Spirre Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 den daua sikkert. bzerk er et billig merke. men har erfaring med flere utgaver av de, bl.a. den du har og jeg har ikke merka noe spes problemer. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 ThomasT-93: Det er jeg som har det beste Antec kabinettet her da O RLY? ^^ Show me Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kommer til å legge ut noen bilder av mitt 900 snart Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Første gang jeg hører om en slik bzerk PSU tar knekke på noen komponenter. Selv har jeg en slik PSU har aldri hat noen problemer med den. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Den tok hele pc-en min uten noe forvarsel, hadde ikke gjort noe bortsett fra å skru av og på og da tok den med resten av pc-en. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 ThomasT-93: Det er jeg som har det beste Antec kabinettet her da O RLY? ^^ Show me Kassa står å støver nå så kommer nok ikke med noen bilder, men kan godt si at P190 er en høyere klasse enn 900 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 ThomasT-93: Det er jeg som har det beste Antec kabinettet her da O RLY? ^^ Show me Kassa står å støver nå så kommer nok ikke med noen bilder, men kan godt si at P190 er en høyere klasse enn 900 Bruker du ikke 900'n din? Lyst til å selge?=) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er et P190 han har, ikke 900 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Med Antec kabinett mente han Antec P190. Antec Nine Hundred er lettere, kjøler way bedre og rimelig sweet design. Antec P190 er Lett å rydde, stor, sweet design her også, MEGET stillegående. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er et P190 han har, ikke 900 Damn. Burde lese litt nøyere jeg:P Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 P190 tilbyr utrolig god kjøling Conflict: Det ville blitt en conflict å få dell HW din over i en ATX kasse Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 pfh, cooler master'n min slår antec'en din når som helst Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bare jeg som trodde dette skulle være et galleri? Synes det er utrolig mye og unødvendig off-topic-prat her... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 P190 tilbyr utrolig god kjøling Conflict: Det ville blitt en conflict å få dell HW din over i en ATX kasse Haha, bra ordspill. Tenkte egentlig bare å lakke det og skifte vifter for fun. XPS-kabinettet mitt er alt for fint for å byttes ut med (ikke fullt så fine) 900. pfh, cooler master'n min slår antec'en din når som helst XPS'n min slår cooler master'n din når som helst=D Bare jeg som trodde dette skulle være et galleri? Synes det er utrolig mye og unødvendig off-topic-prat her... Så legg ut noen bilder selv da=) Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Han har lagt ut bilder, mange også. Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kan jo laste opp bilder av mitt Chieftec CH-03P. Har prøvd å rydde, men er ikke så god plass til å gjemme ledninger, så beklager rotet. Har planer om å oppgradere til et Lian-Li, men dette koster lite (rundt 700), så det får være med dette midlertidig. Minus med det er at det veier ganske mye, siden det er lagd av stål (veier 15kg uten innmat). Har også opplevd å få resonans fra harddiskfestene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Da får du rett og slett bare ha sidedøren igjen til du får kjøpt deg et Lian-Li. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Godt sagt! Hva slags Lian-Li kabinett har du tenkt deg? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Her har dere et bilde av mitt nåværende tomme kabinett, de grønne boksene har jeg pusset ned nå.Skal lakkes på nytt (var ikke blitt grunnet -_-) Nei, skal ikke bruke den CD-ROM'en... Brukte den bare fordi jeg ikke fikk det siste lokket på plass. Endret 8. mai 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå