Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det sparker nok godt i fra... Du skal ha pluss-poeng for å ha fått inn skjermkortene :)

Måtte kødde en del med kabler, spsielt Sata kablene får å få dem inn...

Må ut med det øverste kortet får å få det nederste inn og ut...

Er faktisk ganske bra luft gjennomstrømning til vifta på skjermkortene, så temp blir ingen problem... (tror jeg :sleep2:)

Bruker kun mist vifter på 1000rpm så er begrensa hvor mye det blåser i kabinettet, det er et antec ninehundre kabinett jeg har..

5x120mm mist1000rpm 16db, 1x140mm mist 18db i topen og en 120mm mist/1000-2200rpm/16-26db på CPU..

Liker å ha en stille pc, PSU snurer på 800rpm og raptorene henger i gummioppheng og skjermkorta er utrolig stille selv under load!

Endret av OpelPower
Lenke til kommentar

Da var pcen ferdig overklokka, og legger ut de siste bildene...

(Synnes det er så lite bilder på tråden)

Spec står i Signatur, samt 20852 i 3Dmark06... :)

Kun Cpu som er overklokket, ser ikke behov får å OC skjermkorta.. (enda)

post-147791-1207516211_thumb.jpg

post-147791-1207516286_thumb.jpg

post-147791-1207516356_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Bortsett fra på CPU og 120 ser ikke jeg noe støv, hvor ser du?

CPUkjøler + vifte, GPUvifte, grillen til psuvifte er plasser jeg ser støv.. da er det garantert støv bak frontpanel og der lufta kommer inn foran også, greit å ta seg av det før noe overoppheter...

Lenke til kommentar

viftene monteres på høykant ja. viftene bør blåses rene, spesielt cpu kjøleren. siden du vaska kassa så har du vel sikkert blåst ren viftegrillen i front bak frontpanelet.

hvorfor står den bakre vifta feil vel? den står slik at den drar luft inn i kassa. dette er ikke optimalt. først og fremst, varmluft stiger og den lufta som skjermkortet blåser ut av kassa blir da dratt inn igjen der. samt at du ikke har noen andre vifter utenom pcu som drar luft ut av kassa, og da får du en litt merkelig luftstrøm. selv om du skulle ha en vifte i taket som drar luft ut, så bør den i bakdelen av kassa også dra luft ut.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Å ta bildet fra siden er et kjent knep for å ikke vise så mye av kablene (Se: rotet). Hvis vi får et bilde fra siden hadde det vært greit, men for all del, det er et pent kabinett.

Lenke til kommentar
Å ta bildet fra siden er et kjent knep for å ikke vise så mye av kablene (Se: rotet). Hvis vi får et bilde fra siden hadde det vært greit, men for all del, det er et pent kabinett.

Fordomfull du er da. :!:

Grunnen til at jeg har tatt bilde i den vinkelen er at skjermen står rett på siden av kabinettet, andre siden er det vegg. Orket ikke å koble fra alt og sette den på gulvet for å ta bedre bilde. :p

skal prøve å huske å ta bedre bilde nå jeg får anledning. :)

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...