konduktans Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Grattis med 1000 innlegg conflict ! Takk! Men nå kan jeg nesten ikke poste mer, ettersom 1001 er et fint tall! Så hadet for alltid!:/ Neida:) Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Tok en liten opprydding i kabler i maskina i går, så jeg tenkte å lage en post om nettopp det: kabler. Slik så det ut før: (bildene er klikkbare) Ser rimelig rotete ut, med det er ganske romslig rundt kablene, så det hindrer ikke luftstrømmen nevneværdig. Men det er jo greit at det ser pent ut også. Dro derfor og handlet inn kabelfester, så ved hjelp av dem, samt strips og skruer, ble det en hel del bedre: For de som lurer på hva som skjuler seg i kroken under DVD-stasjonen: I underetasjen: For mer om kabinettet, se her, her eller her. Setter pris på innspill og kommentarer. Endret 9. juni 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sett fast sata kabelen også, den hang ganske fritt og ble et blikfang. Ellers var det bra, men fremdeles rom for forbedringer om man skal pirke. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 har du bare en harddisk i serveren?:O Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 ja.. men skal som sagt oppgradere seinare i sommar.. blir 2-kjerne prosessor og meir minne.. skal og kjøpe inn fleire harddiskar.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det går fint med en disk i en server, han sa jo ingenting om størrelsen Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det er sant. Men ettersom han har AGP-basert HK, har han mest sannsynlig ikke oppgradert på ei stund. Og da er sikkert ikke disken mer enn 320 GB, noe som er ganske lite for en server. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Harddisken er på 80 Gb.. 512 mb minne sempron på 2ghz Med andre ord, ikkje noko kraftig hardware.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hva bruker du den til da? Jeg har selv en filserver med omtrent 400 gig plass, og som lever på en Athlon XP2000+ og 512 ram. Ikke store greiene, men det holder inntil videre for meg:) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Mitt siste påfunn. Og ja, jeg jobber da med casemoden min enda skal du se Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Servern blir ikkje brukt til noko no.. satsar på å bruke den til spillserver på lan neste helg.. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Her er mitt første selvbygg. Tar i mot tips til forbedringer. Dobbelrad byttet med trippel. Vannkjøling på skjermkortene skal monteres neste helg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 En annen CPUblokk hadde gjort seg Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 En annen CPUblokk hadde gjort seg Det har du rett i, glemte 1 stk Swiftech APOGEE GT som også monteres neste helg, sammen med 2 stk EK-FC3870 X2 CF High Performance Water Block Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Var din første byggepc med vannkjøling?:O Skummelt a gitt Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Var din første byggepc med vannkjøling?:O Skummelt a gitt Egentlig ikke, lærte mye her på HW forumet før jeg begynte. Ingen ulykker ennå, fikk et defekt skjermkort som ble byttet, ellers har alt gått smertefritt. Var også ny på klokking men det har også gått bra. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Godt å høre:) Skal snart bygge min første pc jeg og. Eller pc og pc. Er vel egentlig halvveis bærbar! Har skrevet litt om det under arbeidslogg bak mediasenter i signaturen min:) Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Godt å høre:) Skal snart bygge min første pc jeg og. Eller pc og pc. Er vel egentlig halvveis bærbar! Har skrevet litt om det under arbeidslogg bak mediasenter i signaturen min:) Du har litt å pusle med der ja, lykke til Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Takk hehe:D Går nok bra så fort jeg får kabinett etc i hus. Jeg kan faktisk love at det blir kult:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå