Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja blir fint å kjølig når det står slik ved vinduet. Det var jo ganske ryddig inni der, men hva slags kabinett er det?

Det er et Skyhawk Dragon eller noe slikt :)

edit: Review av kabinettet

Så raskt igjennom det, men mitt kabinett hadde ikke tool-less design på PCI-slotene, og jeg fikk ikke med PSU :ermm:

Tror den nedeste vifta der er litt bortkastet, små hull og teppe gør nok sitt for at den bråker mer enn den flytter luft.

Ellers fint :)

Flytter faktisk litt luft, bråker ingenting. Står på 6V, hører den knappt på 12V.

Men skal kappe bort hele det området under, og finne en fet grill og ha som det ikke er så mye motstand i :)

Endret av Simsku93
Lenke til kommentar

Se nå ja:

post-145436-1223842893_thumb.jpg

Om noen lurte så har jeg ikke OC på CPU lenger, siden det ble ustabilt etter 4-5 dager når pc-en var på 24/7. (eller 24/4 // 24/5 om du vil :ermm: )

1 ting til: Hvis du ser på everest bildet på Kjerne #1 og kjerne #2 er det akuratt de samme tempsa som på Coretemp.

Endret av Simsku93
Lenke til kommentar
Se nå ja:

post-145436-1223842893_thumb.jpg

Om noen lurte så har jeg ikke OC på CPU lenger, siden det ble ustabilt etter 4-5 dager når pc-en var på 24/7. (eller 24/4 // 24/5 om du vil :ermm: )

1 ting til: Hvis du ser på everest bildet på Kjerne #1 og kjerne #2 er det akuratt de samme tempsa som på Coretemp.

Prøv å sjekk temperaturen når du ikkje har virus-scan på i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...