konduktans Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Kabinettet mitt etter litt rydding. Ikke lett å se hvordan det ser ut, men bildene er tatt med mobil så vær greie=) -Emil Endret 14. mai 2008 av conflict Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvor har du ryddet? XD Makant til trangt skal du se lenge etter^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Makan til innovative løsninger skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg synes faktisk Dell-kabinettene er ganske gode. PC-er fra Dell er veldig stille, den tradisjonelle løsningen for PSU og varmegenererende deler er ikke helt på topp for entusiaster. Var litt usikker på om du var sarkastisk, fLeReK. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Har dytta kablene inn i en 5.25" brønn og festa de i hekter på sidene i kabinettet. @ flerek: håper du var ironisk?? Det er ikke akkurat så mye nytt og spennende inni der. Dessuten er det drittrangt. En utdanna mekaniker fra infocare kom for å fikse strømforskyninga mi i sta. Det tok oss to timer! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Når vi snakker om servere.. Her er mitt beist - Slik står den å koser seg i hjørnet sitt dag ut og dag inn. - Fronten - Baksiden - Slik ser den ut på innsiden - Closeups av teh important stuff - Vifter til HDDer - 1,82 TB med.. harddisker - Dual 120mm rad på toppen (bokstavelig talt) Så viser jeg litt av min artistiske side Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hardware: - QuadCore Xeon X3210 - 2 GiB Crucial BallistiX - Gigabyte EP35-DS3P - Chieftech 550W power - 2x 500GiB Samsung - 1x 500GiB Western digital - 1x 320GiB Seagate - 1x 80GiB Western Digital (system og pr0ndisk ) Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Fin server det, WheelMan. Bare jeg som synes tanken din ligner på et (bil)batteri? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Fin server det, WheelMan. Bare jeg som synes tanken din ligner på et (bil)batteri? Jo takk. Er ikke CPUen det står på når jeg pakker ut filer hvertfall Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har jeg aldri tenkt på.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvorfor trenger du vannkjøling på en server? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Fin server det der ja. Ikke værst specet heller. Kanskje ikke rart siden det er WheelMan. ThermalTake vet du Sagart. :!: Det er mange gode grunner til det Fruktkake, men selv skjønner jeg ikke hvorfor. Men siden han hadde et TT sett kunne han like godt montere det i serveren som noen annen plass? Han har jo custom vannkjøling til den "vanlige" pcen sin. Endret 14. mai 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Så den holder kjeft vel Neida, det er gamle gamerkabinettet, og vannkjølingen har grodd fast.. Ja jeg sa grodd fast, prøver jeg og ta den ut knekker det ene kobberrøret på radiatoren, så jeg lot det stå Fin server det der ja. Ikke værst specet heller. Kanskje ikke rart siden det er WheelMan. ThermalTake... Om jeg først kjøper noe, så kjøper jeg hardcore ...suger Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Så den holder kjeft vel Neida, det er gamle gamerkabinettet, og vannkjølingen har grodd fast.. Ja jeg sa grodd fast, prøver jeg og ta den ut knekker det ene kobberrøret på radiatoren, så jeg lot det stå Fin server det der ja. Ikke værst specet heller. Kanskje ikke rart siden det er WheelMan. ThermalTake... Om jeg først kjøper noe, så kjøper jeg hardcore ...suger Ettersom du bare er 15(eller 14), hvor får du penger til alt fra? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Jeg er 16, faktisk.. Det er en edel kunst, kalles prioritering Endret 14. mai 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er ikke så vansklig det Må bare finne de gode tilbudene og bruke det store utland til sin disposisjon Men om man kjøper noe annet enn DELL så får man jo det dobbelte ut av pengene ;O Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Pfffff. Fikk PC-en til 12k. Det er ikke dyrt for en slik en!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg synes faktisk Dell-kabinettene er ganske gode. PC-er fra Dell er veldig stille, den tradisjonelle løsningen for PSU og varmegenererende deler er ikke helt på topp for entusiaster. Var litt usikker på om du var sarkastisk, fLeReK. Jeg var nok en smule sarkastisk, ja. Mest fordi jeg har tatt en titt, eller fem, inni vår Dell, og vet hvor mye bedre det kunne ha vært. Men vi må jo tenke på at det skal være lett for de stakkars folkene som setter den sammen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvorfor trenger du vannkjøling på en server? Jeg kom på noe mer: Så jeg skal få høyere klokk når jeg folder Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) den var bra wheelman, kunne kanskje ryddet litt mer, men fet HW + vannavkjøling Endret 14. mai 2008 av Exentler Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Den er så ryddig som jeg får den, egentlig Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Klart du klarer å legge opp kablene LITT mer fornuftig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå