LockBreaker Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Skal du ikke helller vente på Nehalem da Mortis? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 @Intern: Hva slags lakk er det du har brukt?Varmelakk fra fargerike Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Skal du ikke helller vente på Nehalem da Mortis? Dropper Nehalem på en stund, skal oppgradere ferdig så skal jeg ikke gjøre noen store saker med PCen de nermeste åra. Har litt andre ting å prioitere, som bil f.eks. PhenomeN: Ser ut som de har kutta ut PC-A17B pga manglende salg, desverre. ~ Mortis360 Endret 4. september 2008 av Mortis360 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg liker best som Mortis gjør da.. Konfer meg neste uke, så skal kjøpe litt da.. Men vil ha ett Lian Li kabinett med sidevindu/Hull bak HKbrettet, slik at jeg kan ta kabler bak / Evt. Uttakbart HK-brett.. Noen som har gode forslag? Sitter med NZXT Lexa, får plastfølelse opp i .. Ja.. <: Må ta en OT her: Konfe=Konfirmasjon? = skjer i mai/juni? Er jeg helt borte her? For nevøen min "konfa" seg i mai, og det var borgelig, og den er alltid etter kristelig... Etter det med låst minne/CPU-volt så skal jeg ikke ha Nehalem før dette blir avkreftet Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Noen tar det før sommerferien, andre etter. Samme greia med sesjon for å sammenligne. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Riktig.. Noen tar vår og noen høst Her er det iallefall om høsten.. @ Mortis360 , Jævlig synd egentlig.. Veldig pent kabinett! Lenke til kommentar
Atesha Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 @ Mortis360 - Pc'en din var sexeh ^^ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Har kjøt to nye harddisker samt byttet radiatorvifter i dag. Byttet ut de viftene jeg hadde fra før i noe litt mindre, siden de jeg hadde var GANSKE overpowered i forhold til hva jeg trenger. På maks flytter de noe hinsides med luft og lager rundt 60dB mener jeg og huske. Nå har jeg heller gått over til noen Xsilence vifter i normal tykkelse, og normalt støyniva. Flytter ganske bra med luft og støyer minimalt, selv på full guffe er de nesten ikke hørbare, kjøerer de for øyeblikket på rundt 60%. Ny til venstre og gammel til høyre, de gamle er en del tykkere enn hva som er normalt, men jeg har rett og slett ikke bruk for all kraften når jeg har vannkjøling. Montert i kabinettet. Monterte også vifta i fronten da jeg har satt viftene på radiatoren til å suge lufta ut, så jeg må kompansere litt med å sette noen vifter til å dra inn luft også. To nye 1tb disker på plass, begynner å fylle opp racket nå. Oversiktsbilder. Ser ut som katodene mine nesten har tatt kvelden, så plutselig at de ikke lyste skikkelig. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ser veldig bra ut Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hadde det ikke vært en fordel å snu PSU'en din? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Da blir P4 kabelen for kort siden ledningen på psu kommer ut på motsatt side. Den lednimngen er akkurat lang nok, og i tillegg blir det styggere å ha psu'en andre veien. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Blir mye ryddigere når en har den slik, men i tillegg er kanskje selve psu'en finere når det er andre veien. ..min mening da. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Blir litt styggere med tanke på kablene som kommer ut av psu, siden de må gå en ekstra bit forbi psu'en. Men selve psu'en ser kansje penere ut motsatt vei, men skal være litt praktisk også, gadd ikke å kjøpe fprlenger til kontakten så da ble det den veien. Den funker fjell fordi så da lar jeg det være. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ser ut som katodene mine nesten har tatt kvelden, så plutselig at de ikke lyste skikkelig. Pass på inverterene, de har en tendens til å ta fyr når slikt skjer. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Har slått de av siden de ble slik, har uansett ikke bruk for de når de er slik. Skal koble fra invertern før jeg legger meg også, skal uansett ikke bruke de. Best å være på den sikre siden. Takk for advarselen. Endret 9. september 2008 av Brian Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Bare nice, jeg har brent meg (bokstavelig talt) på den to ganger. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Min inverter lagde sviddlukt på et LAN. Lukta i hele jævla bygget. Endte med at jeg hentet min (nerdete) mammas pc Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Da har jeg ryddet litt ekstra igjen etter jeg fikk ny PSU. Synes det ble ganske bra, men savner et nytt kabinett Der var det støv på fronten ja Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Veldig ryddig kabinett det der! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Samme PSU som meg, nice med modulær Er det bare meg eller står den litt skjevt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå