Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjemme kablene. :p

 

Kjøp deg en dremel og kutt hull i hk plata og legg kablene på baksiden, det funker knall. Men ellers er det ikke alt for mye muligheter i ditt kabinett, så du vil ikke få det så mye ryddigere med mindre du kutter litt. :dremel:

 

Og forresten, viftene dine ber om å bli rengjort.

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Først og fremst, noen herlige PC-er dere har :)

Hinter litt til deg Mortis! Hehe, det jeg lurte på var hvilken CPU-kjøler du har Mortis, er den stille? God?

 

Kjøleren jeg har er en OCZ Vindicator, som jeg i utgangspunktet er veldig fornøyd med!

Den kjøler godt og viften som følger med er også stillegående, du kan også bytte denne mot de fleste 120mm vifter av normal størelse.

 

Har fjernet lysdiodene på viftestyringen, snart skal jeg tilpasse en alu-front fra Lian Li til den for at den skal passe bedre inn. Bilder kommer ikke før slutten av uka eller starten av neste uke da jeg får nytt hovedkort, og da skal det ryddes grundig!

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar Mortis :)

 

Går nok for den skal du se..

 

Lurer på en ting til.. har ett NZXT Lexa som jeg kjøpte i fjortis alderen, og har nå funnet ut at dette støyer voldsomt.. Har ett støyende skjermkort (8600GT) så trenger ett kabinett av den støyfrie typen.. At det har stil er også ett must.. :)

 

Edit; Det kan godt være lite.. men plass til ett atx kort.. Såg litt på nye Antec, men desverre støtter det bare m-ATX!

Endret av PhenomeN
Lenke til kommentar
Fyfader så ryddig.

 

Du aner ikke hvor mange timer jeg har klota for å få det til! Ta i fra hverandre tilkoblingene, trekke kabelstrømper, krympestrømper og sette sammen tilkoblingene igjen. Hovedkort med vinklede SATA kontakter er en stor hjelp, da tar jeg kablene rett ut slik jeg har gjort nå, og da blir det pent! Har brukt mellom tre og fire timer på dette i dag! :roll:

 

Sa det ganske nettopp men sier det igjen.

Meget bra;)

 

Du har ikke tenkt til å bytte det bråket av en GPU vifte du har på det 8800gt kortet?

 

Det er ett 9600GT, og kjøleren er faktisk stillegående! Ikke veldig mye høyere støynivå enn Zalman VF900Cu, ble meget overrasket over den orginalkjøleren!

Kortet skal byttes til ett HD4870 etterhvert! :new_woot:

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

aha.. Ser helt lik ut som orginal kjøleren til 8800gt kortet mitt. Men nå er det lenge siden jeg har sett den siden jeg monterte den av to dager etter jeg fikk koretet. (fikk da det ble sluppet). Og den kjølern hørtes ut som et jetfly!

 

Det tipper jeg blir kos;)

En kompis av meg har en q9550 cpu og hd4870, pluss samme ram og asus x38 av en eller annen type. Han fikk bare 2000poeng mere enn meg i 3dmark06. :wow:

Hadde trodd at han skulle gruse riggen min. (e8400 og 8800gt + p45hk fra asus).

Lenke til kommentar
aha.. Ser helt lik ut som orginal kjøleren til 8800gt kortet mitt. Men nå er det lenge siden jeg har sett den siden jeg monterte den av to dager etter jeg fikk koretet. (fikk da det ble sluppet). Og den kjølern hørtes ut som et jetfly!

 

Det tipper jeg blir kos;)

En kompis av meg har en q9550 cpu og hd4870, pluss samme ram og asus x38 av en eller annen type. Han fikk bare 2000poeng mere enn meg i 3dmark06. :wow:

Hadde trodd at han skulle gruse riggen min. (e8400 og 8800gt + p45hk fra asus).

 

Hehe apropo det, så gruser riggen min en med 9800gx2 klokket.

Jeg har 9800gtx klokket. og E8400 @3.8 ghz..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...