Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg greide å prioritere meg ned til to USB-tilkoblinger. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jøss, det var imponerende plass i det kabinettet da, trodde det var så vidt plass til et 9600GT i det jeg, men HD3870X2 er jo nesten sykt da Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg greide å prioritere meg ned til to USB-tilkoblinger. HVORDAN? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Jeg greide å prioritere meg ned til to USB-tilkoblinger. Det samme med meg. Kutta ned til tre jeg da. Joystick, mus og tastatur. Og så for sikkerhets skyld kveila jeg ledningen til tastaturet og joysticken, og tastaturet også for den saks skyld, og stripsa det. Kan dog være at jeg mistolket situasjonen her nå. Endret 31. mars 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg bruker. Mus, tastatur, høytalere (z-10), 2 eksterne harddisker, webcam, ipod, mobil. Det er da 8 usb porter som går. Jeg bruker. Mus, tastatur, høytalere (z-10), 2 eksterne harddisker, webcam, ipod, mobil. Det er da 8 usb porter som går. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Kabler er noe dritt. Skulle funnes noe som overfører energien, og data for den saks skyld, trådløst. Splashpower driver nå med trådløs oppladning for mobiler, men tviler på at det blir mulig for stasjonære på en tid. (Vet ikke om splashpower fremdeles holder på). http://www.splashpower.com/ Endret 31. mars 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg greide å prioritere meg ned til to USB-tilkoblinger. Ikke så lett når man har kablet tastatur, mus, webkamera, USB-kabel til telefon samt en printer, ikke så lett å kutte ned på ting man bruker daglig. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det er nå heldigvis ikke så vanskelig å lage et system for å skjule det. Helt siden jeg så kabinettet til Flerek, og for den saks skyld bula hans også, har jeg hatt dilla på kabelrydding. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Bruker en jeg, sendern til tastatur og mus... Og den er uten ledning Så kommer DVI, LAN og 230v Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ehh.. Unnskyld meg, med fare for å virke litt "wannabe-moderator", men er dette en tråd for å vise frem sine kabinetter eller for å diskutere hvordan og hvor mange kabler man har ut fra PC-en? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Denne diskusjonen er egentlig ganske relevant til denne tråden. Vi kan gi tips om hva man feks kan ta vekk eller bytte mellom å bruke slik at man får vekk ekstra usb kontakter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg greide å prioritere meg ned til to USB-tilkoblinger. HVORDAN? Mus og WLAN-kort. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Han har skjermtastatur, vel. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ikke tastatur ? Aldri hørt om ps2 tastatur? Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Joda. Men det er vel ikke så mange PC-er som har det lenger så derfor tenkte jeg ikke over det. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har aldri vært borti et hovedkort til stasjonære PC-er som ikke har det. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) De har vel ikke til mus lenger? Kanskje det han mente? Har heller ikke vært borti hovedkort uten PS2 til tastatur. Endret 1. april 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Den siste som er igjen funker vel på begge deler? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 De har vel ikke til mus lenger? Kanskje det han mente? Har heller ikke vært borti hovedkort uten PS2 til tastatur. Mitt har begge deler, og jeg bruker den til musa, via overgang. Gidder ikke å bruke opp USB-porter når jeg kan plugge den der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå