kloningen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Mitt Lian Li for øyeblikket, en masse rot! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skal snart starte med en ordentlig oppryddig i kabinettet Er det cpu kjøleren jeg tror det er? Endret 29. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 synd du må ut med ca 2000 for ett midi kabinett da bare fordi det står lian li på fremsiden synes de kunne utvidet "billig" sortimentet sitt litt med flere kabinetter rundt 800/1300 ca Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 synd du må ut med ca 2000 for ett midi kabinett da bare fordi det står lian li på fremsiden synes de kunne utvidet "billig" sortimentet sitt litt med flere kabinetter rundt 800/1300 ca Da mister jo Lianli ryktet sitt om dyre kvalitetskabinetter Man kjøper liksom ikkje en armani dress til 900 kr Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Men noen som har forslag ? Greit at siden heter Diskusjon.no , men nå må dere ikke ta helt av! Endret 28. august 2008 av PhenomeN Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Noen tips til rydding i kabinett? Har litt for kort kabel til ATX, så må bruke forlenger der, så det er VELDIG stygt En klassiker er vel under hovedkortet, men annet? Jeg har så mye dritt at jeg bruker nesten alle kablene på strømforsyninga Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Du må kanskje prøve å få litt systen over det.. Så kan du prøve å legge dem så pent som mulig å bak ting osv. Men nå så det jo litt kaotisk ut. Noen kabler må nok synes, men det er jo sikkert mulig å endre måten de blir sett på... Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Problemet mitt er jo som jeg sa i posten med bildene at jeg har ikke noen plass å ha harddiskene ennå, da det originale HDD-racket som skal stå der radiatorne står nå står i 5 25-bayene mine Skal kjøpe noen 3,5 til 5,25 snart. Men hovedproblemet er at jeg ikke har noen rom å gjemme kabler i... Bortsett fra bak HK-plata, men der er det fullt Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nytt skjermkort er i hus! MSI Radeon HD4870 OC Edition som jeg fikk for 1441kr! Hele innmaten. Montert gamle sidedøren fra det gamle Lian Liet mitt. Kommenter gjerne! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Nytt skjermkort er i hus! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor MSI Radeon HD4870 OC Edition som jeg fikk for 1441kr! Hele innmaten. Montert gamle sidedøren fra det gamle Lian Liet mitt. Kommenter gjerne! ~ Mortis360 jævlig sweet Endret 29. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Rett og slett digg å se på. stilrent og ryddig. Godt jobba, jeg er misunnelig Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Du må kanskje prøve å få litt systen over det.. Så kan du prøve å legge dem så pent som mulig å bak ting osv. Men nå så det jo litt kaotisk ut. Noen kabler må nok synes, men det er josikkert mulig å endre måten de blir sett på... Ja, etter kakesjefs ønske har jeg da fått system på det og rydda "litt" Comments denne gang? Endret 29. august 2008 av Seruka Lenke til kommentar
Refi Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) @Mortis360: Nå ble jeg misunnelig på skjermkortet ditt!!! Endret 29. august 2008 av manidress Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Du må kanskje prøve å få litt systen over det.. Så kan du prøve å legge dem så pent som mulig å bak ting osv. Men nå så det jo litt kaotisk ut. Noen kabler må nok synes, men det er josikkert mulig å endre måten de blir sett på... Ja, etter kakesjefs ønske har jeg da fått system på det og rydda "litt" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Comments denne gang? Var jo noe bedre nå da Hadde vært digg hvis du hadde sleeva hovedkortets strømkabel, og kankje prøvd å få den røde ledningen, vi ser øverst til høyre på hovedkortbrette, bak brettet hvis det er mulig. Endret 29. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Seruka, et lite tips. Kjør PCI-Express-strøm som har sleeves på seg på øverste kortet, og de to andre på det nederste, og trekk de rett ned. Da ser det enda litt mer ordentlig ut Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vet, men er litt vanskelig siden det ikke er verdt å kjøpe bare to stk molex-6pin... har noe krypmestrømper men har ikke den for å ta av kontaktene lenger. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ååå Fy faen Mortis.. Hva skal man med pr0n når man har kabinettet ditt ;D Link til kabinettet ditt? Fornøyd? Noen som har andre tips til ett bra kabinett? Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Nytt skjermkort er i hus! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor MSI Radeon HD4870 OC Edition som jeg fikk for 1441kr! Hele innmaten. Montert gamle sidedøren fra det gamle Lian Liet mitt. Kommenter gjerne! ~ Mortis360 sykt digg!!!! ble missunnelig på skjermkortet ditt nå hvordan funker det? Endret 29. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ååå Fy faen Mortis.. Hva skal man med pr0n når man har kabinettet ditt ;D Link til kabinettet ditt? Fornøyd? Noen som har andre tips til ett bra kabinett? Det er ett Lian Li PC-A17B, kan si at dette er det kabinettet jeg er mest fornøyd med til nå, god kvalitet og gjennomførte løsninger med vibrasjonsdemping til diskene og ett skikkelig system til å rydde unna kabler med. Ene disken skal byttes ut i morgen pga den er død, så skal inn en 1TB disk! sykt digg!!!! ble missunnelig på skjermkortet ditt nå hvordan funker det? Skjermkortet fungerer godt, får 30FPS i Crysys med alt på high med 1680x1050 som oppløsning! Eneste minuset er at det støyer noe når det blir maksa. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ååå Fy faen Mortis.. Hva skal man med pr0n når man har kabinettet ditt ;D Link til kabinettet ditt? Fornøyd? Noen som har andre tips til ett bra kabinett? Det er ett Lian Li PC-A17B, kan si at dette er det kabinettet jeg er mest fornøyd med til nå, god kvalitet og gjennomførte løsninger med vibrasjonsdemping til diskene og ett skikkelig system til å rydde unna kabler med. Ene disken skal byttes ut i morgen pga den er død, så skal inn en 1TB disk! sykt digg!!!! ble missunnelig på skjermkortet ditt nå hvordan funker det? Skjermkortet fungerer godt, får 30FPS i Crysys med alt på high med 1680x1050 som oppløsning! Eneste minuset er at det støyer noe når det blir maksa. ~ Mortis360 sweet! har lyst på det ass:) HIS versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå