Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange fine kabinetter her synes jeg :) Noen som har et Antec Twelve Hundred eller? Har så lyst til og se noen bilder av det. Kommer jo snart i nettbutikkene, så det må vel være en som har det her?

OT: Noen som kan lage "Den store Antec Nine Hundred/Twelve Hundred" tråden eller? Tør ikke lage det selv XD, og det hadde vært fint om vi hadde hatt en.. Er jo en tråd om P180/190 da.

Lenke til kommentar
Åh som jeg angrer på Antec 900 XD

1200 hadde jo vært PERFEKT til GreenSLi, alt er jo svart fra før osv. + Utmerkede kabel rydding

Du kan jo selge kabinettet du har nå og spare litt penger, så kan du kjøpe 1200 :)

OT: Åssen fungerer 780i HK'et ditt?

Lenke til kommentar

Har ikke fått testet noe ennå^^

Har ikke PSU og RAM ennå.. BØR få ihvertfall RAM'en i morra.

Hvis jeg skulle solgt kabinettet mitt nå, tror jeg at jeg burde få det lakket litt bedre XD

Lakkingen er perfekt.. men den flasser av.. selv om den er grunnet.

EDIT: yay, støvfilter kunne bli anskaffet i morra :] ikke noe damestrømper her nei! :p

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Som jeg nevnte såvidt i en post jeg skrev på side 256. Så er mitt selvlagte kabinett laget av en benkeplate i heltre bøk.I begge sidene så har jeg 250mm vifter. En vifte blåser inn, den andre blåser ut.

Utenpå har jeg skrudd på finmaskete 10" høytalergriller. turtallet på viftene er skrudd ned til ca 700 o/min som gjør støynivået bebehagelig. De kraftige treveggene demper lyd effektiv, samtidlig som jeg har kledd en stor del av innsiden med støydempede matter. Dette sammen med kun passive løsninger (unntatt psu og 250mm viftene), sørger for at pcen også er stillegående.Spikerblikk og mange skruer holder hele herligheten sammen. Under kabinettet er det fire vibrasjonsisolerende kabinettføtter. I tillegg har jeg lagt under plexiglass, slik at det ikke skal bli merker i gulvet.

post-1935-1211140593_thumb.jpg

post-1935-1211140671_thumb.jpg

post-1935-1211140730_thumb.jpg

post-1935-1211142167_thumb.jpg

post-1935-1211142627_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Den ene eller begge PSU'ene er deffekte på mitt P190 så blir nok levere hele sullamitten inn igjen og få kreditert 2.55K ;)

Da tror jeg det blir chieftech 1.2Kw og en cooler master cosmos.

Hva tror dere om de ?

Og nei jeg liker ikke Antec 1200 eller 900 de er uaktuelle !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...