Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

AAAAHEM... *Hvilket*.. Ikke Hvem.. [/bitch]

Skrev feil, sry :whistle:

Er et Sapphire 4870X2. :)

Kan jeg spørre om du har testet det i 3dmark06

Jepp. Med Q6600 på 3.6GHz ble scoren 18479 marks i 06. :)

hadde håpet på mer enn 20k men...

jeg får 17400 ellerno i 3dmark06, men det er vel vantege som teller nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg endte vist opp med en 1000GB disk og en ny viftestyring på dagens handel! :whistle:

Lurer litt på om jeg skal kjøpe meg ett pulverlakkerings sett, men det koster rundt 10,000kr ferdig importert! :hmm:

Eventuelt pulverlakkere kabinetter innvendig for en grei pris for de som er intreserte, men det får nok vente en stund! :tease:

Men hadde definitivt vært fett, lurer på om jeg skal sende mitt bort for denne jobben, koster rundt 1500kr hos en proffesjonell, kansje jeg skal ta rundt 800kr hvis jeg får gode resultater selv! ;)

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Bare på grunn av blitsen av det blir for matt. Dere skulle sett IRL sikle.JPG

Og som sagt, så gadd jeg ikke gjøre mer, da jeg venter på div. ny hardware. Det som stod i forrige innlegget, og vannblokker til x2 og 4870'et.

EDIT: Leif

Endret av Intern
Lenke til kommentar

Er det noe SLIKT du tenkte på mortis?

Det settet så jo også ganske greit ut, og en god del billigere, og kansje mer enn bra nok til kabinettlakkering. Du kan jo sende en mail og spør pent om han er villig å sende settet utenlands, har faktisk fått det til selv en gang.

Lenke til kommentar

Er noe slikt jeg kikker på ja Brian, men er dette og dette jeg kikker på, men trolig holder det til 530USD. Så kjøper jeg nok noen farger i tilegg som "Red Wagon", "Dark Purple", "Satin Black", "Cadillac Blue" og "High Gloss Black". Havner på rundt 1000 USD pluss frakt, etc. Etter hva jeg har skjønt så er den IR ovnen til baking (stemmer det?).

conflict: Resultatet av pulverlakkering blir bra sålenge man får på ett ganske jevnt lag av pulver, så fester det seg til metallet og overflødig faller av!

Seruka: Ett perfekt resultat er verdt det, spesielt når jeg kansje kan tjene litt penger på det, har jo brukt 7800kr på PC siden slutten av juli, og da har jeg ikke byttet ut prosessor, men alt annet! :p

Hvis jeg skaffer meg ett slikt sett, så tar jeg nok noen kroner for diverse jobber, skal jo tjenes inn og ikke være helt ulønnsomt! :tease:

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...