Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er barnet mitt, som forøvrig kunne ha hatt ett annet skall!

Ja, hdd henger i strips å o-ringer foran viftekontrollen som sitter fast i radiatoren :innocent: Venter på lønn så skal jeg kjøpe meg ett fulltower som skal moddes, målet er kun 3 synlige kabler + vannkjølinga (som forøvrig er montert med litt jall i dette kabinettet, har to radiatorer bak i kabinettet å dårlig bøyer i loopen men dette skal fikses med nytt kabinett, dobbel radiatoren ifront er litt hemmet av kabler + det er ekstremt trangt rundt viftestyringa) Til tross for dette holder systemet 28* på full load! cpu er klokket til 3,5 ghz. Tell me what you think!

IMG_1132.JPG

IMG_1134.JPG

IMG_1139.JPG

Lenke til kommentar
@Mortis360 - Herlig å se hvordan du får til kabinettet ditt. CPU -kjøleren din, hvilken er det? Schyte ettellerannet? Tror du den passer inn i et Antec P182? Yter den bedre enn Noctua NH-U12P?

Det er en OCZ Vindicator, hatt den i rundt ett år nå og er veldig fornøyd med den! Kan ikke si ytelsen vs Noctuna og Schyte da jeg har ikke har prøvd de!

Veldig fint du har fått det Mortis, har du prøvd og sett om du kan snu harddiskene på andre siden så at kablene til harddisk ikke blir synlig? Går på de fleste Lian li kabinetter men det kan komme borti viften foran. Hadde vært mye bedre da vet du ;)

Desverre er det umulig, dette er harddisk racket som fulgte med, vifta står helt inntil diskene. :(

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Det er noen som klarer det :!:

*I do:) Jaja, veit att det ikke ser ut, men plager meg vel egentlig ikke. Pcen står bortgjemt i ett annet rom enn der skjermen er så plager meg ikke mye! Luftstrømmen virker ikke til og bli forstyrret så alt for mye anyway så da spiller det vel egentlig ingen rolle?

Men for all del, ære til ett par av dere, pcen deres ser ut som ett kunstverk !!! :thumbup:

Meget godt jobbet å skjule kablene på den måten dere gjør!

Lenke til kommentar

Skal ikke være slem å kalle det dårlig, for det er det jo ikke. Det er bare ikke gode løsninger når det gjelder PSU.

Heldigvis for meg får jeg snart byttet til meg et Antec P182! :new_woot: Jeg har også forberedt meg med forlengere osv. Dette blir bra!

Endret av St0neCld
Lenke til kommentar
"La oss kaste kablene inni", var det det du tenkte når du "ryddet"?

Akkurat slik jeg liker det! :D

Det beste er MASSE hardware inne i et kabinett. Kabinettet skal være så fullt med god hardware at man ikkje klarer å lukke kabinettdøren! Akkurat som mitt TJ07 er til tider :mrgreen:

Om man har et veldig ryddig kabinett, betyr det bare at man har lite hardware. EOD ;)

Lenke til kommentar
"La oss kaste kablene inni", var det det du tenkte når du "ryddet"?

Akkurat slik jeg liker det! :D

Det beste er MASSE hardware inne i et kabinett. Kabinettet skal være så fullt med god hardware at man ikkje klarer å lukke kabinettdøren! Akkurat som mitt TJ07 er til tider :mrgreen:

Om man har et veldig ryddig kabinett, betyr det bare at man har lite hardware. EOD ;)

:hmm: eeller du liker lukten av smelta plastikk og ledningen :!:

Lenke til kommentar
Ellers er det kanskje et fenomen av utviklingen? Gikk fra 3x250GB til 1x640GB og er kjempefornøyd, ser ikke poenget med masse disk i WS når man har filserver :D

Tingen er at jeg har 10 sasdisker i raid. Dette er pga hastighet. I tillegg har jeg noen satadisker i raid til mellomlagring. Har jo selvfølgelig filserver i tillegg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...