konduktans Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Har rydda i kabinettet mitt nå Bilder kommer senere i dag Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Fant strips på en malebutikk jeg Pakke med 3 forskjellige størrelser, 15cm 10cm og 7cm om jeg ikke tar helt feil Det kom handy! Bruker typ 300 strips hverdag! Trenger ikke å kjøpe Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Da har jeg bestilt meg ny strømforsyning, en Antec NeoPower 650W Blue som er modulær! Støynivået er også meget lavt ifølge tester, samtidig som den har gode og stabile spenninger. Gleder meg til å få den i hus, den kom meg på bare 991kr hos Amentio (forøvrig min første ordere hos de)! Du finner Bjorn3D sin test av denne strømforsyningen her. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 0_o Du skulle kjøpt Antec Quattro 850w, koster bare bittelitt mer. (Er modulær) Den er uberstille her ihvertfall. Hører den ikke. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Antec NeoPower 650W Blue holder i massevis for meg, da jeg ikke trenger med enn 650W. Satt en maksgrense på 1000kr, fant ut at dette var ett bedre valg enn MIST 650W, støymessig er de nok ganske like men Antec har 3 rails som er bedre enn 4 rails som MIST har. Liker også designet, helt plain mørkegrå, liker ikke så mye sprakende farger som svart med gule striper. Har også bestilt meg en 120MM MIST Blå vifte til for å bytte ut den siste orginale viften som støyer som ett uvær, dessuten har jeg bestilt en 5,25" til 3,5" ekstern konverter slik at jeg får montert minnekortleseren min, selvfølgelig orginal Lian Li sak. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 0_o Du skulle kjøpt Antec Quattro 850w, koster bare bittelitt mer. (Er modulær) Den er uberstille her ihvertfall. Hører den ikke. Den er sikkert stille så lenge den ikkje er belastet nok Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Her en liten oppdatering fra meg nye chipset kjøler er satt på også har det kommer litt fler riper :S mer bilder av chipsettkjølerne her Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Du fikk den på til slutt ja.. ..ble slett ikke ille det der, men jeg ville prøvd å fått SB-kjøleren vannrett - men det er da meg Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Sb kjøleren er ikke mulig å få rett En til som skal kanskje legges til er at første gang jeg monterte de for en uke siden ødela jeg HK hvordan jeg klarte det er uvist, sansynligvis statsisk elektriset. Endret 3. august 2008 av Exentler Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvordan klarte du det? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Ryddet litt: Endret 6. august 2008 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Veldig bra Sindre! En sort sata kabel hadde gjort det enda bedre Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Den synes jo knapt. Dra på en sort kabelstrømpe rundt alle kablene der så holder det vel, får kjøpt store og romslige også. Veldig bra jobbet. Ser du leker deg med sort/hvitt du også. :!: Endret 6. august 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Veldig bra Sindre! En sort sata kabel hadde gjort det enda bedre Det kommer, det kommer. Dvs. den skal sleeves, men den kom nylig i hus, så har ikke rukket å få gjort det enda. Den synes jo knapt. Dra på en sort kabelstrømpe rundt alle kablene der så holder det vel, får kjøpt store og romslige også. Veldig bra jobbet. Ser du leker deg med sort/hvitt du også. Takker. Ingen av SATA-kablene er sorte nei, alle er opprinnelige gule, men er sleevet(med unntak av den røde). Er så lite spennende farger i kabinettet mitt, at sort-hvitt gir en litt stilig effekt etter min mening. Endret 6. august 2008 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
Refi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bra jobba sindre! veldig fint og veldig ryddig Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Veldig bra Sindre! Har fått meg en MIST vifte til og drevkonverter fra 5,25" til 3,5" for minnekortleseren min. Skal modifisere viftestyringen også, fjerne diodene trolig og bruke ett deksel som er til overs fra drevbrønnene og få en penere front! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
123Lars Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Veldig bra Sindre! Har fått meg en MIST vifte til og drevkonverter fra 5,25" til 3,5" for minnekortleseren min. Skal modifisere viftestyringen også, fjerne diodene trolig og bruke ett deksel som er til overs fra drevbrønnene og få en penere front! ~ Mortis360 så nettop denne pcen på itavisen "pimp my pc" den er ganske strøken Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Takker 123Lars. Har forresten bestilt meg nytt hovedkort nå, ett Biostar T Power I45 som jeg fikk NetShop til å ta inn etter mitt ønske! I første omgang får de 5 stykk, vet ikke hvor mange som er solgt men jeg skal ha ett av de! ~ Mortis360 Endret 7. august 2008 av Mortis360 Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Netshop er som oftest greie sånn, fikk dem til å ta inn Xeon X3220 og Asus P5M2P-E/4L til meg, lurer litt på litt ekstra kjølig til xenon'en ikke bestemt meg helt enda. Kommer nye bilder fra serveren med ny psu snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå