burger`n Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 he he, ja det er visst entusiaster jeg har her å gjøre med :!: Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Samme som WheelMan her. 20-25 000 inkl. skjerm. Kabinett har jeg fra før av. Vannkjølinga også. Men hvordan klarer du å få med SLI til den prisen WheelMan? Rasjonerer Neida - sannheten er at jeg ikke har peil. Du skal hjelpe meg med den rasjoneringa WheelMan. (Visst du vil da) Pokker altså. Har veldig lyst på to skjermkort. Men når alt skal være med inkl. skjerm og ting til modden så går penga for ut.... Endret 19. juni 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nye bilder etter montering av kjøleblokker på skjermkortene og byttet cpu-blokk. Før: EK-blokkene de er tunge og store(la CD'n der for å vise str): 1 stk skjermkort uten stock kjøler og ferdig renset: Ferdigmontert EK-blokk Her er alt montert og testet Et par nærbilder Kommentarer? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Så unektelig bra ut, både hos Intern og Mas99. Veldig lekkert. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Har du radiatoren i fronten? Bilde? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Kommentarer? Hvorfor så mye skum i vanntanken? Hva skyldes det? Liten oppdatering fra meg. Endret 22. juni 2008 av meeg Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Har du radiatoren i fronten? Bilde? Ja det sitter en trippel i front, byttet ut den orginale dobble som fulgte med kabinettet. Endret 22. juni 2008 av Mas99 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Kommentarer? Hvorfor så mye skum i vanntanken? Hva skyldes det? Liten oppdatering fra meg. Pumpa dro luft under påfylling drefor skum. Ser flott ut det oppsettet du har der. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Så unektelig bra ut, både hos Intern og Mas99. Veldig lekkert. Word! Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sett at Conflict har fått en del pepper fordi han har Dell PC.. Men for å være ærlig så er Dell SUVERENE! Søsteren min hadde ett dødt batteri på sin 3 år gamle Dell PC (bærbar). Hun tenkte at det var like godt å ringe inn å fortelle hva som var skjedd kosta hva det vil, hun hadde ingen papirer eller noe så hun var redd for at det kom til å ta seg en tid/pris. Jeg ringte inn for henne rundt kl 16 og sa hva som hadde skjedd og jeg spurte selfølgelig om hva dette kom til å koste osv. Men svaret jeg fikk var at de skulle komme dagen etterpå med ett nytt batteri kostnadsfritt.. Jeg fikk helt ":O" .. En 3 år gammel PC, uten papirer, kommer dagen etterpå med ett nytt batteri? Da sier jeg bare, at Dell kanskje er dyrere så er det faen meg verdt det.. Det er vel INGEN som slår Dell på service? Litt OT men synest ikke Conflict fortjener all den pepperen Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Takk for den! Men jeg begynner å hate Dell mer og mer for hver dag som går. Et lite eksempel: Jeg ringte til Dell og klaga på at harddiskene mine laga stygge lyder. Jeg fikk såklart tilsendt nye, for den muligheten har jeg betalt flere tusen for. Problemet mitt var at jeg fikk to forskjellige disker, noe som fremstår utrolig uprofft, og i tillegg har de enda værre lyder enn de jeg leverte inn. Det er utrolig irriterende! Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jaja, men du skjønner poenget mitt.. (: Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Takk for den! Men jeg begynner å hate Dell mer og mer for hver dag som går. Et lite eksempel: Jeg ringte til Dell og klaga på at harddiskene mine laga stygge lyder. Jeg fikk såklart tilsendt nye, for den muligheten har jeg betalt flere tusen for. Problemet mitt var at jeg fikk to forskjellige disker, noe som fremstår utrolig uprofft, og i tillegg har de enda værre lyder enn de jeg leverte inn. Det er utrolig irriterende! Stakkar gutten :!: Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg har heller ikke bare gode erfaringer med Dell. Jeg skulle fikse tastaturet på laptopen til farmoren min, etter at kusina mi hadde sølt kakao i det. ( ) Da jeg var i ferd med å gi opp, ringte jeg Dell og spurte om mulighetene til å få nytt. Pratet med en fyr som var ganske behjelpelig, og som sa at jeg kunne få kjøpt nytt tastatur. Greit nok. Han skulle gi beskjed til de som drev med sånt, og de skulle ringe meg opp igjen. De har enda ikke ringt, og i mellomtiden har jeg klart å reparere tastaturet... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Takk for den! Men jeg begynner å hate Dell mer og mer for hver dag som går. Et lite eksempel: Jeg ringte til Dell og klaga på at harddiskene mine laga stygge lyder. Jeg fikk såklart tilsendt nye, for den muligheten har jeg betalt flere tusen for. Problemet mitt var at jeg fikk to forskjellige disker, noe som fremstår utrolig uprofft, og i tillegg har de enda værre lyder enn de jeg leverte inn. Det er utrolig irriterende! Stakkar gutten :!: Det er faktisk synd på meg For jeg får ikke lasta ned filer og slikt mens jeg sover, fordi det bråker så sinnsykt. Og Dell sine designløsninger er så fubar at støydemping av harddisk er utelukka. Jeg har heller ikke bare gode erfaringer med Dell. Jeg skulle fikse tastaturet på laptopen til farmoren min, etter at kusina mi hadde sølt kakao i det. ( ) Da jeg var i ferd med å gi opp, ringte jeg Dell og spurte om mulighetene til å få nytt. Pratet med en fyr som var ganske behjelpelig, og som sa at jeg kunne få kjøpt nytt tastatur. Greit nok. Han skulle gi beskjed til de som drev med sånt, og de skulle ringe meg opp igjen. De har enda ikke ringt, og i mellomtiden har jeg klart å reparere tastaturet... Velkommen i gjengen Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Den der kjenner jeg meg igjen i... Dell bråker mye når man trenger det minst. Fungerer fett under timer i klasserommet. Men når man skal sette på en nedlastning over natten, ja da slår den til for fullt. Man skulle ikke tro en bærbar kunne bråke så mye, men dere skulle hørt den under Crysis i 40-50 min. :!: Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Enda en teaser. Er langt fra ferdig Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ser veldig bra ut Intern GTX280 du har der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ser veldig bra ut Intern GTX280 du har der? Ja, det er GTX280 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå