Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

sweet! har lyst på det ass:) HIS versjonen.

Mitt er ett MSI Radeon HD4870 som er fabrikkoverklokket til 4Ghz (stock 3,6Ghz)minne, og fra 750mhz kjernehastighet til 780mhz.

Selv har jeg klokka kjernen til 790mhz og minnet til 4,4Ghz (1100x2, 2200x2 = 4400Mhz). Fikk det for 1566kr inkludert frakt! Feilprisa hos Amentio, og de sendte ut varen og har bare trukket 1566kr! :new_woot:

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sweet! har lyst på det ass:) HIS versjonen.

Mitt er ett MSI Radeon HD4870 som er fabrikkoverklokket til 4Ghz (stock 3,6Ghz)minne, og fra 750mhz kjernehastighet til 780mhz.

Selv har jeg klokka kjernen til 790mhz og minnet til 4,4Ghz (1100x2, 2200x2 = 4400Mhz). Fikk det for 1566kr inkludert frakt! Feilprisa hos Amentio, og de sendte ut varen og har bare trukket 1566kr! :new_woot:

~ Mortis360

NICE ! :D hva sto det at det kosta på amentio? ikke dårlig pris det ! har sykt lyst på det ass, men veit ikke om jeg skal prioritere andre ting før det, bygde jo pcen for bare 2mnd siden eller no:P

Lenke til kommentar
NICE ! :D hva sto det at det kosta på amentio? ikke dårlig pris det ! har sykt lyst på det ass, men veit ikke om jeg skal prioritere andre ting før det, bygde jo pcen for bare 2mnd siden eller no:P

Nå koster det 2125kr, jeg betalte 1441kr uten frakt! ;)

Går litt i surr for meg i dag! :no:

Sindre Aleksander: Fint oppsett, men kan ikke fordra fargen på viftene! :tease:

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar
De er pene de da..

Nei, de er fæle som få :yucky:

Jeg syns de er fine. Tegn av kvalitet, behagelige farger.. Nå bryr jeg meg ikke så mye om sånt lenger da, det er jo fett, men de kunne jo likesågodt vært sorte..

Om de hadde vært svarte hadde de matcha alt borsett fra labelen på strømforsyninga

Lenke til kommentar

Heisann

Da har jeg fått innstalert den nye pcen :D

Og kommer derfor med update på kabinettet mitt :thumbup: Kommer nok en til senere med en del bedre kabel organisering.

Har flere bilder hvis noen vil ha mer :p

Feel free too comment!

post-163030-1220043223_thumb.jpg

post-163030-1220043256_thumb.jpg

post-163030-1220043323_thumb.jpg

post-163030-1220043362_thumb.jpg

post-163030-1220043477_thumb.jpg

Endret av EasyShare
Lenke til kommentar

Nå koster det 2125kr, jeg betalte 1441kr uten frakt! ;)

Går litt i surr for meg i dag! :no:

Sindre Aleksander: Fint oppsett, men kan ikke fordra fargen på viftene! :tease:

~ Mortis360

:S amentio er litt surrete, men billige ! og noen ganger er det bra at de er surrete ! jeg bestilte et EVGA 8800GT kort, og fikk et ferdig overklokket Gigabyte 8800GT kort med Zalman kjøler på:) ble litt sjokka da jeg åpna eska til pc delene og så at det sto gigabyte på skjermkort eska og ikke EVGA som jeg hadde bestilt haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...