Refi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Her er mitt lille kabinett Antec 900! Jeg pleier ikke bruke den kald katoden som er blå der, fordi den lyser litt for mye, men kult å ha på lan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Her er mitt lille kabinett Antec 900!Jeg pleier ikke bruke den kald katoden som er blå der, fordi den lyser litt for mye, men kult å ha på lan. ikke særlig pent, men er vel slik fjortenåringer liker det? Noe kan ihvertfall gjøres: bytt vifter så du kun har en farge, horehus er særlig ikke pent. Og rydd for guds skyld de kablene, nå vet jeg at antec 900 ikke er så særlig vennlig mtp kabler, men du har likevel mye som kan forbedres. Selv uten og begynne og kutte i kabinettet. (noe som forøvrig gir særdeles pene resultater på antec 900) en forlenger til p4/8 kabelen kan også anbefales, da kan du få lagt den penere enn hva du har nå. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Her er mitt lille kabinett Antec 900!Jeg pleier ikke bruke den kald katoden som er blå der, fordi den lyser litt for mye, men kult å ha på lan. ikke særlig pent, men er vel slik fjortenåringer liker det? Noe kan ihvertfall gjøres: bytt vifter så du kun har en farge, horehus er særlig ikke pent. Og rydd for guds skyld de kablene, nå vet jeg at antec 900 ikke er så særlig vennlig mtp kabler, men du har likevel mye som kan forbedres. Selv uten og begynne og kutte i kabinettet. (noe som forøvrig gir særdeles pene resultater på antec 900) en forlenger til p4/8 kabelen kan også anbefales, da kan du få lagt den penere enn hva du har nå. Hehe ja det er kanskje ganske rotete men jeg har prøvd å rydde, men ikke enkelt i antec nine hundred. Det er jo kult å komme på Lan med masse andre farger enn bare 1 da, men skjøner poenget ditt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Neeii, enda en med Antec 900...Tsss, Min vil slå dem alle hehe gjør dere klare om ca. 2 uker eller 3 da er PC-en min komplett:D Spørsmål: Er det ikke kraftig dumt å ha vifte på døra? Hva gjør du når du skal ta av sidedøra ? :O Endret 6. mai 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Refi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Neeii, enda en med Antec 900...Tsss, Min vil slå dem alle hehe gjør dere klare om ca. 2 uker eller 3 da er PC-en min komplett:D hehe... Det har vel ikke noe med konfirmasjon og gjøre at du kjøper det i mai? hehe:D Edit: Jeg kobler bare vifta av, det er ikke noe stress... Endret 6. mai 2008 av manidress Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jepps, sjekk signaturen min for worklog. Det met fler lys er ikke noe fint.. må kjøre enfarget eller to som matcher sykt bra:D EDIT: CPU vifta di er skeiv. Endret 6. mai 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 3.7 Ghz med den stock kjøleren der eller hva det er? øhm:s Lenke til kommentar
Refi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 3.7 Ghz med den stock kjøleren der eller hva det er? øhm:s riktig det ja, ikke boxed vifte, men en som er litt bedre bare. Og cpu vifta er ikke skjev, den skal være sånn. Det er en coolermaster.... Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 hvor varm er den under load osv? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 hvor varm er den under load osv? Den er ganske langt ifra kald!! Idle: 49 load: 80 Ganske varm ja.. men det er jo en quad da Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) såpass ja:o hvor mye kan den tåle? Endret 6. mai 2008 av lunnr Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ThomasT-93: Det er jeg som har det beste Antec kabinettet her da Lenke til kommentar
Refi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ThomasT-93: Det er jeg som har det beste Antec kabinettet her da Det er ganske mange i verden som har Antec 900 faktis , men ditt er sikkert flott det og såpass ja:o hvor mye kan den tåle? den begynner å kjøre ustabilt på 80 grader og tror den skrur seg av på 80 eller 85. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Den skrur seg av på 110 eller 120, og klokker seg ned ved ca 100 Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Den skrur seg av på 110 eller 120, og klokker seg ned ved ca 100 Kommer helt ann på hovedkort. Har aldri opplevd at det er CPU som styrer dette. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 manidress: Pass på den PSU'n hadde en sånn og den tok hele pc-en min med seg i døden på torsdag. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Kun kabinett. Ikke fått montert noe enda. Endret 7. mai 2008 av Intern Lenke til kommentar
Refi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) manidress: Pass på den PSU'n hadde en sånn og den tok hele pc-en min med seg i døden på torsdag. oi For varm eller? Endret 7. mai 2008 av manidress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå