Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får nesten lyst å bytte ut mitt Antec p182 med enten Antec Nine Hundred eller Antec Twelve Hundred, for så og modde det litt. Men jeg har ikke erfaring med modding (foruten om dette hand taket).

 

Hvordan kabinett bør jeg kjøpe Antec 900 eller 1200?

 

Bilder av mitt nåværende kabinett innvendig:

(bildene er klikkbare)

 

260649.jpeg 260650.jpeg 260651.jpeg 260652.jpeg

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Thermaltake Tsunami. Likte bildene jeg så når jeg bestilte pcen. Ble sjokket over hvor mye bedre det ser ut i real life fremfor fotografier. Kabinettet er det fineste jeg har sett. I mine øyne. Ikke for oppstaset. Men veldig nice.

Har ikke bilder av innsiden, men det er veldig standard. 8800 gtx c2quad 4gb ram 1,75 tb hd

 

Ikke kan jeg ta flere bilder for det ræva kamera mitt har fått riper på linsa.

 

Gjennskinn kopp

2931561623_35de4baa89_b.jpg

 

Forsøk på bilde i mørke. Kamera oppfattet det som lilla aktig, men det er feil. Det var knall blått

2932419598_354d649938_b.jpg

 

Dell 8200 ble en stusselig sak ved siden av. Kommer ikke så godt frem på bilde, men høyde bredde dybde var mini i forhold til Tsunamien.

2932419882_bf659847fb_b.jpg

 

Front bilde.

2932410322_5c8234022f.jpg

Lenke til kommentar

Her er en kort beskrivelse av den nederste maskinen:

http://itavisen.no/pimpmypc/1175/Cochlea

 

Og en doktorgradavhandling som detaljert beskriver den øverste på norsk og engelsk:

 

Norsk: Coelacanth på Freewebs (norsk språk)

Engelsk: Coelacanth på mini-ITX.com (engelsk språk)

 

kan legge til at disse hovedkortene har mange bugs.

 

Jeg kan for eksempel ikke ha både VGA-skjerm tilkoblet og den lille innebygde. Hovedkortet kødder til størrelsen på skrivebordet til VGA-skjermen så det ikke passer innenfor skjermen, dersom TV output er satt i VGA-modus og TV er tilkoblet. Det funker i NTSC, men det støtter ikke TVen. Arrrgh!

I 2004 hadde jeg en CRT-skjerm på VGAen, og den hadde justerbar skjermbredde som kunne stilles mye lengre. Det funket når alle potmetrene var i ytterposisjon.

Derfor er ikke den innebygde TVen i bruk så ofte. Men alt funker hvis jeg bruker den alene uten VGA.

 

Et annet problem er at USB-tastaturer ikke virker når en TV er koblet til TV-utgangen. Må derfor bruke PS2-tastatur.

 

Tastene som du ser ved siden av TVen er kjøpt på Clas Ohlson. de virker, men som sagt: ikke når TVen er tilkoblet.

 

 

Trenger neppe å si at jeg ikke har brukt den på en stund?

Lenke til kommentar
Jeg får nesten lyst å bytte ut mitt Antec p182 med enten Antec Nine Hundred eller Antec Twelve Hundred, for så og modde det litt. Men jeg har ikke erfaring med modding (foruten om dette hand taket).

 

Hvordan kabinett bør jeg kjøpe Antec 900 eller 1200?

 

Bilder av mitt nåværende kabinett innvendig:

(bildene er klikkbare)

 

260649.jpeg 260650.jpeg 260651.jpeg 260652.jpeg

 

 

Ahem.. Hørte jeg noen si de ville ha ett 900 istedenfor antec p180 :D

Jeg er nemlig på utkikk etter p180.. Og har antec 900 - Svart lakkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...