Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mitt kabinett=) to bilder.. et for en liten stund siden, før jeg bytta noen IDE kabler, og et som er fra i dag.

edit: fikk ikke lasta opp bildet som viser ETTER IDE kabel byttinga.. men noen tips til hvordan jeg kan gjøre det bedre?

w00t? er det privat praksis jeg ser :ph34r: ?

Lenke til kommentar

Bare lurer på en ting..

Jeg ønsker ett Tøft men samtidig veldig stille kabinett..

Har sett litt rundt om og står virkelig fast på hva som er "ultimate" kabinett..

Ønsker ikke masse lys og farger.. Den tid er over, så hva er forslagene? Regner med å bruke rundt 1000-1500kr! ( Forslag over bestemte prisen kan komme)

Lenke til kommentar
mitt kabinett=) to bilder.. et for en liten stund siden, før jeg bytta noen IDE kabler, og et som er fra i dag.

edit: fikk ikke lasta opp bildet som viser ETTER IDE kabel byttinga.. men noen tips til hvordan jeg kan gjøre det bedre?

w00t? er det privat praksis jeg ser :ph34r: ?

er ikke privat praksis du ser, sånn på pc skjermen;)

SCRUBS RULER!!!

til deg som sa at jeg burde sette inn en sånn fan wire-protector thingy.. har bestilt det allerede;) og ja.. kantene der er skarpe, kutta meg på fingrene 3 ganger da jeg gjorde det ^_-

Lenke til kommentar

Mange av dere har sikkert sett denne før, men har fått tatt noen nye bilder nå osv...

LES: har på den oransje/rød viften i sidedøra fordi det var rett og slett ikke nok futt i den grønne vifta til å kjøle Northbridge. (Har fjernet northbridge kjøleren, bråket så inni gamperæva)

IMG_1952.jpg

IMG_1949.jpg

IMG_1946.jpg

IMG_1945.jpg

Lenke til kommentar
Emm, trenger man spesielt lange kabler på PSU-en for å ha P182, Siden PSU-en er i bunnen? Har en jalla 350w med ikke så ekstremt lange kabler -.-

Lurer på det samme siden jeg har begynnt å vurdere et Antec kabinett, eller dvs. jeg vet vanlige kabler ikke er lange nok, men finnes det PSU'er der ute som har såpass lange kabler at man slipper å bruke forlengere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...