Wibla Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg sammenlignet min Type-R 580W med både Corsair HX520W og en FSP 350W.. Type-R bråket desidert mest, og ble varmest på samme last. Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 hiperene dauer som fluer ja. men de bråker ikke, og fram til de dør så er de jaggu ganske stabile og gode også. har/hatt 3 stk selv og jeg har vært kjempfornøyd med de hele tia hvis u ser bort i fra det problemet at de dauer etter et år eller to. skal få meg nye psu denne tror eg kor får d tak i kabelstrømper som er svarte ??? det heter "en ny psu" eller "flere nye psuer" "kor får du tak i svarte kabelstrømper?" er også mye bedre norsk. sms språk, overdrevent bruk av tegnsettin og dårlig formulering av setninger er bare slitsomt å lese. men for å svare deg på spørsmålet: kabelstrømper finner du under casemods hos bl.a. microplex.no. du trenger også krympeslange, noe som vanligvis følger med strømpene, eller kan kjøpes separat. jeg har ikke prøvd å bruke kun krympeslange enda, fordi det blir veldig stivt, men optimalt sett så ville nok det vært det beste, for strømper kan fort smelte når du varmer krympeslangen for å få dne til å krympe på plass. et tips: bruk strømper og krympeslange med minst mulig diameter for et best mulig resultat. på vifter så holder det med f.eks Ø3, dvs 3mm. skal legge ut nye bilder når eg får pc delene Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Splitter nytt Lian-LI PCB25B i dag. Kabelsatan er som kjent en fiende vi alle møter. Jeg følte at det ble uavgjort i denne kampen. Maskinvare: Asus A8N32-SLI Deluxe AMD Athlon64 4000+ Crucial 2GB XFX GeForce 8800GTX XXX 768MB Samsung Spinpoint 320GB Jeg ser at det er usymmetrisk hardware, men jeg er midt i en oppgradering. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hvor i all verden har du gjort av DVD-rom-en Marley? Utrolig lekkert kabinett! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hvor i all verden har du gjort av DVD-rom-en Marley? Utrolig lekkert kabinett! Den er helt i toppen, godt skjult. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nydelig kabinett Marley. Er det slik at den "lille" ringen i front der lyser blått? Stilrent og vakkert. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 et par tips. putt kabelstrømper på de kablene som går fra frontpåanelet og til poweron, reset osv. fjern kablene til usb, firewire osv i front helt. de er bare kobla til via vanlige pinner, så det er ikke noe problem. bare ta av fronten. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nydelig kabinett Marley. Er det slik at den "lille" ringen i front der lyser blått? Stilrent og vakkert. Ja, den lyser rolig og fint blått. Ikke som et stygt LED-lys eller en katode, bare et dust, avslapppende lys. et par tips. putt kabelstrømper på de kablene som går fra frontpåanelet og til poweron, reset osv. fjern kablene til usb, firewire osv i front helt. de er bare kobla til via vanlige pinner, så det er ikke noe problem. bare ta av fronten. USB i front vil jeg jo ha. Det er nyttlig. Lyd og FW er av mindre betydning. Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nydelig kabinett Marley. Er det slik at den "lille" ringen i front der lyser blått? Stilrent og vakkert. her er ett bilde hvordan d så ut fra før og et etter på ryddigere nå?? har noen tips? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Så ut som om du har et kabinett der det er vanskelig å rydde. Hva med å kjøpe noen plastikkrør? Du vet den typen med riller i. Så kutter du det langs midten, ikke kutt røret slik at det deles i to, men slik at du får noe du bare kan putte kablene inni. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Du får kanskje plass til noen kabler bak hovedkortet? Det hadde vært lurt å valgt en modulær psu. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Modulær PSU er tingen i et sånnt kabinett ja. Eller så kan du ta ut en CD-rom og legge alle overflødige kabler i øverste slot, og ha CD-rom i slot 2 og 3. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Vi kan vel ikke forvente at han skal bytte PSU når han nettopp har kjøpt ny (ser det ut til, da den Corsairen der ikke er noen gammel modell). Legger man det bak hovedkortet, ser man det jo ikke fra den ene siden, men går man over på den andre er det like ille. (Siden acryl er gjennomsiktig mener jeg) Endret 19. april 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kongen17 har du tatt av plastiken på akrylen, den ser å matt ut... Eller er det bare ripper? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Mest sannsynlig en kombinasjon av det og blits fra kameraet. Endret 19. april 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Har noen tips? Ja Tror det er det beste til nå Kjøp deg et annet kabinett, PLxi kabinett er ikke noe fint uansett Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kongen17 har du tatt av plastiken på akrylen, den ser å matt ut... Eller er det bare ripper? det er litt ripper, noen som vett om et kabinett som det er lett gjemme kablene i ?? til 1000kr Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Du får kanskje plass til noen kabler bak hovedkortet? Det hadde vært lurt å valgt en modulær psu. fikk ny psu i dag så det har eg ikke råd til Endret 19. april 2008 av KONGEN17 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kjøp deg Antec P180 eler P182 PSU kan du snedde tilbake på angrerett og fa dekt frakt tilbake og varens kjøp pris. Det eneste du taper er frakten hjem til deg Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Kjøp deg Antec P180 eler P182 PSU kan du snedde tilbake på angrerett og fa dekt frakt tilbake og varens kjøp pris. Det eneste du taper er frakten hjem til deg vurderer å kjøpe meg p182 1. dette noe 2. 2 3. 3 Endret 19. april 2008 av KONGEN17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå