Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om dere liker lian Li kabinetter, men vi har tenkt å samle oss 50+ og få ekstrem gode tilbud på et rått "oc" kabinett av microplex

Lian-Li PC6277 sølv eller sort. Ordinær pris 1.795,-

vi får 400kr rabatt per kabinett hvis det er 50stk som blir med, en god del av dem er på hw.no

jo flere som blir med jo billigere blir det altså ca 100kr per 10stk i tillegg

noe som gjør at vi kan lande helt ned til 1100 for et rått lian li kabinett,

Posten starter på mandag ta å send meg pm eller følg med på hw.no, hvis det er noe du lurer på

(sorry at det var litt offtopic)

når vi først har fått disse blir det helt rått med vannkjøling og langt flere som kommer til ok.no :)

Lenke til kommentar
her er d mitt chiftec midi tower..side viduet har jeg kutta til sjøl..ble ganske bra :thumbup:

ver så snill, ikke si at du har bytta ut den deilige chieftec strømforsyninga med en q-tec

o, huttetu!

 

Håper fortsatt han har chieftec'en, fordi han burde bytte tilbake... Selv om q-tec'en ser litt *bling-bling* ut, så er ikke alt som glitrer gull ;)

 

Q-tec leverer ustabile spenninger med for masse rippel, og hvis man kjøper en 550w så er det bare hva den kan levere i peak, i korte perioder, men over lengere strekk leverer den kanskje 400w:/

 

Men det kan jo faktisk hende at det er et helt annet merke han har, da :p

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Men det kan jo faktisk hende at det er et helt annet merke han har, da :p

Ja, det slippes andre merker i gull-lakk. Jeg var inne og tafset i broderens maskin her i julen, og så at han hadde en "600 Watt" strømforsyning i "gull". Spurte han om det var q-tec, da svarte han benektende og viste meg boksen. Den het ett eller annet annet jeg ikke husker, men prisen var lav for en 600W (700 kr eller noe) synes nå jeg.

 

Edit: Dernest er vel ikke chieftech de strømforsyningene som leverer mest eller er stille heller, men bedre enn q-tec? Helt sikkert...

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
Her er maskinen min, en Lian-Li PC75 USB.

Jeg driver for tiden med en mod (se sig.) så det skjer fortsatt ting med utseende.

 

Klikk på bildet for stort bilde.

Uten lys:

 

http://www.xenzor.net/tb/maskin_tb.jpg

Med lys:

http://www.xenzor.net/tb/maskinmlys_tb.jpg

 

 

XenZor

:love: PRO PRO PRO PRO PRO PRO!!!!

Takker.

Har jobba litt med det, og da er det jo fint at andre liker det også.

 

 

XenZor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...