Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er min nybygde pc. Den første jeg bygde selv.

Sett fra vinduet:

DSC05469.jpg

Inne i kabinettet:

DSC05471.jpg

Ja, jeg vet det er mye kabelrot men jeg fant ikke så mange smarte løsninger for og gjemme kabler og siden psu er i bunnen så ble det ikke så lett.

Endret av Glaurung
Lenke til kommentar

antec 900 kunne lett vært 5-10cm dypere. og med 1-2cm mer i bredda også så hadde det vært mye lettere å sjule kabler. kassa er kul nok den, men den er for liten. og jeg har vært inni den å kikka, en kamerat kjøpe et slikt kabinett i jula, men sendte det tilbake og etter litt overtaling fra meg samt et par video reviews på youtube så kjøpte han CM Cosmos og angra ikke et sekund.

Lenke til kommentar

Hvorfor ike bare borre hull til kablene i hovedkortplata og legge de bak? Gjorde det selv i mitt kabinett, ikke antec 900, men et annet kabinett. Borra bare et par hull og peisa kabelen igjennom, problem solved. Hvis det er 0,5cm klaring bak hovedkortplata selvfølgelig, hvis ikke funker det dårlig derimot.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Ja, mATX i et Maxi Tower var kanskje litt meningsløst. :p Men det er midlertidig frem til jeg får tak i Lian-Li sine nye front-loading bays. Da blir det mindre kabinett og. :)

Manidress: Takk skal du ha. :)

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Dere får se min "nye" pc på tirsdag^^

Vel, i dag er tirsdag. Det er bare litt over èn time igjen, så du må raske på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...