noXelon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Litt flere bilder av tårnet mitt Kommer snart nytt skjermkort og en harddisk brønn får å få det kaldere og ryddigere Tårnet skal også lageres innvendig og utvendig etter litt små fikser, dette vil det komme en arbeidslogg på senere Litt svake UV-rør? Ikke helt ryddig, enda Zalman 9700LED Lydkort Endret 3. oktober 2008 av noXelon Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Ja du kan fint rydde litt der Hva slags kabinett er det? kunne jo lagt ut ett mer helhetslig bilde av hele greia når du får nytt kort og brønner Endret 4. oktober 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er et Chieftec maxi tower. Du finner et par bilder til på forrige side Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Litt nytt har skjedd, fått minnekjøling fra USA nå, så har fått montert Zalman VF900Cu LED! Du hadde litt rot der, som du kan rydde opp i noXelon! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Side 281 -> Is this what you want?! IS IT?!! Maybe... :!: Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Her er 2 av mitt: Komentar? Kan sikkert ta flere etterhvert å laste opp... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Legg 8pin bak skjermkortet og starm opp kablene litt Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Du mener bak hovedkortet? Mye som kan gjøres der, med henhold til rydding ja. Mortis: Blir jo bare bedre og bedre Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Mortis sin PC er vel sikkert den ryddigste PC-en her inne, nesten så jeg får lyst til å selge laptopen, og kjøpe meg en stasjonær, bare for å prøve å få den like ryddig som PC-en hans Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kakesjef: Jeg mener bak skjermkortet - kan ikke legge noe bak hovedkortet i det kabinettet. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ok, jeg forstod ikke helt hvordan du tenkte bak skjermkortet, men tror jeg skjønner. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det er en glippe ved x16-sloten Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jepp ser det, jeg har faktisk ikke tenkt på å legge kabler gjennom der før... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Vel, det er utroolog plassbesparende hvertfall Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Takk for tips WheelMan Bare kom med flere forslag til hvordan jeg kan holde det ryddig Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Du mener bak hovedkortet? Mye som kan gjøres der, med henhold til rydding ja. Mortis: Blir jo bare bedre og bedre Takk! Mortis sin PC er vel sikkert den ryddigste PC-en her inne, nesten så jeg får lyst til å selge laptopen, og kjøpe meg en stasjonær, bare for å prøve å få den like ryddig som PC-en hans Haha, høres ikke bra ut! Vurderer å lakkere innsiden i sort silkematt, og selve hovedkortplaten i en slags rødfarge som er litt skarp! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Mortis360: Nydelich Eg skal prøve å modde litt i Nexus Clodius kabisset mitt når eg får pc-en. Skal prøve å få det like ryddig som du har det inni der, sjølv om det kan bli litt vrient ^^ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Takk for tips WheelMan Bare kom med flere forslag til hvordan jeg kan holde det ryddig en ting jeg har lært meg når det kommer til rydding av kabler i pcer, så er det ofte lurt å ta litt av gangen og gjerne prøve litt forskjellige løsninger. å ta alt på en gang kan fort bli for mye, dessuten ser man vanligvis ikke alt med en gang, og det tar lang tid og mye jobb å bli god i kabling. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Kakesjef: Jeg mener bak skjermkortet - kan ikke legge noe bak hovedkortet i det kabinettet. Det meste går ann! Det er jo bare å borre et hull rett ved PSU og ved P4 så er problemet løst. Det kan jo også være lurt å kjøpe forlengere. ______________________________________________________ Idag bestilte jeg en molex til P4, Molex til 6Pin PCI-E og 2 Zalman ZM-F3 vifter. Jeg har hørt mye bra om Zalman viftene. Hvis noen lurer på hvorfor jeg ikke kjøpte Noctua -vifter istedet, så må jeg bare svare; PRISEN! Om et par uker kommer en kompis av meg til å bestille Antec P182 til meg. Som betaling skal jeg gi han mitt Antec Nine Hundred og 250-300 kr + en del vifter og Kald Katoder. @Mortis360 - Herlig å se hvordan du får til kabinettet ditt. CPU -kjøleren din, hvilken er det? Schyte ettellerannet? Tror du den passer inn i et Antec P182? Yter den bedre enn Noctua NH-U12P? Takk for meg Edit: Leif! Endret 9. oktober 2008 av St0neCld Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Litt nytt har skjedd, fått minnekjøling fra USA nå, så har fått montert Zalman VF900Cu LED! Du hadde litt rot der, som du kan rydde opp i noXelon! ~ Mortis360 Veldig fint du har fått det Mortis, har du prøvd og sett om du kan snu harddiskene på andre siden så at kablene til harddisk ikke blir synlig? Går på de fleste Lian li kabinetter men det kan komme borti viften foran. Hadde vært mye bedre da vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå