Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM

Med første øyekast kunne det ligne på en kjøler fra Enzo, men er rimelig sikker på at det ikke er det.

EDIT: Da måtte det i så fall vært en eldre modell.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komme med en motpol til den kassa jeg da. Dessverre ingen bilder av kabinettet utvendig på pulten, og speilrefleksen stoppet å ta bilder på lørdag, men er et standard chiftech kabinett uten mods. Pc`en er ganske ny, så må innrømme at det ikke er så mye dill i den enda, noe som gjør det enklere å holde det ryddig.

post-86587-1203505374_thumb.jpg

Spec på pc:

Prosessor (CPU) INTEL CORE2 Q6600 2.4GHZ

Hovedkort Asus P5N32-E SLI PLUS

Minne (RAM) 4x Kingston 1GB 800MHZ DDR2 NON-ECC

Grafikk-kort MSI GF 8800 GTX PCI-E 768MB OVERCLOCKED

Monitor 2x BENQ24" FP241W

Lydkort Asus 7.1 onboard

Mus G5

Operativsystem Vista 64bit Business

Hodetelefoner Sennheizer HD515

Produkt info bilder av kabinettet:

post-86587-1203505636_thumb.jpgpost-86587-1203505647_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ble veldig bra det der lain, nå ser en riktignok mange kabler, men måten de er stripset sammen på får det til og se veldig bra ut.

Er du forresten fornøyd med det kabinettet?

vurderer sterkt og kjøpe meg et slikt til ekstrapcen min, som nå står i et eldgammelt beige chieftec.

Og et av kravene til det kabinettet er at det har minst 7stykk 5,25" brønner, siden det skal vannkjøling inn i det kabinettet, og jeg tenkte og ha en dobbel 120mm radiator i front.

Og da passer egentlig dette kabinettet veldig godt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

ser det jeg også nå, veldig synd egentlig, for dette kabinettet hadde passet perfekt egentlig. Prisen er også veldig fin for det kabinettet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg liker også at Cheiftech har god tyngde på kabinettene sine. Det gir et solid inntrykk, bokstavelig talt. :p

Det skal jeg love deg, har et eldgammelt chieftec her (før dragon serien), og kvaliteten er veldig god på det kabinettet.

Bare synd kjøleegenskapene er litt for dårlige til kraftige pcer i dag, selv om 939 maskina jeg har i den nå kjører helt fint.

Lenke til kommentar
Ble veldig bra det der lain, nå ser en riktignok mange kabler, men måten de er stripset sammen på får det til og se veldig bra ut.

Er du forresten fornøyd med det kabinettet?

vurderer sterkt og kjøpe meg et slikt til ekstrapcen min, som nå står i et eldgammelt beige chieftec.

Og et av kravene til det kabinettet er at det har minst 7stykk 5,25" brønner, siden det skal vannkjøling inn i det kabinettet, og jeg tenkte og ha en dobbel 120mm radiator i front.

Og da passer egentlig dette kabinettet veldig godt...

Klar over at kablene synes, men er ikke så viktig for meg å få skjult de, da jeg ikke har noe vindu eller no, heller det at det er ryddig og gir god luftflow.

Ja, er veldig fornøyd, dessverre som Spirre sier, så kan ikke midt modulen flyttes, men utenom det er det lite eller ingenting å klage på.

Jeg liker også at Cheiftech har god tyngde på kabinettene sine. Det gir et solid inntrykk, bokstavelig talt. :p

Det skal jeg love deg, har et eldgammelt chieftec her (før dragon serien), og kvaliteten er veldig god på det kabinettet.

Bare synd kjøleegenskapene er litt for dårlige til kraftige pcer i dag, selv om 939 maskina jeg har i den nå kjører helt fint.

Dette er gjerne grunnen til at jeg går tilbake til chieftec gang på gang, har 2 kabinetter (en står på toppen av andre) fra før, og liker at jeg kan stå på de uten at det er noe fare for at det knekker. Solide og gode kabinett, men for de som overklokker osv, kan det fort bli litt dårlig med kjøling. Selv ingen problemer med dette, men har heller ikke klokket opp min quad cpu noe enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...