LockBreaker Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Den siste som er igjen funker vel på begge deler? Jepp, men når man har kun en så får man jo bare brukt den på et tastatur eller en mus. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sere vet at i denne tråden skal det legges ut bilder? Det er faktisk ikkje ett bilde på de 2 siste sidene ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvilket kabinett skal de delene stå i? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jaja, får bidra med litt selv. Ser i ettertid at jeg burde tørket vekk fingeravtrykk Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Sere vet at i denne tråden skal det legges ut bilder? Det er faktisk ikkje ett bilde på de 2 siste sidene ! Jeg prøvde å si det tideligere Men bra det endelig kom noen bilder, har ingen selv å bidra med dessverre heanwi: Hmm.. Kan ikke akkurat kalle kassen din vakker, men likte den jeg og ser ut som det er bra kjøling i den? Endret 2. april 2008 av Arekey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvilken radiator er det som er brukt? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Double Heater Core Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Et bilde til... Sånn ser det ut når jeg prøver å overklokke... Gleder meg til jeg får klokka E8500 med X48, hk er sendt (Kjører E8500 i COOT og Prime95 med 4,05ghz@1,4V-core (x9) med Hk til 700,- HK klarer ikke mere enn 450FSB) Endret 2. april 2008 av OpelPower Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Thermaleright 120-Extreme ? Hvordan er den, tror jeg skal kjøpe meg Thermaleright 120-A. Hvilket HK er det ? Har også et til ca. 700,- men det klarer mer enn 450FSB med rett CPU, en på XS klarte 600FSB på det Er snakk om GA-G33M-DS2R Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Thermaleright 120-Extreme ?Hvordan er den, tror jeg skal kjøpe meg Thermaleright 120-A. Hvilket HK er det ? Har også et til ca. 700,- men det klarer mer enn 450FSB med rett CPU, en på XS klarte 600FSB på det Er snakk om GA-G33M-DS2R Er TRUE ja, men er ikke noe spesiielt imponert over den.. Men tror det er noe av det beste du får.. Men jeg kjører bare med vifter på 1000rpm eller 1200rpm på grunn av lyd, så blir ikke så kalt.. Men den knuser orginalkjøleren til Q6600 i kjøling bare får å si det... HK er det ASUS P5N-E Sli, pcen klikker selv om multiplere er på x6 på over 450/1800... Og hk støtter kun x9 i multiplere Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Og HK støtter kun x9 i multiplere Må nok skuffe deg, men det er nok CPU'en din som ikke støtter høyere Selv kommer jeg til å kjøre den med en Delta 153CFM vite med ~56db, men med en switch for 5v og 12v all homemade Om jeg orker så tar jeg et bilde av innmaten i kassa sånn den er nå, men det vil se bizart ut da det er en Celeron 420 stock kjøler på en QX9650 OC'ed 3.5Ghz Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Og HK støtter kun x9 i multiplere Må nok skuffe deg, men det er nok CPU'en din som ikke støtter høyere Det er E8500 jeg snakker om , står i fire poster over denne Endret 2. april 2008 av OpelPower Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 En skjelven hånd og ingen blits går dårlig Blits på det ene bilde doh. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Stock kjøler, fy Ghost! () Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hele kassa er kun midlertidig da noen ting blei borte på TG og noen ting skal inn til retur Men er stock Celeron 420 kjøler og den er dobbel så liten som vanlig stock kjøler og uten Cu i midten, men det kjøler QX9650 helt utmerket på 3.5Ghz @ 1,23v Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nå har jeg satt sammen PC-en min igjenn med nye komponenter Bota med 2gb minne,måtte rote litt i bois får å bote med 4gb... (har ikke prøvd å overklokke enda, har fjerna de oransje viftene ) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvilke temperaturer har du Opel? Tenker da spesielt på GPU-ene. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Der var det trangt. Det er drit trangt rundt skjermkortene ja, men er bare et midt-tower.. Det var trangere med Tri-Sli Har tenkt å innvistere i et større kabinett når jeg får problemer med varmen... Hvilke temperaturer har du Opel? Tenker da spesielt på GPU-ene. Har bare prøvd å lære meg bios til nå, blir til at jeg innstalerer Vista i morgen.. Er ganske ny bios iforhold til hva jeg er vant til med Nvidia :/ (Hadde 70grader max med 1skjermkort på forje oppsett, temp på CPU ligger på 25grader nå) Og har ingen planer om å overklokke GPU, dette blir mer en nok grafikkytelse på meg, er cpu som kommer til å slitte her... Skal kjøre CPU på 4,275Ghz/450fsb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå