Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Her er mitt lille kabinett :D Antec 900!

Jeg pleier ikke bruke den kald katoden som er blå der, fordi den lyser litt for mye, men kult å ha på lan.

ikke særlig pent, men er vel slik fjortenåringer liker det?

Noe kan ihvertfall gjøres: bytt vifter så du kun har en farge, horehus er særlig ikke pent.

Og rydd for guds skyld de kablene, nå vet jeg at antec 900 ikke er så særlig vennlig mtp kabler, men du har likevel mye som kan forbedres. Selv uten og begynne og kutte i kabinettet. (noe som forøvrig gir særdeles pene resultater på antec 900)

en forlenger til p4/8 kabelen kan også anbefales, da kan du få lagt den penere enn hva du har nå.

Lenke til kommentar
Her er mitt lille kabinett :D Antec 900!

Jeg pleier ikke bruke den kald katoden som er blå der, fordi den lyser litt for mye, men kult å ha på lan.

ikke særlig pent, men er vel slik fjortenåringer liker det?

Noe kan ihvertfall gjøres: bytt vifter så du kun har en farge, horehus er særlig ikke pent.

Og rydd for guds skyld de kablene, nå vet jeg at antec 900 ikke er så særlig vennlig mtp kabler, men du har likevel mye som kan forbedres. Selv uten og begynne og kutte i kabinettet. (noe som forøvrig gir særdeles pene resultater på antec 900)

en forlenger til p4/8 kabelen kan også anbefales, da kan du få lagt den penere enn hva du har nå.

Hehe ja det er kanskje ganske rotete men jeg har prøvd å rydde, men ikke enkelt i antec nine hundred. Det er jo kult å komme på Lan med masse andre farger enn bare 1 da, men skjøner poenget ditt.

Lenke til kommentar

Neeii, enda en med Antec 900...Tsss, Min vil slå dem alle :D

hehe

gjør dere klare om ca. 2 uker eller 3 da er PC-en min komplett:D

Spørsmål: Er det ikke kraftig dumt å ha vifte på døra?

Hva gjør du når du skal ta av sidedøra ? :O

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar
Neeii, enda en med Antec 900...Tsss, Min vil slå dem alle :D

hehe

gjør dere klare om ca. 2 uker eller 3 da er PC-en min komplett:D

hehe... :p

Det har vel ikke noe med konfirmasjon og gjøre at du kjøper det i mai? :p hehe:D

Edit: Jeg kobler bare vifta av, det er ikke noe stress...

Endret av manidress
Lenke til kommentar
ThomasT-93:

Det er jeg som har det beste Antec kabinettet her da :p

Det er ganske mange i verden som har Antec 900 faktis :p , men ditt er sikkert flott det og :p:D

såpass ja:o hvor mye kan den tåle?

den begynner å kjøre ustabilt på 80 grader og tror den skrur seg av på 80 eller 85.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...