Bigzz Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Jupp, mener bak hovedkortet. Det skulle gjort seg med noen strips ekstra. Ellers så var kabinettet inni perfekt ryddet. Men hugser ikke hva det er jeg skal fram til heter, tror det er Stripsanker, Stripspad :S Fant et bilde, noen på forumet som vet det korrekte navnet. Bruks området er på vegg, du trer stripsen igjennom for så å feste kabelen. Har brukt sånne på jobb, men der blir det kalt stripseputer. Endret 22. juli 2008 av BourBon Lenke til kommentar
Refi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jupp, mener bak hovedkortet. Det skulle gjort seg med noen strips ekstra. Ellers så var kabinettet inni perfekt ryddet. Men hugser ikke hva det jeg skal fram til heter, tror det er Stripsanker, Stripspad :S Fant et bilde, noen på forumet som vet det korrekte navnet. Bruks området er på vegg, du trer stripsen igjennom for så å feste kabelen. Har brukt sånne på jobb, men der blir det kalt stripseputer. Jeg får vel prøve meg på å kjøpe noen sånne og ta ut noen kilo teip Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Følger sånne med katoder o.l. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Har 3 kabinettvifter i mitt Cooler Master Cosmos 1000 som jeg bruker lange unødvendige ledninger til, så jeg vurderer å koble disse til hovedkortet (Asus Maximus Formula) i stedet, men er det det samme om jeg kobler de til f.eks. opt_fan1, pwr_fan, cha_fan1 ? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Spiller ingen rolle hvilken du bruker. Dog er det en fordel å ha noe koblet til CPU_fan ellers får du en haug med feilmeldinger og mas. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Cpu-kjøleren er allerede koblet til cpu_fan. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Fått montert opp det nye kabinettet i dag, så hva syens folket om resultatet? Kabinettet er et Lian-Li PCA 71B, som jeg har moddet til å kunne huse vannkjøling. Laga en mal og tegnet opp på maskeringsteipen. Ferdig kutta og testmonterting for å sjekke passform, litt justering måtte ikke overraskende nok utføres. Ferdig montert. Så var det over til å montere hw, og legge kabler. Monterte til blods. En jævlig irriterende sak som jeg ikke ble helt kompis med, sløyfa hele greia, like greit å ha det åpent. Og en harddiskmodul som nektet å slippe den siste skruen på den siste harddisken min. Satt i en times tid før jeg fikk løs driten, satt som støpt fast, selv når jeg la den på gulvet og la hele kroppsvekta på skrujernet ville den ikke opp. Måtte derfor bryte istykker hele greia for å få plass med en skralle og kopp. Fikk da etter og ha gitt skruen sjokk flere ganger, og en del sliting, samt en hel del upassende gloser, opp skruen til slutt heldigvis. Litt bilder fra ferdig montering. Gjorde det beste jeg kunne med tanke på kabelskjuling, og resultatet ble da ikke så aller verst synes jeg selv iallefall. Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Jeg får vel prøve meg på å kjøpe noen sånne og ta ut noen kilo teip Hehe, kan ta med en pakke på TG09!! Har liggende på jobb, pga du får ikke kjøpt sånn i butikken elns?! Tror Alshell, HellermanTyton selger utstyr som det, men ikke til privat bruk ( Finner ingen side). Cabel Management Solutions, ftw! Nice rig, Brian Endret 25. juli 2008 av BourBon Lenke til kommentar
Refi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Jeg får vel prøve meg på å kjøpe noen sånne og ta ut noen kilo teip Hehe, kan ta med en pakke på TG09!! Har liggende på jobb, pga du får ikke kjøpt sånn i butikken elns?! Tror Alshell, HellermanTyton selger utstyr som det, men ikke til privat bruk ( Finner ingen side). Cabel Management Solutions, ftw! Nice rig, Brian ja, det kan du @Brian: Lekkert Endret 26. juli 2008 av manidress Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Mitt nye Lian Li PC-A17B, har ikke lagt den "store" ryddejobben da jeg skal bytte ut PSU ganske snart. Kommenter gjerne! ~ Mortis360 Endret 26. juli 2008 av Mortis360 Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det er nydelig som vanlig Mortis360 Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hva gjør du med de gamle kabinettene dine? Selger dem? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det er nydelig som vanlig Mortis360 Takker, blir lagt noe jobb i det. Men ble ikke så mye her, må få tak i noe krympestrømper og en ny PSU før jeg gjør den store jobben. Hva gjør du med de gamle kabinettene dine? Selger dem? De blir solgt ja, far kjøpte det gamle Lian Li PC6070B Scand, og broren min kjøper trolig Antec'et. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Intern Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 For et fælt lys du har satt på for å ta bilde. Fysj! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) For en fæl CPU-kjøler du har. Fysj! x) Ellers var det jo faktisk veldig ryddig og pent, det skal du ha! Endret 28. juli 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Atesha Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) @Intern: Er bare mobilkameraet tar bilder med et hint av gult @Wheelman: Hvorfor er den så fæl? Funker jo bra den Edit: Tok bort quote, Og en ting til: Brian, det kabinettet var SChvÆrt! Endret 28. juli 2008 av Simsku93 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hehe, ja takk. Leker ikke kabinett, skal det være nok plass, så skal det være såpass. Angrer ikke et sekund på at jeg valgte dette kabinettet, goood plass. Har funnet ut at jeg i alt kan slenge inn 13 harddisker i det, og kansje noen til om jeg lager litt hjemmemekkløsninger. Men dette har iallefall mer enn nok plass til et vannkjølingsoppsett samt masse annet. Mangler bare å montere lysene i kabinettet, men det er ikke noe som haster, ser like greit ut uten også i grunn. Gikk med en del kutteblad på dremelen på jobben også, ble mye kutting, også litt bak hovedkortplata for å gjemme alle kablene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hehe, kan ta med en pakke på TG09!! Har liggende på jobb, pga du får ikke kjøpt sånn i butikken elns?! Tror Alshell, HellermanTyton selger utstyr som det, men ikke til privat bruk ( Finner ingen side). Cabel Management Solutions, ftw! Nice rig, Brian En kan få kjøpt slike stripsanker på clasohlson, kjøpte selv med noen når jeg var innom der en snartur etter jobb. Lenke til kommentar
Atesha Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Fant strips på en malebutikk jeg Pakke med 3 forskjellige størrelser, 15cm 10cm og 7cm om jeg ikke tar helt feil Det kom handy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå