Mortis360 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 De er veldig greie, kun opplevt topp service hos de, men nå har jeg lagt igjen over 50,000kr der da. Eneste de ikke vil skaffe er DFI pga mye RMA og problemer fra DFI selv ved reklamasjon, men gleder meg til dette kortet fra Biostar! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Rydd mer i kablene så blir dette greit. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Rydd mer i kablene så blir dette greit. Det er jo ikke akkurat veldig lett med antec 900 , men noe der kan han fikse på. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ja, er klar over det, men det er utrolig hva man kan få til med en dremel, litt gaffateip og en smule kreativitet. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ja, er klar over det, men det er utrolig hva man kan få til med en dremel, litt gaffateip og en smule kreativitet. hehe, teip er best Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Noen inne her som har Lian Li V2010? evt. V1010? Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Lol, jeg har slitt for og få det så ryddig som det der:P satt flere timer haha, brukte masse strips.. skal ha en forlengelse til CPU power ledningen så blir det mye ryddigere.. skulle sett før:P og bildet gjør ikke rettferdighet hehe, pci kabelen hang løst der osv, + at det var rett etter jeg var ferdig, og har gjort litt til etter xD Endret 10. august 2008 av CV-Erik Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Da har jeg bestemt meg; jeg skal lakkere litt inni mitt Antec 900 samt å lage en logo på høyre side(hvis man ser det fra fronten ). Her er spraylakken jeg kjøpte: - Dupli-Color: Metallic blue - Kan kjøpes på f. eks. Biltema 99,- NOK - ColorWorks Colorspray black - Jeg kjøpte denne på Europris for 39,- NOK Edit: I morgen får jeg et brukt XFX 7800gt og en 21" CRTskjerm! Kommer også til å kjøpe forlengere til P4 og P20/24 innen nærmeste fremtid Endret 10. august 2008 av St0neCld Lenke til kommentar
Refi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Edit: I morgen får jeg et brukt XFX 7800gt og en 21" CRTskjerm! Kommer også til å kjøpe forlengere til P4 og P20/24 innen nærmeste fremtid Kanskje du burde investere i et nytt skjermkort og? Det er ikke akkuratt den nyeste modellen fra nvidia. Endret 10. august 2008 av manidress Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Gidder ikke å kjøpe ny HW før til neste år(konfirmasjon). Dessuten trenger jeg det rett og slett ikke nå. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Gidder ikke å kjøpe ny HW før til neste år(konfirmasjon).Dessuten trenger jeg det rett og slett ikke nå. ok Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Exentler: Hvordan er flowen i kabinettet? Ser litt feil ut når den trekker inn i front, og trekker inn i bakkant. Har du tenkt at lufta skal ut igjennom siden da eller? Sindre Aleksander: Ditt P182 var hvertfall mer ryddig enn mitt! Pent Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 En ting er sikkert. du har ikke brukt flere timer på å rydde. Brukte 10 minutter og har ett mye ryddigere Antec 900. Har ikke lagd noe ekstra hull eller noe. Er ikke helt sikker, men står cpu kjøleren din feil vei? x] Samme med bakerste vifta. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Regner med at du(SLi) snakker til CV-Erik? CPU kjøleren hans står riktig vei den, blåser bakover i kabinettet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 ookay, var litt i tvil. Men når jeg ser litt nøyere etter så styår den nok riktig vei. Lenke til kommentar
123Lars Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Her er da min pc Thermaltake aromor kabinett lakkert i svart thermaltake bigwater 745 2 X 120mm Lenke til kommentar
CV-Erik Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 En ting er sikkert. du har ikke brukt flere timer på å rydde. Brukte 10 minutter og har ett mye ryddigere Antec 900. Har ikke lagd noe ekstra hull eller noe. Er ikke helt sikker, men står cpu kjøleren din feil vei? x] Samme med bakerste vifta. 1 time værtfall.. og som sagt, bilde lyver:P kan ta nytt senere engang.. nei den står helt riktig vei den:P grunn til at jeg brukte lang tid var fordi jeg tok ut alt av kabler og gjorde på nytt..+ at de hullene som er borra fra før var trange pga så mange kabler så tokk litt tid og få kontaktene på kablene igjennom hehe. ser rotete ut på det bildet, det er jeg enig i hehe. jeg vurderer og lage nye hull, men blir en stund til i såfall Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Her er da min pc Thermaltake aromor kabinett lakkert i svart thermaltake bigwater 745 2 X 120mm Det der er armor, ikkje armor jr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå