Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke å ta bilde.. tarmaltek Armor. kabinettet..

 

3stk 120mm Foran. 1stk 120mm toppen.. Cpu-zalman cup-kjøler,

 

ved god og luftig pc-rom::::::

 

CPU: 29'c

System: 26'c

Gpu: 49'c

trenger muligens ny vga kjøler

post-156245-1224094617_thumb.jpg

Endret av con4r
Lenke til kommentar
Dremel har jeg ikke.

Borr er eneste muligheten for meg nå :( Kan til nød bruke stikksag.

 

Kjøp deg en billig dremel da, koster ikke all verden for en som funker ok. Du kan bruke den til alt, og kutte overalt på kabinettet om du vil. Jeg lagde bare hull bak hovedkortet med dremel og la teip rundt kantene slik at kablene ikke skulle kuttes opp. Bak hovedkortet er det heller ikke synlig så da har det ikke så mye å si.

 

Har prøvd med borr selv også, og tro meg, det er noe piss å holde på med. Gikk bare like så godt ned i butikken og kjøpte en dremel som sparte meg for frustrasjonen.

Lenke til kommentar

japp gjordt det på mitt 900.. laga et stort hull med den clas ohlson hullsag med en helt vanelig 14.4V borr.. tok 3 ladninge før jeg kom igjennom 1 gang XD så du burde ha 19-20V borr eller en som du bare plugger i veggen = mye kraftigere.

 

Strippsa alt intil kabinettet med grønn strips på biltema :) hehe

 

Ser litt fint ut med alle blåe viftn å Zalman 9700LED.

 

Neste blir:

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=108112 og

Sunbeam Kald Katode Sound Control :)

 

Du kan også kjøpe en til vifte i øveste 5.25 inch bays = 3 vifte i front å kjøpe en Slim dvd brenner der antec merke er nederst.

Ta av den å slide den inn.. :) blir godt før Cpu kjølern å få en vifte i ansikte.

 

 

er et eksempel

Endret av nipton
Lenke til kommentar
Dere som har lagd hull til ledninger/kabler i hk brett, hvordan har dere gjort det?

Bare brukt vanlig borr?

 

Borr, tang og slipt det rent etterpå:)

Er det en spesiell borr/tang man må bruke? eller er det sånn jeg kan finne hjemme i kjellern elns? :p

Jeg har nemelig også tenkt å lage hull...

 

Som sagt over her er en dremmel en god ide. Men det jeg gjorde var å borre 4 hull, ett i hvert hjørne av hullet jeg skulle lage og deretter ta tanga å klippe. Trenger ikke noe spesielt borr eller tang. Vanlig tang og borr funker som en drøm! Men husk å enten bruke en fil eller en slipemaskin å pusse kantene med, ta gjerne å isoler kantene med enten teip eller noe annet for og beskytte kablene dine. Burde ikke ta deg veldig lang tid å gjøre dette! Enkelt, artig og sluttproduktet blir pent om du gjør det nøye, slurver du blir resultatet deretter også. Så lykke til:)

 

nipton: Kjøp deg ny drill ;) 14.4v borr burde fungere helt fint til og modde hele kabinettet ditt og enda litt til!

 

EDIT: Skrivefeil

Endret av mreinha
Lenke til kommentar

Hallo

 

 

Nå har jeg fått en proff data mann til å montere min nye:: Zalman GPU-kjøler VF1000-LED

han tok 200,- for jobben.. W-microdata, han har jobbet med data i alle sine år, snart pensjonist. Han brukte ca.1 timestid,

 

Denne kjøler bra... :)

 

VGA: 41'c

CPU: 29'c

System: 26'c

 

Bilde??? Jada.. d kommer.. har camera, tar bilde imorgen. :)

 

 

Når det gjelder min kjøling i pc'n min...

4stk 120mm vifter + cpu zalman + vga zalman..

 

NB!! Gidder ikke å kjøpe viftestyring, så viftene mine går for fulle 100%,

dem bråker litt, men det er ikke noe stort problem..

 

Gidder ikke å sitte å høre på brøket a viftene,,

 

Spiller jeg eller hører på musikk, hører ikke noe viftestøy..:)

post-156245-1224240898.jpg

post-156245-1224260059.jpg

Endret av con4r
Lenke til kommentar
Som sagt over her er en dremmel en god ide. Men det jeg gjorde var å borre 4 hull, ett i hvert hjørne av hullet jeg skulle lage og deretter ta tanga å klippe. Trenger ikke noe spesielt borr eller tang. Vanlig tang og borr funker som en drøm! Men husk å enten bruke en fil eller en slipemaskin å pusse kantene med, ta gjerne å isoler kantene med enten teip eller noe annet for og beskytte kablene dine. Burde ikke ta deg veldig lang tid å gjøre dette! Enkelt, artig og sluttproduktet blir pent om du gjør det nøye, slurver du blir resultatet deretter også. Så lykke til:)

 

nipton: Kjøp deg ny drill ;) 14.4v borr burde fungere helt fint til og modde hele kabinettet ditt og enda litt til!

 

EDIT: Skrivefeil

 

Istedet for å bruke tape, kan du finne en gammel usb-kabel for et mer tiltalende utseende - hvis hullene vises;

 

bilde :thumbup: :

 

2912156574_ece2194d73.jpg

 

2924193425_5b7091d177.jpg

 

Antec 900 case mod

Endret av runniz
Lenke til kommentar
Hallo

 

 

Nå har jeg fått en proff data mann til å montere min nye:: Zalman GPU-kjøler VF1000-LED

han tok 200,- for jobben.. W-microdata, han har jobbet med data i alle sine år, snart pensjonist. Han brukte ca.1 timestid,

 

1 time?! nå vet jeg ikke helt å vanskelig den kjøleren er å montere, men jeg burde klart det på under 10 minutter, og det inkluderer å skru skjermkortet ut og inn av maskina før og etter montering av vifte.

Lenke til kommentar
Hallo

 

 

han har jobbet med data i alle sine år, snart pensjonist. Han brukte ca.1 timestid,

 

1 time?! nå vet jeg ikke helt å vanskelig den kjøleren er å montere, men jeg burde klart det på under 10 minutter, og det inkluderer å skru skjermkortet ut og inn av maskina før og etter montering av vifte.

 

Forteller det deg noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...