden den funker med denne. Ellers skal jeg ha Core i7 med DFi hk, da blir vannkjølingen i samme farge som kontaktene på hk, altså grønn eller oransje. Og har et til ATI 4870 liggende, men det er dødt, skal sende inn på RMA "snart", dvs når jeg orker EDIT: Ser også at S-ATA(N) kablene lager mye rot, om jeg hadde hatt mykere kabler så hadde det blitt bedre, for de er stive som storkarn ready for action Endret 28. mars 2009 av Seruka Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 *Mine innlegg* Kommer med bilde av min PC om ikke så veldig lenge. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Den skal blåse ut ellers så suger du masse støv inn og varme stiger, sitter vifte i front som blåser inn + 2*80 mm som blåser ut bak. Endret 5. april 2009 av Mas99 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 ok, skjønner. Tror dog du muligens kan oppnå 5-8 grader lavere cpu temp. ved å vende den. Slik det er nå ser jeg for meg en fare for at Noctua'n stjeler lufta bort i fra cpu-vifta(som suger ned) Glemte forresten rosen, nydelig maskinpark du har i heimen Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) ok, skjønner. Tror dog du muligens kan oppnå 5-8 grader lavere cpu temp. ved å vende den. Slik det er nå ser jeg for meg en fare for at Noctua'n stjeler lufta bort i fra cpu-vifta(som suger ned) Glemte forresten rosen, nydelig maskinpark du har i heimen Cpu temp går aldri over 48 grader selv når jeg kjører Blu-ray filmer så det er ikke noe problem med temp. Er mer opptatt av støv oppsamling inne i PC'n. Selv skjermkort-vifta går bare en gang i halvtimen i 20 sekunder. Endret 5. april 2009 av Mas99 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Trist å se at du ikke bruker den plassen du har i Cosmos'en til å gjøre det litt ryddigere D: Lenke til kommentar
smy Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Har prøvet å få en del kable bakom men ikke så lett. Endret 15. april 2009 av smy Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det var jo en god del ryddigere før du satte inn et ekstra skjermkort. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Har du ett bilde av innsiden også lovvig? Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Snu TRUE'en 90 grader og rydd kablene litt Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Snu TRUE'en 90 grader og rydd kablene litt Støttes. Burde og kjøpe deg en vifte til TRUE-en. Det er verd det Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er ikke sikkert det går med tanke på kjøleribben på hovedkortet. Men om det er plass så er det vel smart å gjøre det ja Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kan ikke snu den pga. HK, vifte gidder jeg heller ikke montere på, har kun 2 vifter i hele boksen, og det holder det meste på greie tempraturer. Og vil ikke ha mer bråk egentlig. De 4 diskene fremme bråker nok som det er. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Pent kanbinett det der Litt lyst på ett selv. Kunne vi fått en bilde av innsiden også? Selv om det er litt rot. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Nydelig kabinett det der, ja. To dager til jeg får penger - snart ny hw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå