Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen flere bilder.

Dette bra nok for kritikerne, mobilen gikk tom for strøm så greide ikke å ta av hele kassen.

Har problemer med å rydde kablene, blir rotete uansett... Noen tips om hvordan jeg kan gjøre det bedre? Frister ikke å begynne å sage i brettet så holder hovedkortet, så håper dere har andre forslag. :p

post-86468-1207975703_thumb.jpg

post-86468-1207975736_thumb.jpg

post-86468-1207975799_thumb.jpg

post-86468-1207975877_thumb.jpg

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar

Hei.. Nå har jeg fått oppdatert bildene mine... jeg så på det forrige innlegget at du har "Ninja CPU Cooler" Har en sånn her jeg, men har ikke satt den i..

Forøvlig har jeg en Asus, Intel Dual Core, Nvidia 8500 GT, men bare 1GB ram..:(

Legger ved bilder av dataen min uten vannkjøling.

post-154222-1207997304_thumb.jpg

post-154222-1207997339_thumb.jpg

post-154222-1207997364_thumb.jpg

Lenke til kommentar

De datt ut første gangen hos meg også! :!:

Det ene klarte seg fint i møtet med gulvet, men det andre er så fullt av støv at det er nok ikke brukendest på lang tid. Skal saksøke ham for å poste ett skrekkeksempel på et rotete kabinett. :p

Lurer på hva det er som gjør at folk ikke rydder i kassa, men bare slenger ting inn... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg vil si at rydding av kabler en er stor del av jobben ved å bygge pc...

Jeg jeg synnes det alltid er like moro å se om jeg klarer å få det mere ryddig enn forje gang jeg bytta komponenter..

Endret av OpelPower
Lenke til kommentar
Endelig fått ryddet skikkelig nå:

Edit: Det er ulovlig å kikke inn i 5,25 bayen!

" http://itavisen.no/pimpmypc/2875/Min_spillPC_%3AD/ "

whut ? XD

Spørsmåååål!

SKal snart kjøpe PC rigg, med Antec Nine Hundred... Er det hull i bakplata så en kan rydde med kabler ?

Om ikke, hva bruker jeg for å lage hullet? Blir ikke kantene skarpe ved skjæring, skarpe kanter + kabler igjennom = : [ ?

Lenke til kommentar

Får oss som kjøerer varme og overklokka komponentet på luftkjøling, er det utroling viktig med optimal luftgjennomstrøming.. Og det betyr at rydding av kabler er det viktigste!

Det tar ikke lang tid å plugge i en kabel, men det tar lang tid å finne ut hvor den skal gå :yes:

Ville si at jeg også synnes å rydde i pcen er det morsomste :!:

Endret av OpelPower
Lenke til kommentar
Er det hull i bakplata så en kan rydde med kabler ?

Ja det er 2 hul i bak platta, et ved toppen av HK og et 10cm lengere ned...

Så lenge du ikke skal trekke noen slanger til vankjøling så kan du fint klippe flere hull med en blekksaks, eller bore hul med en hullkopp..

Lenke til kommentar
Enig der. Rydding av kabler er 90% av hele PC-byggingen. Også det desidert gøyeste.

Der sa du det.

Brukt langt lengere tid på å rydde enn å sette sammen PC-en i seg selv. Er jo ganske ålreit og utfordrende å gjøre.

BTW, det heter morsomste :p

Lenke til kommentar
Om du er veldig opptatt av ryddig pc så kjøper du heller P182 fremfor Nine Hundred...

I know. MEN, så veier jo den 14KG uten noe inni + Den har ikke liike god luftkjøling som Nine Hundred. *Skal lage kraftig gamer*

Helt riktig, Antec Nine Hundred er et av de kjøligste kabinettene, og hvertfall et av de kuleste.

-Manidress

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...