Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nytt kabinett, 3 disker, cpu + vifte og hovedkort.

Skal dog kjøpe meg ny PSU med litt lengere, og modulære kabler, så jeg får det litt mer ryddig.

19092008797xe4.th.jpg

19092008801tk7.th.jpg

Vet ikke hva den lille "hylla" på toppen av kabinettet er for, men den funker til f.eks snus!

Edit: Resizet bildene.

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar
Nytt kabinett, 3 disker, cpu + vifte og hovedkort.

Skal dog kjøpe meg ny PSU med litt lengere, og modulære kabler, så jeg får det litt mer ryddig.

19092008797ai5.th.jpg

19092008801mm6.th.jpg

digg kabinett:)

kunne trengt litt rydding der ja! kan få det ganske ryddig uten modulær PSU og da, bare bruke litt tid og kreativitet:)

Lenke til kommentar

Ja, brukte litt tid. Men da hadde jeg kun satt i de 2 nederste diskene, så da var det ganske greit. Men dagen etter satt jeg i 3 andre, og den ene med IDE-kabel, så da ble det surr^^.

Er ganske vanskelig å gjemme kablene i antec nine hundred også.

Men som sagt, skal skaffe meg modulær PSU, siden det er så mange kabler jeg ikke bruker på den jeg har nå. Skal også kvitte meg med IDE-disken. Får vel kjøpe meg SATA DVD-rom også.

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar
Hva slags CPU vifte er det? har ikke sett den før tror jeg :hmm:

fint kabinett :)

Asus Silent Knight II, mente jeg det var. Ligger på 26-28 grader IDLE med alle viftene i kabinettet på det laveste hakket. Har ikke sjekket under spilling eller stresstesting enda.

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar

Tja, det er ikke godt og si. Har 3stk 120mm-vifter, 1stk 200mm vifte, 2stk 80mm vifter i PSU, + den på skjermkortet i tillegg, så jeg klarer ikke helt å høre hvor mye lyd det er i cpu-vifta :p

Det hele er en god rolig "summing" vil jeg si. Ikke av den plagsomme typen.

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar
såpass ja...har du fin temperatur da eller? hvordan er støyen med alle de viftene i det kabinettet?

Ligger på 26-28 grader IDLE med alle viftene i kabinettet på det laveste hakket. Har ikke sjekket under spilling eller stresstesting enda.

Det hele til sammen er en god rolig "summing" vil jeg si. Ikke av den plagsomme typen.

Brian: Jeg kunne fått det mye mer ryddig om jeg hadde hatt en modulær PSU, med lenger kabel til cpu-strømmen. Har planer om å kjøpe det etterhvert. Som sagt skal jeg også kvitte meg med IDE-disken og dvd-rommen, eventuelt skaffe strømpet ide-kabel.

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar
Brian: Jeg kunne fått det mye mer ryddig om jeg hadde hatt en modulær PSU, med lenger kabel til cpu-strømmen. Har planer om å kjøpe det etterhvert. Som sagt skal jeg også kvitte meg med IDE-disken og dvd-rommen, eventuelt skaffe strømpet ide-kabel.

Jeg tenkte mer i duren av å få skjult alle kablene, ved å kutte, slipe, pusse og bruke litt god gammeldags bryting.

Brian: ja det ville vært interesant hehe. Ser litt vanskelig ut utifra bildene...Er det mulig å komme til bak hdd stativet? ser nesten ikke slik ut.

Ja, litt mer stas å få det til da, siden så mange sliter med akkurat dette. Hvis noen har et nine hundred å avse skal jeg jammen meg gå amok med alt jeg har og få skjult de kablene. :D

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Ser faktisk nå, med sidedøren på, at det er mulig å få kablene på siden av hardiskstativet. Så ikke slik ut med sidedøren av da jeg monterte, siden kabinettets nedre kant buler inn i forhold til resten av kabinettet, så det så ut som om det ville bli for trangt for kablene mellom "lista" til diskstativet og sidedøren.

Btw, resizet bildene.

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Poster noen bilder av maskinen min, bygd i April. Ikke akkurat så ryddig innvendig ennå. Kabinettet er Cooler Master Cosmos S.

IMG_0293.JPG

IMG_0294.JPG

IMG_0295.JPG

IMG_0296.JPG

IMG_0297.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...