Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Litt flere bilder av tårnet mitt :)

Kommer snart nytt skjermkort og en harddisk brønn får å få det kaldere og ryddigere :D

Tårnet skal også lageres innvendig og utvendig etter litt små fikser, dette vil det komme en arbeidslogg på senere ;)

 

post-67867-1222958553_thumb.jpg

Litt svake UV-rør?

post-67867-1222958600_thumb.jpg

Ikke helt ryddig, enda :p

post-67867-1222958616_thumb.jpg

Zalman 9700LED

post-67867-1222958626_thumb.jpg

Lydkort :)

Endret av noXelon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du mener bak hovedkortet? Mye som kan gjøres der, med henhold til rydding ja.

 

Mortis: Blir jo bare bedre og bedre :love:

Takk! :blush:

 

Mortis sin PC er vel sikkert den ryddigste PC-en her inne, nesten så jeg får lyst til å selge laptopen, og kjøpe meg en stasjonær, bare for å prøve å få den like ryddig som PC-en hans :p:love:

Haha, høres ikke bra ut! :tease:

 

Vurderer å lakkere innsiden i sort silkematt, og selve hovedkortplaten i en slags rødfarge som er litt skarp!

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Takk for tips WheelMan :thumbup:

 

Bare kom med flere forslag til hvordan jeg kan holde det ryddig :D

en ting jeg har lært meg når det kommer til rydding av kabler i pcer, så er det ofte lurt å ta litt av gangen og gjerne prøve litt forskjellige løsninger. å ta alt på en gang kan fort bli for mye, dessuten ser man vanligvis ikke alt med en gang, og det tar lang tid og mye jobb å bli god i kabling.

Lenke til kommentar
Kakesjef: Jeg mener bak skjermkortet - kan ikke legge noe bak hovedkortet i det kabinettet.

 

Det meste går ann! Det er jo bare å borre et hull rett ved PSU og ved P4 så er problemet løst. :new_woot:

Det kan jo også være lurt å kjøpe forlengere.

______________________________________________________

 

Idag bestilte jeg en molex til P4, Molex til 6Pin PCI-E og 2 Zalman ZM-F3 vifter. Jeg har hørt mye bra om Zalman viftene. Hvis noen lurer på hvorfor jeg ikke kjøpte Noctua -vifter istedet, så må jeg bare svare; PRISEN!

 

Om et par uker kommer en kompis av meg til å bestille Antec P182 til meg. Som betaling skal jeg gi han mitt Antec Nine Hundred og 250-300 kr + en del vifter og Kald Katoder.

 

 

@Mortis360 - Herlig å se hvordan du får til kabinettet ditt. CPU -kjøleren din, hvilken er det? Schyte ettellerannet? Tror du den passer inn i et Antec P182? Yter den bedre enn Noctua NH-U12P?

 

Takk for meg :ph34r:

 

Edit: Leif! :blush:

Endret av St0neCld
Lenke til kommentar
Litt nytt har skjedd, fått minnekjøling fra USA nå, så har fått montert Zalman VF900Cu LED!

 

Du hadde litt rot der, som du kan rydde opp i noXelon!

 

~ Mortis360

Veldig fint du har fått det Mortis, har du prøvd og sett om du kan snu harddiskene på andre siden så at kablene til harddisk ikke blir synlig? Går på de fleste Lian li kabinetter men det kan komme borti viften foran. Hadde vært mye bedre da vet du ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...