Sewero Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Dere får se min "nye" pc på tirsdag^^ Fikk pc-en til onkelen min igår pga min døde for over en uke siden, har sitti og ryddet igår og idag. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Her er min nybygde pc. Den første jeg bygde selv. Sett fra vinduet: Inne i kabinettet: Ja, jeg vet det er mye kabelrot men jeg fant ikke så mange smarte løsninger for og gjemme kabler og siden psu er i bunnen så ble det ikke så lett. Endret 13. mai 2008 av Glaurung Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Uff, søk på antec nine hundred/900 cable management. Masse fine treff Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Uff, søk på antec nine hundred/900 cable management. Nå er det ikke så lett i dette kabinettet som i P182 da Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 antec 900 kunne lett vært 5-10cm dypere. og med 1-2cm mer i bredda også så hadde det vært mye lettere å sjule kabler. kassa er kul nok den, men den er for liten. og jeg har vært inni den å kikka, en kamerat kjøpe et slikt kabinett i jula, men sendte det tilbake og etter litt overtaling fra meg samt et par video reviews på youtube så kjøpte han CM Cosmos og angra ikke et sekund. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Hvorfor ike bare borre hull til kablene i hovedkortplata og legge de bak? Gjorde det selv i mitt kabinett, ikke antec 900, men et annet kabinett. Borra bare et par hull og peisa kabelen igjennom, problem solved. Hvis det er 0,5cm klaring bak hovedkortplata selvfølgelig, hvis ikke funker det dårlig derimot. Endret 13. mai 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er to hull der fra før, men litt dumt plassert tror jeg. MEn som du sier, så kan en jo skjære hull og legge kablene bak Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ryddet litt i spill-PCen: Og oppgraderte serveren: Synes jeg har gitt kabelsatan en god kamp her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Mye plass i det kabinettet der ja. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Veldig ryddig det var i den spill pcen din! Den var fin Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Ja, mATX i et Maxi Tower var kanskje litt meningsløst. Men det er midlertidig frem til jeg får tak i Lian-Li sine nye front-loading bays. Da blir det mindre kabinett og. Manidress: Takk skal du ha. Endret 13. mai 2008 av Marley Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ryddig å fint i begge kassene Marley Hva slags Lian Li kabinett skal du kjøpe? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ryddig å fint i begge kassene Marley Hva slags Lian Li kabinett skal du kjøpe? Blir et PC A17 eller et PC A77 tenker jeg. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Marley: Når får vi se vannkjølingen på plass i kabinettet? Ellers må jeg si at det ser meget bra ut:) Noe ekstra kjøling på harddisken i Lianli kabinettet eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Dere får se min "nye" pc på tirsdag^^ Vel, i dag er tirsdag. Det er bare litt over èn time igjen, så du må raske på. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har byttet ut mitt gamle panserkabinett Aopen H600B, med "papirkabinettet" Lian Li PC75 scand v3. Det er dog fint med de tre 120mm viftene. Det er alt for trangt til en gang å tenke på å holde det ryddig da... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 OT: @RulleRimfrost: Liker ikke avataren din. Den har feil farger og er skummel! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 fLeReK: Jeg satt i hele går og mekket på den, skal ha den til å funke før jeg tar bilder av den. Men skal jeg legge opp bilder av alle pc-ene eller den som blir hoved pc-en? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Og oppgraderte serveren: Men hvor er hamsteret? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 OT: @RulleRimfrost: Liker ikke avataren din. Den har feil farger og er skummel! Drømmen deres er virkelig skummel Det virker som det er en større andel dyre kjøpekabinetter rundt i Norge, enn det er harry-mekka gamle kabinetter... Ungdommen nå til dags har alt for mye penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå