Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hiperene dauer som fluer ja. men de bråker ikke, og fram til de dør så er de jaggu ganske stabile og gode også. har/hatt 3 stk selv og jeg har vært kjempfornøyd med de hele tia hvis u ser bort i fra det problemet at de dauer etter et år eller to.

skal få meg nye psu

denne tror eg

kor får d tak i kabelstrømper som er svarte ???

det heter "en ny psu" eller "flere nye psuer"

"kor får du tak i svarte kabelstrømper?" er også mye bedre norsk. sms språk, overdrevent bruk av tegnsettin og dårlig formulering av setninger er bare slitsomt å lese.

men for å svare deg på spørsmålet: kabelstrømper finner du under casemods hos bl.a. microplex.no. du trenger også krympeslange, noe som vanligvis følger med strømpene, eller kan kjøpes separat. jeg har ikke prøvd å bruke kun krympeslange enda, fordi det blir veldig stivt, men optimalt sett så ville nok det vært det beste, for strømper kan fort smelte når du varmer krympeslangen for å få dne til å krympe på plass.

et tips: bruk strømper og krympeslange med minst mulig diameter for et best mulig resultat. på vifter så holder det med f.eks Ø3, dvs 3mm.

skal legge ut nye bilder når eg får pc delene

Lenke til kommentar

Splitter nytt Lian-LI PCB25B i dag. :)

post-93260-1208561994_thumb.jpg

post-93260-1208562034_thumb.jpg

post-93260-1208562014_thumb.jpg

Kabelsatan er som kjent en fiende vi alle møter. Jeg følte at det ble uavgjort i denne kampen.

Maskinvare:

Asus A8N32-SLI Deluxe

AMD Athlon64 4000+

Crucial 2GB

XFX GeForce 8800GTX XXX 768MB

Samsung Spinpoint 320GB

Jeg ser at det er usymmetrisk hardware, men jeg er midt i en oppgradering. :p

Lenke til kommentar

et par tips. putt kabelstrømper på de kablene som går fra frontpåanelet og til poweron, reset osv.

fjern kablene til usb, firewire osv i front helt. de er bare kobla til via vanlige pinner, så det er ikke noe problem. bare ta av fronten.

Lenke til kommentar
Nydelig kabinett Marley. :)

Er det slik at den "lille" ringen i front der lyser blått? Stilrent og vakkert. :)

Ja, den lyser rolig og fint blått. Ikke som et stygt LED-lys eller en katode, bare et dust, avslapppende lys.

et par tips. putt kabelstrømper på de kablene som går fra frontpåanelet og til poweron, reset osv.

fjern kablene til usb, firewire osv i front helt. de er bare kobla til via vanlige pinner, så det er ikke noe problem. bare ta av fronten.

USB i front vil jeg jo ha. Det er nyttlig. Lyd og FW er av mindre betydning. :)

Lenke til kommentar

Vi kan vel ikke forvente at han skal bytte PSU når han nettopp har kjøpt ny (ser det ut til, da den Corsairen der ikke er noen gammel modell). :)

Legger man det bak hovedkortet, ser man det jo ikke fra den ene siden, men går man over på den andre er det like ille. (Siden acryl er gjennomsiktig mener jeg) :(

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...