Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere skal snart få noen pene bilder av mitt nye antec p182 som kommer i posten på onsdag. :)
Det driter vi så langt i. Kom med bilder når du har dem, ikke skryt av hva du kommer til å vise oss...

Pent, OndApe!

wow, stått opp på feil bein eller?

Lenke til kommentar

Synes det er litt unødvendig å si slikt jeg da. Ser man mange nok, og blir irritert, bygger det seg opp. Beklager at det gikk ut over deg, Manidress, men noen måtte det går ut over til slutt.

Jeg kan skryte av at jeg kommer til å få meg bil, hus, ny PC, TV, alt...en eller annen gang, men hva er vitsen?

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Synes det er litt unødvendig å si slikt jeg da. Ser man mange nok, og blir irritert, bygger det seg opp. Beklager at det gikk ut over deg, Manidress, men noen måtte det går ut over til slutt.

Jeg kan skryte av at jeg kommer til å få meg bil, hus, ny PC, TV, alt...en eller annen gang, men hva er vitsen?

hehe, ok det går bra.

Lenke til kommentar

Sikler etter OndApe's vannkjøling!! Hvilken levrandør er det? Liker fargetilsettningen også, ser ut som blod :)

OMAGAD! be carefull OndApe' date=' you got blood in you cabinett!

Jeg skal skaffe meg vannkjøling også, vifter er bare barnemat i forhold :) Men må oppgradere kabinett også da :S

Har en InWin Bigtower XP, gammelt men like stabilt som da jeg kjøpte det for 5 år siden :p Med hjemmelaget dør m/vindu og diverse logo klistremerker fra alle årstall :p

post-83215-1214923336_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg ser overhodet ikke noe galt i det. :ermm: Så lenge det er konkrete planer det er snakk om. Det er noe helt annet hvis jeg skulle snakket om at jeg sannsynligvis skal skaffe meg ny PC en gang til neste år, enn å snakke om en PC som allerede er bestilt, og kommer i posten til uka.

;)

Sikler etter OndApe's vannkjøling!! Hvilken levrandør er det? Liker fargetilsettningen også, ser ut som blod :)

quote=Myself]OMAGAD! be carefull OndApe, you got blood in you cabinett! quote]

Kanskje det ER blod! :ph34r:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...