Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke på microplex. det koster kassa 1595,- + frakt. det blir litt over prisen din, men det er verdt det. det finnes ikke kasser som kan konkurere på det prisnivået. utenom den jeg sitter med selv, dvs CM stacker 830 (mer vanlig i 831/832 utgave nå om dagen)

Lenke til kommentar

Får vell legge ut ett lite bilde av serveren, gidder ikke ta bilde av gamingboxen ser ut som det er bomba :p

HW: Intel Xeon X3220 G0

Asus P5M2P-E/4L

4GB Geil

600W mist som dør om jeg har transfer til/fra 4 disker så skal byttes i 1kw snart :p

Promise TX4 s-ata kontroller

Totalt 7,5TB lagringsplass derav 1tb mybook

Skulle vært to highpoint kontrollere i den, men vil ikke virke med hk :(

1 orginal stacker drevramme i topp, og resten i noname hotswap som er helt like som chieftec sine :p

IMG_0012.jpg

Prvingavnyttkamera011.jpg

Btw hadde bare sånne herlig lange s-ata kabler ^^, var ett strev å få dem sammen.

Endret av Heatseeker
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det er jo grenser for hvor mye han faktisk kan rydde med så mange disker. Jeg synes han har gjort en bra innsats med tanke på forholdene.

Lenke til kommentar

Er begrenset hva man kan gjøre med såpass mange kabler ja, spesielt til disker.

Har kjøpt meg ett lite søtt trådløst nettverkskort nå, det er så lite at det er søtt!

Selve trådløse nettverkskortet liggende på pulten.

Maskinen innvendig med kortet, det er såvidt du greier å se det (over skjermkortet).

Har forresten fått fjernet de ekstra USB portene i bunnen ved litt omorganisering.

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...