RulleRimfrost Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har akkurat satt sammen min nye htpc / server-kabinett fra Ikea. Ikke fått inn MediaPortal enda, men det blir nok bra. Ganske sikker på at jeg har det største kabinettet her... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Se der ja. Jordet og greier... God kjøling er det i hvertfall! Endret 8. mai 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Godt sagt! Hva slags Lian-Li kabinett har du tenkt deg? Jeg har sett på PCA71B. Har planer om vannkjøling, så har lyst på et med god plass. Det koster, men har på følelsen at det er verdt det. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ta å se litt på www.performance-pcs.com. De har Lian-Li kabinetter. Med toll og mons så får du billigere enn i Norge. PCA71B: 239.95 USD = 1215.97 NOK Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har akkurat satt sammen min nye htpc / server-kabinett fra Ikea. Ikke fått inn MediaPortal enda, men det blir nok bra.Ganske sikker på at jeg har det største kabinettet her... Utrolig bra idè! Absolutt 0 rot da:D Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Har akkurat satt sammen min nye htpc / server-kabinett fra Ikea. Ikke fått inn MediaPortal enda, men det blir nok bra.Ganske sikker på at jeg har det største kabinettet her... Hehe, genialt Noen fler bilder? Endret 8. mai 2008 av OndApe Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har akkurat satt sammen min nye htpc / server-kabinett fra Ikea. Ikke fått inn MediaPortal enda, men det blir nok bra.Ganske sikker på at jeg har det største kabinettet her... Smart det der Ikke så lett å flytte det men. Hvor har du et evt. optisk drev? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Noe av det tøffeste jeg har sett, RulleRimfrost! Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ikke fått inn noe optisk drev enda, men har god plass til disker . Ser ikke store poenget av å ha et dvd-drev. Når derimot Blu-Ray blir billig tenkte jeg bøye en aluplate til en liten boks og sette inn et slikt. Da kan jeg plassere on/off bryteren inni der også. Den ligger i dag i den svarte boksen bak tv'n ... Og endelig er MediaPortal inne. Nå kan jeg se Lost i HD... Legger til et før og etter bilde Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ikke akkurat modifisert noe særlig, men her er hvertfall min pc som jeg bygde i begynnelsen av desember 2007. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ved å snu harddiskene så blir det en del ryddigere der. Også kan du prøve å putte kablene endra bedre inn i brønnene. Hva slags PSU har du? Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tenkte litt på å snu harddiskene, men har ikke kommet så langt enda. PSU'en er en Thermaltake Toughpower 750W. https://prisguiden.no/product.php?productId=46725 Angrer litt på at jeg ikke kjøpte den modulære versjonen. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Her er altså mitt kabinett; Antec 900 Sorry for dårlig kvalitet på bildene Bordet har jeg laget av en dør som jeg fikk av jobben til mamma Edit: Tar gjerne imot råd for å skjule kablene bedre Endret 10. mai 2008 av St0neCld Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Enda en 900 :[ () Bilde av kammeraten min sin under bygging (Så og si stjelt HW oppsettet mitt) Mitt blir nesten heeeelt likt. JEG OSER AV MISUNNELSE! Har ikke konf før i morgen :[ Han hadde den 4. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 det tviler jeg på, da ingen av de komponetene var i salg da. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 lol, nei.. sikkert noe mess'd up på kameraet hans. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvilken HW er det i hans da? Bortsett fra PSU og HK altså. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Intel C2D E8400 cpu Zalman nvidia cpu kjøler XFX nforce 780i hovedkort XFX 9800GTX Antec Nine hundred gigabyte odin 800w Crucial ballistix PC8500 4x1 gb Forskjellen fra min og hans er at min blir mer "nVidia Themed" og jeg skal ha SLi RAM og 2stk 9800gtx Endret 10. mai 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Gleder meg til å se utviklingen i ditt prosjekt. Så langt ser det veldig bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå