Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antec NeoPower 650W Blue holder i massevis for meg, da jeg ikke trenger med enn 650W. Satt en maksgrense på 1000kr,

fant ut at dette var ett bedre valg enn MIST 650W, støymessig er de nok ganske like men Antec har 3 rails som er bedre enn 4 rails som MIST har.

Liker også designet, helt plain mørkegrå, liker ikke så mye sprakende farger som svart med gule striper. ;)

Har også bestilt meg en 120MM MIST Blå vifte til for å bytte ut den siste orginale viften som støyer som ett uvær, dessuten har jeg bestilt en 5,25" til 3,5" ekstern konverter slik at jeg får montert minnekortleseren min, selvfølgelig orginal Lian Li sak.

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Veldig bra Sindre! :)

En sort sata kabel hadde gjort det enda bedre ;)

Det kommer, det kommer. :)

Dvs. den skal sleeves, men den kom nylig i hus, så har ikke rukket å få gjort det enda. ;)

Den synes jo knapt. Dra på en sort kabelstrømpe rundt alle kablene der så holder det vel, får kjøpt store og romslige også.

Veldig bra jobbet.

Ser du leker deg med sort/hvitt du også.

Takker. :)

Ingen av SATA-kablene er sorte nei, alle er opprinnelige gule, men er sleevet(med unntak av den røde). :)

Er så lite spennende farger i kabinettet mitt, at sort-hvitt gir en litt stilig effekt etter min mening. :)

Endret av Sindre Aleksander
Lenke til kommentar

Veldig bra Sindre!

Har fått meg en MIST vifte til og drevkonverter fra 5,25" til 3,5" for minnekortleseren min.

Skal modifisere viftestyringen også, fjerne diodene trolig og bruke ett deksel som er til overs

fra drevbrønnene og få en penere front!

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Veldig bra Sindre!

Har fått meg en MIST vifte til og drevkonverter fra 5,25" til 3,5" for minnekortleseren min.

Skal modifisere viftestyringen også, fjerne diodene trolig og bruke ett deksel som er til overs

fra drevbrønnene og få en penere front!

~ Mortis360

så nettop denne pcen på itavisen "pimp my pc" :) den er ganske strøken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...