The Ghost Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Pfffff. Fikk PC-en til 12k. Det er ikke dyrt for en slik en!!! Vell det hovedkortet, kassa og PSU'n hadde jeg ikke tatt om noen så hadde kasta det etter meg med mindre jeg hadde hatt en slegge i nærheten Men nå må du huske at det er ikke alle som får 50% hos Dell Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Pfffff. Fikk PC-en til 12k. Det er ikke dyrt for en slik en!!! Vell det hovedkortet, kassa og PSU'n hadde jeg ikke tatt om noen så hadde kasta det etter meg med mindre jeg hadde hatt en slegge i nærheten Men nå må du huske at det er ikke alle som får 50% hos Dell Smak og behag sier nå jeg. Personlig syns jeg "kassa" er dritfin, og hvis jeg hadde kasta den på deg hadde du nok liggi der i en liten pøl med dine egne innvoller. 34 kg med stål og faenskap er nok ikke koselig å få på seg;) Men det er meget digg å være VIP på Dell=D Jeg merka en liten ulyd i psu-en, så kom det en infocare-mann neste virkedag og skifta den^^ PS. han var såklart under meget nøye oppsikt hele tiden;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Og da tror jeg vi kan stoppe bitchinga om dell, for sist jeg sjekket het ikke tråden "vi som hater dell".... I min mening er Dell er selskap som gjør mye galt og mye rett, mange av de tekniske løsningene de har hatt er rett og slett geniale (skifte hovedkort på 1min anyone?) men samtidig så har de så absolutt hatt sine flauser opp igjennom årene. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Marley:Når får vi se vannkjølingen på plass i kabinettet? Ellers må jeg si at det ser meget bra ut:) Noe ekstra kjøling på harddisken i Lianli kabinettet eller? Vi får se når vannkjølingen kommer på plass, må fikse noen greier på bilen før jeg kan bruke mer på PCen. Men satser på at det blir noe iløpet av sommeren. Og oppgraderte serveren: Men hvor er hamsteret? Damn, jeg glemte hamsteret! ------------------------- Moderatornotis: Hold opp med all klagingen over Dell. Conflict er fornøyd med PCen sin, noe jeg forstår med tanke på hva han fikk for mengden han betalte. Flere klageposter om hvor ille Dell er vil bli slettet og advarsler vil bli utdelt. Endret 15. mai 2008 av Marley Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Yyyyyyeeess da! Stikker å henter komponentene mine på postkontoret nå:] RAM'en og strømforsyninga kommer i morra :] Gikk satan meg litt fort også^^3 dager Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Synest det blir litt "Conflict" mellom Conflict og andre her.. Synest selv at Dell PC-en har mange snåle løsninger, men at kabinettet er stygt :O? Synest det er skam fett jeg Skulle solgt sånne, bare med andre løsninger.. Men Conflict? Bygg egen neste gang da ^^ Og en siste ting, mister man ikke garantien visst man roter inni PC-en? På Ferdgibygde PC-er tenker jeg på da! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Såklart skal jeg ha med bilder, Mr.Anki ^^ Sjekk inomm casemod tråden min litt senere idag :] Endret 15. mai 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Synest det blir litt "Conflict" mellom Conflict og andre her.. Synest selv at Dell PC-en har mange snåle løsninger, men at kabinettet er stygt :O? Synest det er skam fett jeg Skulle solgt sånne, bare med andre løsninger.. Men Conflict? Bygg egen neste gang da ^^ Og en siste ting, mister man ikke garantien visst man roter inni PC-en? På Ferdgibygde PC-er tenker jeg på da! Skal bygge server snart så ja:P men man kan rote så mye man vil=) Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Men helt seriøst, synest PC-en din ikke er ille Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nå er updaten i prosjektet mitt skrevet! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=938430&hl= Ta gjerne og legg igjen en kommentar i kommentartråden også ^^, Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Men helt seriøst, synest PC-en din ikke er ille Sehr gut. Ich mag es ich auch;) (på norsk: veldig bra. jeg liker den jeg og) -Emil Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Det skjønte vi ikke da Conflict! Som sagt tidligere, fin update. Endret 15. mai 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Mange som ikke skjønner tysk at all:P Skal jeg kanskje ta en lengre og mer komplisert setning og se om du skjønner den? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du kan godt gjøre det. Jeg er ikke så veldig god i tysk, men litt kan jeg da. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Wenn ich nach Hause gekommen, will ich ein Eis essen. Eis sind gut, aber es sehr ungesund ist. Jeden morgen habe ich eine Probe in Informations Teknologi(IT) gemacht. Die Probe ging faktisch ziemlich gut. Diese post war meine letzte OT-post für Heute. Prøv å oversett den du=) PS. Jeg er forbeholdt all hets for eventuelle skrivefeil:P Endret 15. mai 2008 av conflict Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Og da tror jeg vi kan stoppe bitchinga om dell, for sist jeg sjekket het ikke tråden "vi som hater dell".... støtter den.. Synes det generellt er litt mye av typen "det var driit stygt" i denne tråden. Alle her er jo "stolte av sitt mesterverk", og hvis noen andre evt. mener der er forbedringspotensiale/andre løsninger, går det jo ann å si det på en vennlig måte. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Og da tror jeg vi kan stoppe bitchinga om dell, for sist jeg sjekket het ikke tråden "vi som hater dell".... støtter den.. Synes det generellt er litt mye av typen "det var driit stygt" i denne tråden. Alle her er jo "stolte av sitt mesterverk", og hvis noen andre evt. mener der er forbedringspotensiale/andre løsninger, går det jo ann å si det på en vennlig måte. Nå blir ikke akkurat jeg så lei meg for at noen ikke liker den deilige Dellen min, men jeg er enig med dere:P Det går jo ann å komme med konstruktiv kritikk i stedet for bare negativ kritikk! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg vet du kan "forsvare" deg selv conflict, følte bare for å komme med en generell ytring, da det vel er flere som kanskje har vært innom og fått "pepper & hån", for så å aldri vende tilbake hit. Jeg for min del har ikke (på nåværende tidspunkt iallefall) noe moddet kab. å vise frem, men jeg innser jo at enkelte kabinetter er mer krevende enn andre i utgangspunktet å modde både m.h.t. ekstriør/interiør, og således forderer mer arbeide (som ikke alltid synes), så jeg føler det kan være greit å ha en ydmyk holdning til andres arbeide. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 For all del, jeg må jo forsvare meg. Men det forrige innlegget mitt var kun ment for å påpeke at det ikke burde såre så veldig mye at folk ikke liker kabinettet ditt. Jeg har ikke gjort stort med mitt, men jeg bryr meg fint lite om folk ikke liker det. Det hadde jeg gjort selv om jeg hadde brukt en feire på å modde det. Men jeg skjønner poenget, og en litt hyggeligere stemning er ikke akkurat å forakte=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå