konduktans Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det driter vi så langt i. Kom med bilder når du har dem, ikke skryt av hva du kommer til å vise oss... Wow! Noen som ikke har fått kaffen sin enda? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Dere skal snart få noen pene bilder av mitt nye antec p182 som kommer i posten på onsdag. Det driter vi så langt i. Kom med bilder når du har dem, ikke skryt av hva du kommer til å vise oss... Pent, OndApe! wow, stått opp på feil bein eller? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Synes det er litt unødvendig å si slikt jeg da. Ser man mange nok, og blir irritert, bygger det seg opp. Beklager at det gikk ut over deg, Manidress, men noen måtte det går ut over til slutt. Jeg kan skryte av at jeg kommer til å få meg bil, hus, ny PC, TV, alt...en eller annen gang, men hva er vitsen? Endret 1. juli 2008 av Intern Lenke til kommentar
Refi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Synes det er litt unødvendig å si slikt jeg da. Ser man mange nok, og blir irritert, bygger det seg opp. Beklager at det gikk ut over deg, Manidress, men noen måtte det går ut over til slutt. Jeg kan skryte av at jeg kommer til å få meg bil, hus, ny PC, TV, alt...en eller annen gang, men hva er vitsen? hehe, ok det går bra. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Sikler etter OndApe's vannkjøling!! Hvilken levrandør er det? Liker fargetilsettningen også, ser ut som blod OMAGAD! be carefull OndApe' date=' you got blood in you cabinett! Jeg skal skaffe meg vannkjøling også, vifter er bare barnemat i forhold Men må oppgradere kabinett også da :S Har en InWin Bigtower XP, gammelt men like stabilt som da jeg kjøpte det for 5 år siden Med hjemmelaget dør m/vindu og diverse logo klistremerker fra alle årstall Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Synes det er litt unødvendig å si slikt jeg da. Ser man mange nok, og blir irritert, bygger det seg opp. Beklager at det gikk ut over deg, Manidress, men noen måtte det går ut over til slutt. Jeg kan skryte av at jeg kommer til å få meg bil, hus, ny PC, TV, alt...en eller annen gang, men hva er vitsen? Jeg ser overhodet ikke noe galt i det. Så lenge det er konkrete planer det er snakk om. Det er noe helt annet hvis jeg skulle snakket om at jeg sannsynligvis skal skaffe meg ny PC en gang til neste år, enn å snakke om en PC som allerede er bestilt, og kommer i posten til uka. Sikler etter OndApe's vannkjøling!! Hvilken levrandør er det? Liker fargetilsettningen også, ser ut som blod quote=Myself]OMAGAD! be carefull OndApe, you got blood in you cabinett! quote] Kanskje det ER blod! Endret 1. juli 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Dedicated to Intern! Min ny pc kommer på Onsdag! Pakken er i Ålesund nå!!!!!! Hohoho Antec Twelve Hundred !!!!!! *lol Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) #Intern | says:unger... Endret 1. juli 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 [...]å snakke om en PC som allerede er bestilt, og kommer i posten til uka. Har bestilt Antec Three Hundred til serveren min! Kommer fra komplett til uka(forventet dato inn på lager: 03.07) Skal selvsagt legge ut bilder i workloggen min og her Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Takk for kommentarene Og ja, det er kublod som ikke leder elektrisitet som jeg har fått fra den lokale slakteren. Til Johsse: Når du sier leverandør, hva tenker du på? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Haha kublod ville koagulert, så det ville ikke funka;P Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du kødder nå vel? Ja.... elller... Lenke til kommentar
Refi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du kødder nå vel? Ja.... elller... Hehe, jeg tror det er menneskeblod, eller apeblod? Men pent var det hvertfall! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Tror jammen med jeg har MASSE å lære av OndApe Sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 gjennomsiktig blod? hvordan fikk du det til? har planer om og legge ut ett bilde av et veldig pent kabinett her snart Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 har planer om og legge ut ett bilde av et veldig pent kabinett her snart Nå må du passe deg før Intern kommer og tar deg! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det var nok en "ìntern" spøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå