Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp deg Antec P180 eler P182

PSU kan du snedde tilbake på angrerett og fa dekt frakt tilbake og varens kjøp pris. Det eneste du taper er frakten hjem til deg

vurderer å kjøpe meg p182

1. dette noe

2. 2

3. 3

Om de tre eller P182 er alternativene, ta P182. Samtlige av de andre var grusomt stygge, og har mest sannsynlig ikke like gode løsninger for kjøling og ryddige kabler som P182. :)

Lenke til kommentar
Kjøp deg Antec P180 eler P182

PSU kan du snedde tilbake på angrerett og fa dekt frakt tilbake og varens kjøp pris. Det eneste du taper er frakten hjem til deg

vurderer å kjøpe meg p182

1. dette noe

2. 2

3. 3

Om de tre eller P182 er alternativene, ta P182. Samtlige av de andre var grusomt stygge, og har mest sannsynlig ikke like gode løsninger for kjøling og ryddige kabler som P182. :)

er kablene fra psuen lange nokk d ??? noen som har Corsair VX 550W og p182 ??

Lenke til kommentar

jeg har erfaring med cosmos kassa og vil si at det er en god kasse, men endringene gjordt på cosmos s er langt bedre. det er helt klart verdt prisforskjellen det koster å gå for S utgaven.

søk etter cosmos og cosmos s på youtube for å se en video review fra 3dgamerman. da skjønner du hvorfor S utgaven er såpass mye bedre

Lenke til kommentar

vanskeligt valg

Cooler Master Fulltower, "Cosmos S" 1 595,00

MISTYLFA120LSBL

MIST vifte, 16.5 dB(A), LED, 4xBlå 109,00

FF120

Filter m/monteringsramme, 120mm 35,00

AKCB2424EXT

Forlenger, ATX, 24-pins (20+4), 30cm 69,00

AKCB88EXT

Forlenger, P8 (4+4) pin, 30cm 49,00

Totalt: 2 001,00

eller

Antec Performance One P182 Gun Metal

ATX miditower u/PSU Fjernlager 1-3 dgr

100+

895,-

Forlenger, ATX, 24-pins (20+4), 30cm 14

69,-

Forlenger, P4-pinskabel, 30cm

69,-

Totalt: 993

Lenke til kommentar
Jeg ville gått for Cosmos S, da det er det beste av dem, mener jeg. :)

I tillegg er det penere. :)

Sier meg enig der. Utrolig godt med plass og en radiator passer perfekt opp i toppen hvis du har tenkt på å vannkjøle systemet ditt senere. Gleder meg til jeg får ferdig mitt oppsett i hvert fall :)

Lenke til kommentar

1000kr er jo en del med tanke på at så mange er fornøyde med p182. selv vil jeg bare si at etter at jeg bytta til store kasser så har jeg fått en helt annen innstilling og jeg ser nesten aldri 2 ganger på et vanlig miditower lenger.

om du har penger til det så er cosmo s veien å gå. jeg ikke forestille meg at du kommer til å angre når du har fått kassa og begynnt å jobbe i den.

men du trenger ikke forlenger kabler til cosmos s, påsu står nemlig i bunn rett under hk og kabelstrekket er utrolig kort. med mindre du har en psu med unormalt korte kabler.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...