Mr.Anki Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Helst et annet kabinett også... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ooou, har montert ALT i kabinettet mitt nå, unntatt PSU og RAM. Blir sikkert litt problematisk å koble PSU tislutt, men det skal nok gå fint skal du se Kabinettet er 100% elsk nå :] Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Kjøp deg modulær PSU asap. ikke lenge siden eg kjøpte mg nye psu. Helst et annet kabinett også... det skal eg kjøpe når eg får penger en gang Lenke til kommentar
Refi Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Rotette KONGEN17 Ikke mye pent med helt gjennomsiktig kabinett, og det er spesielt vanskelig til å få det til å se ryddig ut hvis du ikke har modulær psu! Hvis du skal ha det kabinettet der så burde du virkelig skaffe deg en modulær psu! Sikkert mange som stopper opp hvis de går forbi deg på lan og sier WOW! kul pc!. Men det er ikke så moro å begynne å gjemme unna kabler når du kan se inn i pcen alle veier. -manidress Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Eksklusivt bilde til alle dere "I denne tråden".. Har ikke lagt ut bilde i loggen engang XD Venter med loggen til jeg får PSU. (Grønnfargen på harddisk brønnene ble litt merkelige på bilde, de er av samme farge som pci express porten.) PCI slotsene skal lakkes grønt. Endret 16. mai 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Gahhh, jeg skal gi deg litt konkurranse til neste år etter jeg har hatt konf. Thomas Edit: Leif slo til igjen :-D Endret 16. mai 2008 av St0neCld Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Thomas, savner ei slik Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ..i vifteplassen bak. Ville vært stilig Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Jeg vet, skal ha 4 grønne vifter + en eller to grønne katoder.. har bare ikke... penger -_- Skulle egentlig hatt ett skjermkort til også ^^ Hva syns dere sånn overall da? Endret 16. mai 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) her har dere noen bilder av mitt kabinett med nye cpu vifta som eg fekk i dag I forhold til mye annet jeg har sett innen acryllic kabinetter, synes jeg du har fått det brukbart til Transparente kabinetter er vel noe av det vanskligste som er (innbiller meg iallefall at de blå-tonede er hakket "snillere" å bygge i) Hvis jeg skulle forbedret noe, ville jeg prøvd å lagd til en farget box av noe slag, mellom øverste harddisk og dvd-rom, for å stappe inn/skjule ledninger. Vifte-ledninger osv. nede i kabbet ville jeg hatt rett ned/i rette vinkler/linet-up inntil kanten og festet med klar tape. edit: tror jeg i tillegg ville hatt enslags box nede også, for kabel/kontakt skjuling. Ser liksom for meg en plastikk-bok av noe slag man får tak i på Biltema, Nille; Europris, etc. Endret 16. mai 2008 av Mekanicus Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) her har dere noen bilder av mitt kabinett med nye cpu vifta som eg fekk i dag I forhold til mye annet jeg har sett innen acryllic kabinetter, synes jeg du har fått det brukbart til Transparente kabinetter er vel noe av det vanskligste som er (innbiller meg iallefall at de blå-tonede er hakket "snillere" å bygge i) Hvis jeg skulle forbedret noe, ville jeg prøvd å lagd til en farget box av noe slag, mellom øverste harddisk og dvd-rom, for å stappe inn/skjule ledninger. Vifte-ledninger osv. nede i kabbet ville jeg hatt rett ned/i rette vinkler/linet-up inntil kanten og festet med klar tape. takk får tipse skal prøve å lage sånen box. Får det er F*** så vanskeligt å gjemme bort kablene i det kabinette Endret 16. mai 2008 av KONGEN17 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Får det er F*** så vanskeligt å gjemme bort kablene i det kabinette spådom; du kjøper neppe slikt kabinett igjen neste gang du skal ut å handle Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Får det er F*** så vanskeligt å gjemme bort kablene i det kabinette spådom; du kjøper neppe slikt kabinett igjen neste gang du skal ut å handle du har helt rett Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg er meget fornøyd med mitt selvlagte kabinett. På dette bildet har jeg tatt av plexiglassplaten som vanligvis er å finne i fronten pluss diverse annet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Mmmmm, gi meg kritikk på mitt :] Hehee Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Nå er jeg i ferd med å bestille meg nytt kabinett, så det blir trolig noen bilder her når det kommer i hus, det ser ut som det blir ett CoolerMaster Cosmos. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg er meget fornøyd med mitt selvlagte kabinett. På dette bildet har jeg tatt av plexiglassplaten som vanligvis er å finne i fronten pluss diverse annet. Kult kabinett=) Bygget det selv? Mmmmm, gi meg kritikk på mitt :]Hehee Det ble bra. Men du kunne godt hatt flere grønne detaljer synes jeg Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg er meget fornøyd med mitt selvlagte kabinett. På dette bildet har jeg tatt av plexiglassplaten som vanligvis er å finne i fronten pluss diverse annet. Kult kabinett=) Bygget det selv? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Mine to lian li kabinetter: Nye pc-en som funker: Gamle pc-en som ikke funker: Hvad tycks? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Conflict: Blir mye mer grønt senere når jeg har litt penger :] Grønne katoder, Grønne vifter, Grønn strips og grønne molex'er Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Nå er jeg i ferd med å bestille meg nytt kabinett, så det blir trolig noen bilder her når det kommer i hus, det ser ut som det blir ett CoolerMaster Cosmos. ~ Mortis360 Mortis360's kabinetter blir alltid fine og ryddige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå