Atesha Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Her er da mitt, i det stygge gule lyset! ^^ har solgt de 2 øverste Hardiskene, men har bare mobilen og ta bilder med så gidder ikke ta noen nye bilder atm Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 runniz, kan du ta et bilde fra baksiden av kabinettet uten døra på, slik at vi kan se alle kablene som ligger der? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Jeg får nesten lyst å bytte ut mitt Antec p182 med enten Antec Nine Hundred eller Antec Twelve Hundred, for så og modde det litt. Men jeg har ikke erfaring med modding (foruten om dette hand taket). Hvordan kabinett bør jeg kjøpe Antec 900 eller 1200? Bilder av mitt nåværende kabinett innvendig: (bildene er klikkbare) Endret 11. oktober 2008 av JFM Lenke til kommentar
Atesha Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 1200, klarer du rote i det er du god Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 kjøp 1200 )) mye lettere og ordne i det Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Problemet mitt er at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med mitt P182... runniz, kan du ta et bilde fra baksiden av kabinettet uten døra på, slik at vi kan se alle kablene som ligger der? Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Problemet mitt er at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med mitt P182... Inn med Xigmatek HDT-1283 eller TRUE? Organisere kabler litt bedre? Ser ikke helt hvorfor du skal bytte til 900, P182 er bedre på alle måter med riktige vifter. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 De bildene mine er litt gamle. Har rydda litt etter. Nye bilder kommer på mandag Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Dårlig kamera dårlige bilder Endret 11. oktober 2008 av JULINGiKAKE Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Show us the inside Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Thermaltake Tsunami. Likte bildene jeg så når jeg bestilte pcen. Ble sjokket over hvor mye bedre det ser ut i real life fremfor fotografier. Kabinettet er det fineste jeg har sett. I mine øyne. Ikke for oppstaset. Men veldig nice. Har ikke bilder av innsiden, men det er veldig standard. 8800 gtx c2quad 4gb ram 1,75 tb hd Ikke kan jeg ta flere bilder for det ræva kamera mitt har fått riper på linsa. Gjennskinn kopp Forsøk på bilde i mørke. Kamera oppfattet det som lilla aktig, men det er feil. Det var knall blått Dell 8200 ble en stusselig sak ved siden av. Kommer ikke så godt frem på bilde, men høyde bredde dybde var mini i forhold til Tsunamien. Front bilde. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ja det er egentlig et veldig fint kabinett, har det sjær. Tror jeg dog må ha nytt snart bare for forandingens skyld Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Her er mine kabinetter: Håper hotlinking går bra. Endret 11. oktober 2008 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Haha, hva i alle dager er det! det er noe av det bedre jeg har sett :!: Virker tastene osv? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Her er en kort beskrivelse av den nederste maskinen: http://itavisen.no/pimpmypc/1175/Cochlea Og en doktorgradavhandling som detaljert beskriver den øverste på norsk og engelsk: Norsk: Coelacanth på Freewebs (norsk språk) Engelsk: Coelacanth på mini-ITX.com (engelsk språk) kan legge til at disse hovedkortene har mange bugs. Jeg kan for eksempel ikke ha både VGA-skjerm tilkoblet og den lille innebygde. Hovedkortet kødder til størrelsen på skrivebordet til VGA-skjermen så det ikke passer innenfor skjermen, dersom TV output er satt i VGA-modus og TV er tilkoblet. Det funker i NTSC, men det støtter ikke TVen. Arrrgh! I 2004 hadde jeg en CRT-skjerm på VGAen, og den hadde justerbar skjermbredde som kunne stilles mye lengre. Det funket når alle potmetrene var i ytterposisjon. Derfor er ikke den innebygde TVen i bruk så ofte. Men alt funker hvis jeg bruker den alene uten VGA. Et annet problem er at USB-tastaturer ikke virker når en TV er koblet til TV-utgangen. Må derfor bruke PS2-tastatur. Tastene som du ser ved siden av TVen er kjøpt på Clas Ohlson. de virker, men som sagt: ikke når TVen er tilkoblet. Trenger neppe å si at jeg ikke har brukt den på en stund? Lenke til kommentar
Damp Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Nettop installert noen nye komponenter blandt annet "Thermaltake Toughpower 1200W", skal skaffe nytt kabinett så fort som mulig ("Lian-Li P80") Edit: Si fra hvis dere ønsker bilder fra andre vinkler. Endret 11. oktober 2008 av Boom! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg synes nå det kabinettet der er noe av det peneste som finnes Men det er alltids rom for forbedringer når det kommer til innsiden.. Litt vanskelige vinkler på bildene, vanskelig å få overblikk Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Du er ikke redd for at dataen skal trille utfor bordet? Lenke til kommentar
Damp Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Du er ikke redd for at dataen skal trille utfor bordet? Står godt og stødig sånn som det er nå, lås på hjulene og greier! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg får nesten lyst å bytte ut mitt Antec p182 med enten Antec Nine Hundred eller Antec Twelve Hundred, for så og modde det litt. Men jeg har ikke erfaring med modding (foruten om dette hand taket). Hvordan kabinett bør jeg kjøpe Antec 900 eller 1200? Bilder av mitt nåværende kabinett innvendig: (bildene er klikkbare) Ahem.. Hørte jeg noen si de ville ha ett 900 istedenfor antec p180 Jeg er nemlig på utkikk etter p180.. Og har antec 900 - Svart lakkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå