Smart Ass Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Ingen som kan ligge ut noen deilige bilder av sitt P182? Sikkert mange bilder før i tråden, men orker ikke å leite med bak Endret 23. september 2008 av PhenomenA Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det er en egen tråd for det: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=738005&hl= Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Yeah, true.. Takker, Wheel.. Emm, trenger man spesielt lange kabler på PSU-en for å ha P182, Siden PSU-en er i bunnen? Har en jalla 350w med ikke så ekstremt lange kabler -.- Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Lange kabler er å foretrekke om du skal holde det ryddig, ja Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Noe å anbefale når det gjelder PSU`er med lange kabler? Trenger spesielt en lang versjon av den strømkontakten som forsyner CPU, da jeg har Antec 900. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ikke tenk at det skal være ryddig.. Ikke nå, må bare vite om den er lang nok :S Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Greit å fjerne grillen bak, men det kan være lurt å sette på en vanlig wiregrill for å skåne fingre, ikke bare mot vifta, men de skarpe kantene fra kuttingen... Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 mitt kabinett=) to bilder.. et for en liten stund siden, før jeg bytta noen IDE kabler, og et som er fra i dag. edit: fikk ikke lasta opp bildet som viser ETTER IDE kabel byttinga.. men noen tips til hvordan jeg kan gjøre det bedre? w00t? er det privat praksis jeg ser ? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Bare lurer på en ting.. Jeg ønsker ett Tøft men samtidig veldig stille kabinett.. Har sett litt rundt om og står virkelig fast på hva som er "ultimate" kabinett.. Ønsker ikke masse lys og farger.. Den tid er over, så hva er forslagene? Regner med å bruke rundt 1000-1500kr! ( Forslag over bestemte prisen kan komme) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Antec P182 er vel det beste valget iforhold til pris, støy og kjøling. Evt. så kan du vurdere P190, som har to PSU'er. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Antec P182 er vel det beste valget iforhold til pris, støy og kjøling. Evt. så kan du vurdere P190, som har to PSU'er. Okei Da tror jeg at jeg går for det.. P182, men spørsmålet er om jeg har lange nok kabler! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ja det er et spørsmål, men nå finner man forlengere til slike 24-pinner (hvis du har det ) Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 mitt kabinett=) to bilder.. et for en liten stund siden, før jeg bytta noen IDE kabler, og et som er fra i dag. edit: fikk ikke lasta opp bildet som viser ETTER IDE kabel byttinga.. men noen tips til hvordan jeg kan gjøre det bedre? w00t? er det privat praksis jeg ser ? er ikke privat praksis du ser, sånn på pc skjermen;) SCRUBS RULER!!! til deg som sa at jeg burde sette inn en sånn fan wire-protector thingy.. har bestilt det allerede;) og ja.. kantene der er skarpe, kutta meg på fingrene 3 ganger da jeg gjorde det ^_- Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Link til CPU forlenger? ( ?4 pins? ) og til 24pins? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Mange av dere har sikkert sett denne før, men har fått tatt noen nye bilder nå osv... LES: har på den oransje/rød viften i sidedøra fordi det var rett og slett ikke nok futt i den grønne vifta til å kjøle Northbridge. (Har fjernet northbridge kjøleren, bråket så inni gamperæva) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Emm, trenger man spesielt lange kabler på PSU-en for å ha P182, Siden PSU-en er i bunnen? Har en jalla 350w med ikke så ekstremt lange kabler -.- Lurer på det samme siden jeg har begynnt å vurdere et Antec kabinett, eller dvs. jeg vet vanlige kabler ikke er lange nok, men finnes det PSU'er der ute som har såpass lange kabler at man slipper å bruke forlengere? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Når jeg kjøpte mitt Silverstone TJ07 fikk jeg med ATX-24pin forlenger... Vet ikke om du får med det der. Men det gjorde så at jeg kunne legge kabeln på baksida av den andre sidedøra og fram ved CD-rommen i toppen og inn Men ellers, sjekk microplex... Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Når jeg kjøpte mitt Silverstone TJ07 fikk jeg med ATX-24pin forlenger... Vet ikke om du får med det der. Men det gjorde så at jeg kunne legge kabeln på baksida av den andre sidedøra og fram ved CD-rommen i toppen og inn Men ellers, sjekk microplex... Takk for svar Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 http://microplex.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=91835 P8-strøm http://microplex.no/aspx/produkt/prdinfovn...spx?plid=100093 24-pin P4/8 er 25cm ATX 24-pin er 30cm Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 http://microplex.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=91835 P8-strømhttp://microplex.no/aspx/produkt/prdinfovn...spx?plid=100093 24-pin P4/8 er 25cm ATX 24-pin er 30cm Liker deg Seruka Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå