Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

hehe... Jeg bare la ut et random bilde for å poengtere at jeg kunne tenke meg en kabinett tråd som krevde bilde i hver post. Denne tråden er jo som MSN med et bilde en sjelden gang :blink:

 

Bullshit. Så lag ein eigen tråd då vel. Er einig i at det blir for mykje prating utan bileter, og at vi skulle hatt ein tråd med kun bileter, men den kjem ikkje av seg sjølv.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror tempen på cpu blir endel lavere, sattser på det. Klokka cpu til 4 ghz så den kommer oppimot 70grader ved full last. Så det trengs vann. Sikkert fordi att den er så tung. Vil påstå att det ikke er nok trykk for og holde den på plass. Litt for lett of snu når skruene er helt igjennskrudd. Den er ikke lett å montere siden den vil skli/vri seg litt når andre skruen skal i. Må presse ned og passe på att ikke skrujarne glepper, for da er det slutt.

 

Kommer vannkjøling imårra, sia det ikke kan fraktest post ut mer enn en gang om dagen. Ligget i omlastningsterminal siden 07.20 idag tidlig. Det er for jævlig for og sæi det mildt. :mad:

Lenke til kommentar
Har Thermaltake Armor svart..maxi

 

har nå god kjøling med 4stk 120mm vifter,

 

Temperaturer.........

CPU: 36

system: 31

Gpu: 55

 

Hva med bilde? :yes:

 

 

Jeg sliter veldig med at min cpu er altfor varm, den idler på 35 grader og load på 55. Hvis jeg da prøver og overklokke noe så kryper den opp på 65 med en gang. Har hørt at TRUE er best uansett? Passer den fint inn i antec p182?

 

Vannkjøling? ;D

Endret av MoDzoNa
Lenke til kommentar
Har Thermaltake Armor svart..maxi

 

har nå god kjøling med 4stk 120mm vifter,

 

Temperaturer.........

CPU: 36

system: 31

Gpu: 55

 

Ja men bruker du 4 viffter vil du vel få noe stillestående lufft inne i midten vel? Det er da med på å danne varme. Leste noe om det her. Kan til og med få de om du bare har to som suger og blåser. Merket det samme på min true engang. Derfor testet jeg med 1 nå og tempen er den ca den samme.

 

Oi oi, var kabinettet som hadde 4x120 vifter?? Troddet du hadde en cpu kjøler med det jeg..

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar
Jeg sliter veldig med at min cpu er altfor varm, den idler på 35 grader og load på 55. Hvis jeg da prøver og overklokke noe så kryper den opp på 65 med en gang. Har hørt at TRUE er best uansett? Passer den fint inn i antec p182?

 

 

Den passer hvertfall. Hvilken prosessor har du, og hvor mye er den klokket?

 

Picture033.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...