Brian Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja, Lian-Li lager ganske gode kabinett sånn sett. Føles litt mer skikkelig og ikke så jalla. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hehe, har planer om å skaffe en ny ja Har en Zalman ZF9225ATH liggende, men mangler feste til S775. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Jeg bruker festene til 939 på min Fatal1ty sak Funker fett, står litt i spenn, men det gjør jo bare at den sitter bedre fast ^^ Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Mr.Anki - Kabelstrømper hjelper stort også på kablene til frontpanelet! Onyx - Pent kabinett, likte det godt! Har kjøpt meg ny viftestyring, så tenkte dere kunne få se den! Har også klippet av diodene på viftene, ble lei av det blå lyset om natta! Kommenter gjerne! ~ Mortis360 Endret 3. september 2008 av Mortis360 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Veldig Pent! Har tenkt på den Viftestyringa der jeg å, er den god? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Veldig Pent!Har tenkt på den Viftestyringa der jeg å, er den god? Takker. Den gjør jobben sin, ikke mye annet å si på den. Prisen er også helt grei, rundt 350kr. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mr.Anki - Kabelstrømper hjelper stort også på kablene til frontpanelet! Skal få satt på kabelstrømper der og på viftene mine. Har akkuratt skiftet til hvite dioder i front av kabinettet Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mr.Anki - Kabelstrømper hjelper stort også på kablene til frontpanelet! Skal få satt på kabelstrømper der og på viftene mine. Har akkuratt skiftet til hvite dioder i front av kabinettet Det er bra, vurderer også å kjøpe meg sånn "Strømpe"-pakke på Netshop/Microplex jeg å. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har også tenkt å lakke det innvendig i sort. @Intern: Hva slags lakk er det du har brukt? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) @ Mortis360, hvor kjøpte du kabinettet ditt? Var jo jævlig fint Edit: Skal ha meg nytt kabinett ( Dette ( tror jeg ) eller Mortis360 sitt.. Ny PSU og skjermkort.. Så kommer sikkert bilder fra meg.. Visst noen har gode idèer for forslag til PSU og skjermkort, PM! Endret 3. september 2008 av PhenomeN Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 @ Mortis360, hvor kjøpte du kabinettet ditt? Var jo jævlig fint Edit: Skal ha meg nytt kabinett ( Dette ( tror jeg ) eller Mortis360 sitt.. Ny PSU og skjermkort.. Så kommer sikkert bilder fra meg.. Visst noen har gode idèer for forslag til PSU og skjermkort, PM! Kjøpte det hos Microplex, ser ut som det er borte på sidene dems pga de gjør om sidene, koster 1595kr. Skal også få lakkert kabinettet innvendig i sort matt etterhvert (pulverlakkering). Av skjermkort vil jeg anbefale HD4870, det gir deg mest for pengene per dags dato! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 4870 og PSU? Vil ikke sprenge lommeboka, så rundt 200-2200kr for Skjermkort og PSU hadde vært greit.. 4850 da kanskje? Men OnTopic.. Likte kabinettet ditt/ ryddinga veldig godt Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ati 4850, og en Corsair 550 watt (evt 750 wattern) Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Da kjøper jeg :denne Og denne Takker for hjelp Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det var bra, men netshop viser feil strømforsyning på bildet (det viser tydlig en 620 watt'er). Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hehe, merket det .. Men ett spørsmål til alle dere; Når det gjelder updates på PC-en.. Er det lurere å kjøpe alle delene samtidig àla ny PC eller deler for deler, slik som jeg skal nå? Vet at dette er opp til hver og en, men..? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det er vel lurere å kjøpe alle dela på en gang, da slipper du unna ekspedisjonsgebyr eller hva det nå heter igjen fra den nettbutikken du kjøper ifra. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg kjøper litt etterhvert som jeg har råd! Neste på lista mi nå er en Intel C2Q Q9550 og en ny stol! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg liker best som Mortis gjør da.. Konfer meg neste uke, så skal kjøpe litt da.. Men vil ha ett Lian Li kabinett med sidevindu/Hull bak HKbrettet, slik at jeg kan ta kabler bak / Evt. Uttakbart HK-brett.. Noen som har gode forslag? Sitter med NZXT Lexa, får plastfølelse opp i .. Ja.. <: Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mortis360: Kjøp deg heller en Q6600, mer for pengene. Mye som skjer utover høst og vinter som penger kan spares til, bl.a. Core i7 (Nehalem). Og takk for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mortis360: Kjøp deg heller en Q6600, mer for pengene. Mye som skjer utover høst og vinter som penger kan spares til, bl.a. Core i7 (Nehalem). Og takk for tilbakemeldingen. Skal ikke ha Q6600, vil ikke ha gammel utdatert teknologi. Skal ikke oppgradere systemet før om en 2 - 3 år når jeg bytter ut prosessor nå, har nettopp byttet hovedkort, minnet er ganske nytt, så det skal ikke byttes på lenge. Med en Q9550 så runder jeg 10,000kr brukt på data siden slutten av juli. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå