WheelMan Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Sant blink.. Og, 520W på så mange disker? Stakkars strømforsyning når alle de starter opp EDIT: Jeg kom på noe, du kan mest sannsynlig starte de en og en med den kontrolleren, så da er det problemet ute av verden. Smarting Endret 26. mai 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Nice Wibla Hva ble prislappen for de 12 harddiskene? Kjører de noen form for raid?(5)? Handla på tilbud fra datakjeden, 999kr per stykk.. Driver uttesting for å få best mulig ytelse nå, men planen er 11x1TB i raid5 + hotspare eller to array + hotspare (5 + 6 disker i raid5..) Håper inderlig at du ikke har rydda enda. - Strømkablene er lagt ute av veien - stort sett bak hovedkortplata - SATA(n)kabler er lagt så de ikke er i veien for luftflyt - lagt mot "høyre" sett forfra og lagt slik at de er lette å koble til og fra - viktig. - Når en tar bilder av innmaten av en pc så ser man gjerne ikke hvordan ting ser ut i dybden, du ser bare et 2D bilde, og da ser ting automatisk ille ut så fort det er mer enn et par kabler. Eller, kort sagt, maskina bråker ikke stort og diskene er kalde, så jeg bryr meg NØKKEN om hva du synes om "buhu, rot" i en maskin med totalt 14 sata-enheter og ingen backplanes for å samle kabler Og, 520W på så mange disker? Stakkars strømforsyning når alle de starter opp EDIT: Jeg kom på noe, du kan mest sannsynlig starte de en og en med den kontrolleren, så da er det problemet ute av verden. Smarting Satt opp til å starte 4 disker i slengen med 2sek mellomrom, men det går fint ellers også. Edit: Det virker ikke som om Samsung-diskene støtter staggered spinup, har ikke fått testet det så mye hittil, da jeg ikke egentlig har brydd meg, men maskina funker utmerket. Folk har et helt urealistisk inntrykk av hvor mye strøm en pc drar, på tide å våkne opp og lukte på blomstene, folkens! Det "verste" er at maskina faktisk ikke bråker noe særlig i det hele tatt, sett i forhold til antallet disker.. det sier sitt. Endret 26. mai 2008 av Wibla Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg vet at mange ser feil på watt-forbruk. Og når jeg tenker meg om trekker vel de diskene maks 300-350W med oppstart, så da går det jo bra Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har 350w på mitt system, funker som bare F det Men Utnytter PC-en min de 250w på MAX nå? Eller ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Mitt neste kabinett? http://www.lian-li.com/v2/en/product/produ...amp;ss_index=61 Damn! Dette er nice! Nesten like kult som tj07 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det kommer nok i hus, uansett pris. Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Heisann Da har jeg kjøpt meg nytt kabinett Alt er inne i kabinettet utenom CD-rom.. Fant ikke ut hvor det skulle være, har ikke lest en dritt enda, så det står nok der visst ikke dere gidder å gi en kjapp forklaring ^^ Prøve med de plastgreiene på siden, men den stoppet for langt ute. Dekselet framme gikk ikke igjen.. "/ Kjøpte typen : NZXT Lexa <3 Håper dere liker det, noen bilder ( dritt kamera, har speilrefleks liggende da ) : Endret 28. mai 2008 av DjeeeZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Sleeves og strips! EDIT: Hvis ikke: Høygaffel og fakkel! Endret 28. mai 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sleeves og strips! EDIT: Hvis ikke: Høygaffel og fakkel! Enig. Gammel PSU eller fulgte det med kabinettet? Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Sleeves og strips! EDIT: Hvis ikke: Høygaffel og fakkel! Enig. Gammel PSU eller fulgte det med kabinettet? HAdde en PSU fra gamle kabinettet.. 350w FTW:) Tror den sliter litt siden viftene går trolig nok iukke på maks ^^ Men penger vokser ikke på trer for meg -.-.. Men angående strips.. Skal prøve idag og stripse så mye som mulig, men er ikke lett da kablene er så enormt korte. -.- Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 ta av side døra når du tar bilde plz! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ja, gjør det og vis oss alt rotet plz! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 BAre negativt folk har og komme med -.-`? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Var ikke ment til deg DjeeeZ, bare jeg som har en liten fobi mot plz Syns ditt så bra ut jeg, pulten din også. Man gjør det man kan med det man har, mer får man ikke gjort Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Er enig med de over. I det disko kabinettet trenger det å ryddes. Særlig pga at du har vindu i døren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) BAre negativt folk har og komme med -.-`? Men nå har vi sett så utrolig mye bra her inne, så det meste når ikke lenger helt opp. Endret 29. mai 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Grattis med 1000 innlegg conflict ! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Djeez: Jeg er ikke noen fan av det kabinettet.. Men jeg synes ikke det ser noe stygt ut akkurat. Ser helt greit ut for min del. Kunne kanskje ryddet litt mer, bare strpis det sammen og dytt det inn et sted. Men ellers helt fint altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå