KKake Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er en del nye kabinetter som er kommet inn her siden sist ja, og må bare si at et par av dem er prakteksemplarer også, OndApe sitt, Mortis360 sitt og Nizzen sitt. Virkelig flotte kabinetter dere har Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ikke glem Intern sitt. Er også mange andre bra kabinetter som er kommet inn. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 For å irritere Intern enda litt til, så er det mulig jeg bestiller et nytt kabinett i helga. Et Lian-Li PCA71B Fulltower. Har planer om å modde det og få hele vannkjølinga og hele greia inn i kabinettet. Skikkelig kabelrydding er også en selvfølge. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Veit ikke om jeg får lov til å poste de bildene her, men gjør det uansett. Et av de er ihvertfall av kabinettet:) Altså, min første "casemod" i papp gjorde at pc'n så slik ut Den skulle egentlig bli sånn når den var ferdig Men så ga jeg opp og da ble den sånn Det store stål-kabinettet er Dell XPS-en min, og den har jeg vist før, men det svarte "lille" kabinettet er det nye Antec Three Hundred kabinettet til serveren min. Måten det hele funker på er at XPS-en er kobla til skjermen via DVI-D for best bilde og raskest respons. Serveren er kobla til samme skjerm via D-SUB. Jeg bytter mellom pc-ene ved å trykke på denne knappen For å spare tid, plass og penger, bruker jeg tastaturet og musa jeg hadde fra før(Microsoft egronomisk tastatur+MS SideWinder mus) til XPS-en og det samme tastaturet og en trådløs MX1000 mus til serveren. For å bytte mellom de to pc-ene for tastaturet, bruker jeg en USB-veksler fra Clas Ohlson. Forresten, har ikke den gamle traveren av en telefon lengre. Har en KU990, men den tok jeg bildene med, så jeg får ikke skrytt av den Kommentarer om det utrolig stygge bordet mitt får dere holde for dere selv, for når dere får se den nye pultene min og bildene av nerdebula mi, kommer dere til å bli rosa av misunnelse(nei, ikke grønne ) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det bordet der så forferdelig upraktisk ut Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ikke en dum løsning det conflict. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Det bordet der så forferdelig upraktisk ut For å være helt ærlig, så er det et helvete å ha det slik. Har ingen stedet å ha beina! Rommet mitt er så lite at det knapt er plass til stolen mellom senga og pulten, så nå som jeg ikke kan kjøre under pulten, må jeg vrenge beina i en helt utrolig unaturlig stilling når jeg skriver. Solgte det gamle fordi en kompis bød 1500 for det og en gammel skjerm, og jeg trengte penger. Så... Hvor er bordet? Har ikke kjøpt det enda Skal bytte rom, og da får jeg en diger "direktør-pult". Den skal lage plass til 2 stk laptoper og det oppsettet jeg har nå på stasjonære. Powermacen i signaturen skal fungere som mediasenter, og skal stå ved pc'n. Det gir totalt 5 pc'er på rommet. Tror dere det holder eller? BTW, jeg skal såklart vise masse bilder av det nye rommet mitt og hvordan det blir seende ut mtp pc-er og slikt EDIT: skal muligens ha det skrivebordet her, bare i mørkere farge. Det ser ikke så fint ut der som det gjør i virkeligheten skeidar Endret 12. juli 2008 av conflict Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Foreløbig, dårlig bilde, tatt i farta etter nye kjøleren var installer. Litt problemer med den, får fortsatt for høy temp. så har nok gjort noe feil en plass. Skal få tatt bedre bilder etterhvert, og gjemt litt mer snusk som vises. Foreløbig fornøyd. Specs i signatur. Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Mitt lille "game" oppsett Kabinett: Lian Li PC6277B Anlegg til PC/TV; Logitech Z-5500 PC specs; CPU type QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 3233 MHz (9 x 359) Hovedkort Gigabyte GA-P35-DQ6 Systemminne 3072 Mb (DDR2-800 DDR2 SDRAM) Skjermkort NVIDIA GeForce 8800 GTS (640 Mb) Skjerm Samsung SyncMaster 226BW/MagicSyncMaster CX226BW (Digital) [22" LCD] Skjerm LG Flatron L1930B (Digital) [19" LCD] (1503111746) Lydkort Creative CA20K1 X-Fi Xtreme Fidelity Audio Processor Hilsen AnDy ^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) For ett herlig rom, og kabinett ;] Tankt å legge ut oppdatert versjon av min snart.. Trenger kamera bare (solgte mitt) x] Endret 19. juli 2008 av SLi Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) I dag har jeg ryddet litt i kabinettet mitt, satt inn en kabel forlenger for P8/CPU kabelen, og div annet. Tok noen bilder(dårlig kamera :\ ) Før: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 20. juli 2008 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Refi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Antec P182 Har nesten akkuratt byttet kabinett, også har jeg byttet cpu vifte, og HDD byttet jeg i dag. Ta en titt på disse bildene Ikke klag på teipen, den er litt fin da Vær greie når dere kommenterer er dere snille Tar gjerne imot gode råd om nye løsninger. Endret 22. juli 2008 av manidress Lenke til kommentar
Refi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 DUCKTAPE is the thing xD hehe Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Så... Hvor er bordet? Nå har bordet flytta seg fra skeidar til rommet mitt og gjør seg veldig godt der:) Skal se om jeg får tatt noen bilder av det, evt. lagt ut en video EDIT: Innholdet under er nesten direkte kopiert fra "Nerdebula di v.2!". Det er derfor også en del bilder av rommet Jeg har endelig pussa opp det nye rommet, og som jeg lovte, kommer det bilder nå(NETTOPP, INTERN!!! ). Av ren latskap, bruker jeg facebook sin batch uploader(som tar ei hel mappe om gangen i stedet for et og et bilde) for å laste opp. Det å ta ett og ett bilde her, for så å sette de i riktig rekkefølge og alt det tullet der, gidder jeg ikke. Så det er mulig at det ikke er like greit for alle å se bildene(hvis de ikke har facebook). Jeg vil forøvrig skrive noen kommentarer og prøve å sette bildene i nogenlunde logisk rekkefølge. Beklageligvis er ikke kvaliteten den beste, men det er fordi jeg tar bilder med LG KU990-telefonen og fordi jeg rett og slett er dårlig til å ta bilder. Hvis det er noe dere lurer på eller vil ha closeup av, så si i fra, så tar jeg de bildene også Her er bildene med kommentarer: http://www.facebook.com/album.php?aid=6371...mp;id=663091118 Rommet vi pussa opp hadde stygge horisontale paneler oppover halve veggen og slik vegg som på bildet under, men bare blå, på toppen. I tillegg var taket nesten gult og gulvet hadde et digert ekkelt teppe over hele seg. For de som ikke ser det, så består "tapeten" av masse tråder vertikalt. Utrolig stygt og utdatert. Håper jeg har gitt dere litt god lesing og noen fine bilder. Er ihvertfall veldig fornøyd med arbeidet vårt selv, men hadde vært koselig å høre hva dere mener Endret 22. juli 2008 av conflict Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hahah, n1 manidress! Men har du vurdert stripsanker og strips? Endret 22. juli 2008 av BourBon Lenke til kommentar
Refi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hahah, n1 manidress! Men har du vurdert stripsanker og strips? Du mener vel bak hovedkortet jeg bruker faktisk noen sånna "strips" eller hva det er som følger med, men de syntes ikke! pga. all teipen hehe' Edit: Det er veldig vanskelig å få igjen den døre der jeg skjuler kabler, men jeg får det til bare jeg bruker laaang tid Endret 22. juli 2008 av manidress Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tar gjerne imot gode råd om nye løsninger. Kutt ut blitzen Lenke til kommentar
Refi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tar gjerne imot gode råd om nye løsninger. Kutt ut blitzen da blir det veldig mørkt, hhehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå