Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det sparker nok godt i fra... Du skal ha pluss-poeng for å ha fått inn skjermkortene Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Det sparker nok godt i fra... Du skal ha pluss-poeng for å ha fått inn skjermkortene Måtte kødde en del med kabler, spsielt Sata kablene får å få dem inn... Må ut med det øverste kortet får å få det nederste inn og ut... Er faktisk ganske bra luft gjennomstrømning til vifta på skjermkortene, så temp blir ingen problem... (tror jeg ) Bruker kun mist vifter på 1000rpm så er begrensa hvor mye det blåser i kabinettet, det er et antec ninehundre kabinett jeg har.. 5x120mm mist1000rpm 16db, 1x140mm mist 18db i topen og en 120mm mist/1000-2200rpm/16-26db på CPU.. Liker å ha en stille pc, PSU snurer på 800rpm og raptorene henger i gummioppheng og skjermkorta er utrolig stille selv under load! Endret 3. april 2008 av OpelPower Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Da var pcen ferdig overklokka, og legger ut de siste bildene... (Synnes det er så lite bilder på tråden) Spec står i Signatur, samt 20852 i 3Dmark06... Kun Cpu som er overklokket, ser ikke behov får å OC skjermkorta.. (enda) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Mitt nå, Lian li, Stock 3 vifter etter mod 4 vifter, 3 80 vifter og 1 120 vifte. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du bør støvblåse den cpu-kjøleren Blink Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Bortsett fra på CPU og 120 ser ikke jeg noe støv, hvor ser du? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvorfor har du ikke montert diskene i HD bayen. Slik at viftene blåser over dem. Altså bedre temps på de? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Holder vel med 30 grader på de? Men hvordan fester jeg de der nede da? Forstod ikke hvordan jeg skal få festet de der nede jeg :/ Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Bortsett fra på CPU og 120 ser ikke jeg noe støv, hvor ser du? CPUkjøler + vifte, GPUvifte, grillen til psuvifte er plasser jeg ser støv.. da er det garantert støv bak frontpanel og der lufta kommer inn foran også, greit å ta seg av det før noe overoppheter... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg vaska kabinettet med grønnsepe vann for 1 uke sia elns, tok av alt og rengjorde alt unntatt viftene. Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Holder vel med 30 grader på de? Men hvordan fester jeg de der nede da? Forstod ikke hvordan jeg skal få festet de der nede jeg :/ Monteres på høykant? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) viftene monteres på høykant ja. viftene bør blåses rene, spesielt cpu kjøleren. siden du vaska kassa så har du vel sikkert blåst ren viftegrillen i front bak frontpanelet. hvorfor står den bakre vifta feil vel? den står slik at den drar luft inn i kassa. dette er ikke optimalt. først og fremst, varmluft stiger og den lufta som skjermkortet blåser ut av kassa blir da dratt inn igjen der. samt at du ikke har noen andre vifter utenom pcu som drar luft ut av kassa, og da får du en litt merkelig luftstrøm. selv om du skulle ha en vifte i taket som drar luft ut, så bør den i bakdelen av kassa også dra luft ut. Endret 7. april 2008 av Spirre Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 viftene monteres på høykant ja. Nå var det vel mer snakk om harddiskene hans, tror jeg Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 joda det er sant, mente diskene. men nå monteres faktisk viftene vanligvis på høykant også, så helt på jordet var jeg ikke. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Da er hdd snudd på, jævlig trangt det var å få de inn nå Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ikke så bra bilde, men dette er mitt lian li kabbizzzZ. Dere er til og med så heldige at dere skal få lov å se innmaten. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ikkje akkuratt mye av innmaten vi fikk lov å se Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Å ta bildet fra siden er et kjent knep for å ikke vise så mye av kablene (Se: rotet). Hvis vi får et bilde fra siden hadde det vært greit, men for all del, det er et pent kabinett. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nå kom endelig Antec 900 kabinettet mitt. Mangler bare prosessorkjøleren. Skal få ordnet bilder fra byggingen når kjøleren kommer Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Å ta bildet fra siden er et kjent knep for å ikke vise så mye av kablene (Se: rotet). Hvis vi får et bilde fra siden hadde det vært greit, men for all del, det er et pent kabinett. Fordomfull du er da. :!: Grunnen til at jeg har tatt bilde i den vinkelen er at skjermen står rett på siden av kabinettet, andre siden er det vegg. Orket ikke å koble fra alt og sette den på gulvet for å ta bedre bilde. skal prøve å huske å ta bedre bilde nå jeg får anledning. Endret 9. april 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå