I.A.G. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Sett fast sata kabelen også, den hang ganske fritt og ble et blikfang. Ellers var det bra, men fremdeles rom for forbedringer om man skal pirke. Sant nok, det blir jo aldri helt perfekt. Er det virkelig ingen flere som har noe å pirke på? Så plettfritt er det da ikke! Det som irriterer meg mest, er P4-kabelen som er akkurat litt for kort til å kunne buntes sammen med de andre kablene. SATA-kabelen er nok litt mer fremtredende på det bildet enn den er i virkeligheten. Dessuten er det jo ikke så veldig mye å gjøre med den, i hvert fall så lenge disken står der den står. Kabelen skal jo ned dit i alle fall... Kunne alltids ha laget noe å skjule kabler bak da. Men kabler kan jo være en pen ting det og. ^^ Mitt siste påfunn. Herlig. Satser på spons fra HW da eller? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er det virkelig ingen flere som har noe å pirke på? Så plettfritt er det da ikke! Å joda, jeg tenkte bare å spare deg litt. Kjøp forlengere på kaler som er for kort og få de stripset skikkelig langs kanter osv for å holde de mest annonym. En del av kablene dine skriker etter oppmerksomhet. Mal veggen svart så skules kablene automatisk bedre. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Er det virkelig ingen flere som har noe å pirke på? Så plettfritt er det da ikke! Å joda, jeg tenkte bare å spare deg litt. Kjøp forlengere på kabler som er for kort og få de stripset skikkelig langs kanter osv for å holde de mest annonym. En del av kablene dine skriker etter oppmerksomhet. Mal veggen svart så skules kablene automatisk bedre. Hehe, det er bra. Kunne trengt en forlenger til P4-kabelen ja. Ellers ser jeg ikke noe behov for forlengere. Det er ikke så mange andre steder man kan legge kablene, med tanke på at man ikke får flyttet på hverken stedet de går fra eller stedet de skal til. Det eneste måtte bli å lage noe for å skjule dem, men da synes jeg det er like greit å se på kablene. Flatkabelen synes jo relativt godt, noe flatkabler har en lei tendens til å gjøre. Kan jo hende jeg spanderer på meg en av denne varianten, så den blir litt mindre fremtredende. Men kjenner jeg meg selv rett, kommer det til å havne forsvinnende langt ned på prioriteringslista... Jeg må si jeg synes den PC-en kler en trefarget vegg med kabler mye bedre enn en svart vegg. Endret 17. juni 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 mye bra her, mye bra. men jeg må spørre...noen som vil innrømme hva de bruker på PC i løpet av et år? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 sålangt i år, ca. 8k. å meir skal det bli.. har berre litt smalt budsjett for tiden.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 I år har jeg vel brukt 13-14k. Men så er jeg en av de som liker å bruke penger på gadgets, så 14k er ikke så mye i forhold til hva det kunne vært:) Dere andre da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tja, 20+ tusen, kanskje? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kjøper meg en ny hvert år, skal snart kjøpe en til. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Bruker alle pengene mine på ting jeg ikke trenger så mye. (Sånn som Tegnematte, kameraer... Datating..) :] Hvor mye har jeg ikke giddi å telt opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg vel brukt ca. 10k så langt i år, og mer skal det bli, siste innkjøpet var en 24p Gbit switch til 2500.- og jeg planlegger og kjøpe et rackskap til det nå i løpet av sommeren... Noe sier meg at dette blir et _dyrt_ år... Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Samme som WheelMan her. 20-25 000 inkl. skjerm. Kabinett har jeg fra før av. Vannkjølinga også. Men hvordan klarer du å få med SLI til den prisen WheelMan? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har brukt +25k til nå i år, skal bygge en mediesenter og en spillmaskin til i år så regner med å bruke 30-40k til. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Forbruket mitt siden September 2006 (kun bestilt via internett) er på ca 65,000kr, så kan du legge til rundt 25,000kr som er kjøpt i diverse butikker andre steder. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det koster å være kar:) Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det koster å være kar:) Du sier ikke det? Nå har jeg stort sett stoppa opp med handlinga, det har gått litt over stokk og stein. Nå blir det andre prioriteringer enn data, skal kjøpe inn nye høytalere til høsten for eksempel, der går det fort 11,000kr ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Når jeg leste andre prioriteringer så tenkte jeg på noe fornuftig, inntil jeg leste høyttalere. Tro meg, hifi er også svindyrt, har svidd av flere titalls tusen på anlegg selv siden det er lett å bli revet med. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hadde vært greit å ha en jobb, slik at man hadde litt å rutte med. For øyeblikket har jeg akkurat 200 kroner, og de skal gå til drikke i kveld(avslutningsfest ). Hadde jeg hatt litt mer penger, kunne det jo ratt hende at jeg hadde fått meg mer enn 2.1 på rommet:P Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Når jeg leste andre prioriteringer så tenkte jeg på noe fornuftig, inntil jeg leste høyttalere. Tro meg, hifi er også svindyrt, har svidd av flere titalls tusen på anlegg selv siden det er lett å bli revet med. Nå prioriterer jeg stereo, deretter så blir det en del sparing. Prøver å bygge meg opp mest mulig av slike ting før jeg flytter ut, da stereo er noe man har i mangfoldige år når man først kjøper. Skal kjøpe ett sett System Audio SA1530 i høst, samt en liten subwoofer etterhvert. Senere idag skal jeg svi av 1500kr på ny tv-benk mest sansynlig. Blir nok også en HTPC utover tiden som kommer, der skal jeg forresten gå for Antec Fusion i sort. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Samme som WheelMan her. 20-25 000 inkl. skjerm. Kabinett har jeg fra før av. Vannkjølinga også. Men hvordan klarer du å få med SLI til den prisen WheelMan? Rasjonerer Neida - sannheten er at jeg ikke har peil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå