Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rotette KONGEN17

Ikke mye pent med helt gjennomsiktig kabinett, og det er spesielt vanskelig til å få det til å se ryddig ut hvis du ikke har modulær psu!

Hvis du skal ha det kabinettet der så burde du virkelig skaffe deg en modulær psu!

Sikkert mange som stopper opp hvis de går forbi deg på lan og sier WOW! kul pc!.

Men det er ikke så moro å begynne å gjemme unna kabler når du kan se inn i pcen alle veier.

-manidress

Lenke til kommentar

Eksklusivt bilde til alle dere "I denne tråden".. Har ikke lagt ut bilde i loggen engang XD

Venter med loggen til jeg får PSU.

(Grønnfargen på harddisk brønnene ble litt merkelige på bilde, de er av samme farge som pci express porten.)

PCI slotsene skal lakkes grønt.

DSC01356.jpg

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar
her har dere noen bilder av mitt kabinett med nye cpu vifta som eg fekk i dag :w00t:

I forhold til mye annet jeg har sett innen acryllic kabinetter, synes jeg du har fått det brukbart til :yes:

Transparente kabinetter er vel noe av det vanskligste som er (innbiller meg iallefall at de blå-tonede er hakket "snillere" å bygge i)

Hvis jeg skulle forbedret noe, ville jeg prøvd å lagd til en farget box av noe slag, mellom øverste harddisk og dvd-rom, for å stappe inn/skjule ledninger. Vifte-ledninger osv. nede i kabbet ville jeg hatt rett ned/i rette vinkler/linet-up inntil kanten og festet med klar tape. :)

edit: tror jeg i tillegg ville hatt enslags box nede også, for kabel/kontakt skjuling. Ser liksom for meg en plastikk-bok av noe slag man får tak i på Biltema, Nille; Europris, etc.

post-10740-1210973405_thumb.jpg

Endret av Mekanicus
Lenke til kommentar
her har dere noen bilder av mitt kabinett med nye cpu vifta som eg fekk i dag :w00t:

I forhold til mye annet jeg har sett innen acryllic kabinetter, synes jeg du har fått det brukbart til :yes:

Transparente kabinetter er vel noe av det vanskligste som er (innbiller meg iallefall at de blå-tonede er hakket "snillere" å bygge i)

Hvis jeg skulle forbedret noe, ville jeg prøvd å lagd til en farget box av noe slag, mellom øverste harddisk og dvd-rom, for å stappe inn/skjule ledninger. Vifte-ledninger osv. nede i kabbet ville jeg hatt rett ned/i rette vinkler/linet-up inntil kanten og festet med klar tape. :)

takk får tipse :)

skal prøve å lage sånen box.

Får det er F*** så vanskeligt å gjemme bort kablene i det kabinette :wallbash:

Endret av KONGEN17
Lenke til kommentar
Jeg er meget fornøyd med mitt selvlagte kabinett.

post-1935-1210975528_thumb.jpg

På dette bildet har jeg tatt av plexiglassplaten som vanligvis er å finne i fronten pluss diverse annet.

Kult kabinett=) Bygget det selv?

Mmmmm, gi meg kritikk på mitt :]

Hehee

Det ble bra. Men du kunne godt hatt flere grønne detaljer synes jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...