Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, jeg har slitt for og få det så ryddig som det der:P satt flere timer haha, brukte masse strips.. skal ha en forlengelse til CPU power ledningen så blir det mye ryddigere.. skulle sett før:P

og bildet gjør ikke rettferdighet hehe, pci kabelen hang løst der osv, + at det var rett etter jeg var ferdig, og har gjort litt til etter xD

Endret av CV-Erik
Lenke til kommentar

Da har jeg bestemt meg; jeg skal lakkere litt inni mitt Antec 900 samt å lage en logo på høyre side(hvis man ser det fra fronten :whistle: ).

Her er spraylakken jeg kjøpte:

- Dupli-Color: Metallic blue - Kan kjøpes på f. eks. Biltema 99,- NOK

- ColorWorks Colorspray black - Jeg kjøpte denne på Europris for 39,- NOK

Edit: I morgen får jeg et brukt XFX 7800gt og en 21" CRTskjerm! Kommer også til å kjøpe forlengere til P4 og P20/24 innen nærmeste fremtid :new_woot:

post-154124-1218407039_thumb.jpg

Endret av St0neCld
Lenke til kommentar
Edit: I morgen får jeg et brukt XFX 7800gt og en 21" CRTskjerm! Kommer også til å kjøpe forlengere til P4 og P20/24 innen nærmeste fremtid :new_woot:

Kanskje du burde investere i et nytt skjermkort og?

Det er ikke akkuratt den nyeste modellen fra nvidia.

Endret av manidress
Lenke til kommentar
En ting er sikkert. du har ikke brukt flere timer på å rydde. Brukte 10 minutter og har ett mye ryddigere Antec 900. Har ikke lagd noe ekstra hull eller noe.

Er ikke helt sikker, men står cpu kjøleren din feil vei? x]

Samme med bakerste vifta.

1 time værtfall.. og som sagt, bilde lyver:P kan ta nytt senere engang.. nei den står helt riktig vei den:P grunn til at jeg brukte lang tid var fordi jeg tok ut alt av kabler og gjorde på nytt..+ at de hullene som er borra fra før var trange pga så mange kabler så tokk litt tid og få kontaktene på kablene igjennom hehe. ser rotete ut på det bildet, det er jeg enig i hehe. jeg vurderer og lage nye hull, men blir en stund til i såfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...