Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Worklog Intern? Bygger du det til deg selv eller for noen andre? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Det er mitt, til meg Lager ikke worklog, nei. Er ikke mer enn et lakkert TJ07, og jeg har et par (mobil)-bilder av lakkering og slikt, om det er av interesse kan jeg legge de ut. Endret 22. juni 2008 av Intern Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg vil gjerne se de Blir det vannkjøling på skjermkortet etterhvert? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Blir vann på det hvis ikke jeg bestemmer meg for et et annet kort eller to. Ser ut til at jeg kun har to bilder på stasjonære, men jeg mener det ligger noen fler på laptopen som ligger på jobben. Skal sjekke i morgen Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Det er en vanlig sprayboks du har brukt? Eller har du koppsprøyte/annen-type-sprøyte? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Endret 29. juni 2008 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
Intern Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Nice Den 24-pinen ser heftig ut! @ Lockbreaker: Har brukt varmelakk på boks, som man bruker på eksosanlegg på bil bla. Endret 29. juni 2008 av Intern Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 varmelakk på boks, som man bruker på eksosanlegg på bil bla. Det er den beste lakken ever:) Kjøper min på europris til 50 kroner, og får perfekt resultat hver gang:) Lenke til kommentar
Intern Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jepp, og den blir pen selvom man ikke er så god til å lakkere. Nå fikk jeg min far til å gjøre det for meg, da jeg ikke har så mye erfaring med lakkering men... Husk å kommentere Sindres helgprosjekt Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Så veldig bra ut Sagart. Likte spessielt godt den 24-pins kontakten. Ser så heftig ut når man gjør det såpass nøye. Ble veldig pent. Ryddig er det også. Veldig, veldig pent. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 @ sindre: Er den pc'n du la ut bilde av helt komplett? Eller mangler det noen deler? Hvis den er komplett var det helt sinnsykt ryddig Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Her er mitt kabinett:) KLiKK EDIT: Skrivefeil i link Endret 29. juni 2008 av conflict Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Så veldig bra ut Sagart. Likte spessielt godt den 24-pins kontakten. Ser så heftig ut når man gjør det såpass nøye. Ble veldig pent. Ryddig er det også. Veldig, veldig pent. Takker. @ sindre: Er den pc'n du la ut bilde av helt komplett? Eller mangler det noen deler? Hvis den er komplett var det helt sinnsykt ryddig Den er komplett ja, 24/7-rigg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 La oss mimre tilbake til den tiden Intern ikke kunne rydde! Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Og da er jeg endelig ferdig med min pc.. Kabelryddingen er ikke helt ferdig (og alle boblene har dessverre heller ikke kommet ut), men det kommer jeg tilbake til. Tror heller ikke jeg skal ha den gjennomsiktige viften nederst i kabinettet. Beklager for litt ræva bilder: Lenke til kommentar
Refi Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Dere skal snart få noen pene bilder av mitt nye antec p182 som kommer i posten på onsdag. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvaforen RAMblokk er det der OndApe? Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvaforen RAMblokk er det der OndApe? MIPS Ram Freezer 4 (nikkel)! Resten av hovedkort-blokkene er også lagd av MIPS Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Dere skal snart få noen pene bilder av mitt nye antec p182 som kommer i posten på onsdag. Det driter vi så langt i. Kom med bilder når du har dem, ikke skryt av hva du kommer til å vise oss... Pent, OndApe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå