CV-Erik Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Må si at det der var bare NYDELIG!! så ryddig og pent:) hvordan hovedkort er det der? Tusen takk! Brukte mellom tre og fire timer på å få det resultatet, noen ganger er det kjipt å være perfeksjonist! Det er ett Biostar T-Power I45. Vi har en egen tråd om Biostar kort her og du finner produktet hos NetShop - Biostar T-Power I45. ~ Mortis360 Hehe, ser du har brukt tid på det:) prøvde og gjøre litt ryddig i Antec 900 mitt men ekke lett Vurderer sterkt og borre litt flere hull enn det det er der fra før:) bare jeg får CPU power forlengelse så blir det litt bedre da:) Ser bra ut hovedkortet, fornøyd? Btw, jeg som er CV-Erik på avforum:) Endret 17. august 2008 av CV-Erik Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Har sett på diverse Antec 900, de er umulige å få veldig ryddige. Er fornøyd med hovedkortet ja, det overklokker som fanden selv, fikk boota på 4200mhz (8x525), tilsvarer en overklokk på 100% av prosessoren min, veldig sulten på volt, måtte fore den med 1,74V. Fikk BSOD så fort jeg prøvde å åpne programmer i Windows. Titter innom AVForum engang iblant, ikke så ofte. :!: ~ Mortis360 Endret 17. august 2008 av Mortis360 Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Har sett på diverse Antec 900, de er umulige å få veldig ryddige.Er fornøyd med hovedkortet ja, det overklokker som fanden selv, fikk boota på 4200mhz (8x525), tilsvarer en overklokk på 100% av prosessoren min, veldig sulten på volt, måtte fore den med 1,74V. Fikk BSOD så fort jeg prøvde å åpne programmer i Windows. Titter innom AVForum engang iblant, ikke så ofte. :!: ~ Mortis360 sant ass, men hvis du lager hull overalt så blir det ryddig:) 1,74volt såppas:S Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Sant ass, men hvis du lager hull overalt så blir det ryddig:) 1,74volt såppas:S Nå må du huske at denne kjører 2130mhz, og jeg fikk den til 4200mhz som tilsvarer en dobling av hastighet! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Sant ass, men hvis du lager hull overalt så blir det ryddig:) 1,74volt såppas:S Nå må du huske at denne kjører 2130mhz, og jeg fikk den til 4200mhz som tilsvarer en dobling av hastighet! ~ Mortis360 ikke dårlig klokk det testa 3dmark? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 ikke dårlig klokk det testa 3dmark? Får bsod så fort jeg prøver å starte programmer. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Gi den meeere volt Har ikke råd til ny prosessor nå, så må vente til jeg har fått kjøpt en til slik at jeg kan ofre denne! Skal kansje opp til Ole neste helg og teste denne på vann! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Heisann da er det endelig min tur! :D Har bygget på et kabinett i et par måneder, og er nå så og si ferdig med selve kabinettet! Tenkte derfor at jeg skulle legge ut et par bilder av resualtet. Svarer gjerne på spørsmål Ikke bry dere om alle kablene på innsiden, ble ferdig idag med kabinettet så har ikke fått ordnet kabler skikkelig enda. Btw så skal gå under kabinettet. Og jeg håper på mange kommentarer om hva jeg kan gjøre videre, og ikke minst hva dere synes Skal også bestille ny gamer pc imorgen Den finner dere her. Mvh Christian Osen Endret 18. august 2008 av EasyShare Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Bare størrelsen gjør at jeg liker det. (Har en slags fetisj for store kabinetter) Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hehe Liker stilen din Hadde også vært utrloig kult og vite hva dere ville gitt for dette kabinettet... Ikke at det skal selges Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Her er mitt byggnings prosjekt... Kan vel egentlig si at jeg og EasyShare har sammerbeidet kraftig mye på disse prosjekta.... Hardware kommer innen fredag, så da blir det masse benchmarks som skal scores Det bildet med de 4 platene er faktisk kabinettet... tok dette bildet med bare for å vise hvor bra et gammelt Ikea skap kan bli som kabinett (trengs da en stiksag og noen planer og litt plexi da ) Endret 18. august 2008 av Heigren Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 ser fett ut:D liker de bryterne foran:) bra lagd:) Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Da var pcen bestillt Link Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ahh, deilig kabinett Heigren.. Dere? Når dere bygger ett kabinett og ønsker å sette inn litt plexiglass ( UV/ eller uten ), hvor får man kjøpt dette da? jeg ønsker å skaffe meg 10*10 cm med UV(Ikke mye å¨si) rød plexi.. Litt OT, men håper dere kan hjelpe meg.. Og ja, det går til PC bygging ! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Før solgte netshop uv-plexi. Nå må du til USA. http://performance-pcs.com/ har et meget godt utvalg. Størte produsenten er ac-ryan. Er vell egentlig den enest jeg vet om når jeg tenker litt over det:P Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Så det ikke mulig å kjøpe i Norge? Mulig å spørre Netshop om de kunne fått det inn? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Spurte dem for rundt 2år siden å da var det ikke mulig. Tror ikke de selger ac-ryan produkter lenger.. De har inne 11produkter fra acryan de fleste er det bare 1 på lager av. Slik at da tar de nok ikke inn mer fra dem. Men du kan alltids høre med dem Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Okey.. Takker for svar.. Og visst det er noen som har der ute PM! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Etter hva jeg vet så kuttet de ut A.C Ryan pga meget trege leveranser. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå