Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av maskinene jeg bygget på jobb.

Er 4x1TB disker i Raid på en promise kontroller (skal utvides med 3x1TB disker til etterhvert) + en Raptor 150 for OS.

Fronten

post-22149-1203718814_thumb.jpg

Fra siden med luftkanaldeksel/støydemping på

post-22149-1203718889_thumb.jpg

Fra siden uten deksel

post-22149-1203718917_thumb.jpg

Front åpen dør

post-22149-1203718954_thumb.jpg

Oversikt side uten dør og deksel

post-22149-1203718980_thumb.jpg

HK

post-22149-1203719034_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Klar over at kablene synes, men er ikke så viktig for meg å få skjult de, da jeg ikke har noe vindu eller no, heller det at det er ryddig og gir god luftflow.

Jeg synes nå kabler kan være pent også jeg da. Så lenge de ligger på en ordentlig måte. ;)

Her er noen av mine:

PA190050_small.jpg

Lenke til kommentar

Selv mener jeg at slike kabinetter er en dum idè.

Ja. Hvis du bytter ut hardware en gang i uken. Er den ikke dum. Men hvis det er for et langtids oppsett så der den dum.

Hardwaren er mer utsatt. Blir lettere støvete. Du vil ikke få en sikkelig air flow over dem. Slik at kjøling vil vær så som så. Du vil heller ikke ha mer støy fra en slik løsning enn fra et lukket kabinett.

Lenke til kommentar
Selv mener jeg at slike kabinetter er en dum idè.

Ja. Hvis du bytter ut hardware en gang i uken. Er den ikke dum. Men hvis det er for et langtids oppsett så der den dum.

Hardwaren er mer utsatt. Blir lettere støvete. Du vil ikke få en sikkelig air flow over dem. Slik at kjøling vil vær så som så. Du vil heller ikke ha mer støy fra en slik løsning enn fra et lukket kabinett.

Jeg er helt enig med deg...

Men skal som sakt bruke den til testbenk, når jeg får/har komponenter som jeg skal teste... Skal sefølgelig ikke bruke det "kabinettet" over lengere tid...

Er bare så jeg slipper å ha komponenter liggene utover benken når jeg tester dem (:

Lenke til kommentar

jeg tror ikke dårlig kjøling vil være et problem. husk at det vil være romtemp rundt komponentene nå, og du klarer aldri å få samme temp inni ei kasse som romtempen. og skulle det blir varmt så er det jo bare å finne fram en vanlig bordvifte.

men spesielt trygt er det jo ikke med tanke på at komponentene er veldig utsatt for skade.

men det er verdt det :D

Lenke til kommentar
Go for antec nine hundred and become a big gamer as me.

Har det også, og det er et diskotek ja :tease: ...

Mitt er et veldig godt eksempel på diskotek kabinett :p

Knall bra luftstrømning, perfekt til overklokking!

Men et helvete å jobbe i, og litte praktisk med PSU i bunn....

Men lyd i min er ikke så ille, Kjøpte meg 7 nye vifter.. Blant annet minst 120mm 16db og mist 140mm 19db(viftestyring).. Er skjermkort viftene man hører her...

Så bråker ikke min, men med orginale vifter på low bråker litt for mye får mine ører...

EDIT: Endra filformat på bilde

Endret av OpelPower
Lenke til kommentar
OpelPower: Litt mange farger etter min smak. Du hadde ikke klart deg med bare blått da? :)

Men ellers var det ganske smakfult. Liker Antec 900 ganske godt. :)

Jo egentelig, men hadde bare blåe mist vifter før.. Men bytta 2 av dem ut får å få litt mere luft igjennom Cpu kjøleren når jeg prøvde å overklokke.. (kverka mitt ASUS 780i på 1800FSB)

Vurderer å sette inn mist viftene igjenn nå som jeg ikke får overklokka noe serlig på 650i, blir litt for fjortis aktig med de Gul/Orange sunSunbeam viftene (eller romskip som kameratene mine sier :!: )

Lenke til kommentar
Go for antec nine hundred and become a big gamer as me.

Har det også, og det er et diskotek ja :tease: ...

Mitt er et veldig godt eksempel på diskotek kabinett :p

Knall bra luftstrømning, perfekt til overklokking!

Men et helvete å jobbe i, og litte praktisk med PSU i bunn....

Men lyd i min er ikke så ille, Kjøpte meg 7 nye vifter.. Blant annet minst 120mm 16db og mist 140mm 19db(viftestyring).. Er skjermkort viftene man hører her...

Så bråker ikke min, men med orginale vifter på low bråker litt for mye får mine ører...

EDIT: Endra filformat på bilde

hehe fint diskotek ja, det var litt upraktis med psu-en i bånn, jeg måtte fikse masse nye kabler til psu-en siden de fleste var for korte ,men det er et drit fint kabinett da. Hvis du setter alle viftene på full styrke så høres det ut som et lite fly som starter :D. Jeg elsker det. Jeg Har stilt viftene helt likt som deg:D Endret av manidress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...