Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er mitt Antec Nine Hundred!

Sà vel ut som et kabel kaos vil vel jeg si, rydd litt i kabla sà fàr du vel litt bedre luft gjennom stròmmning.

Tror den ryddingen er mer for bildenes skyld i dette kabinettet enn luftgjennomstrømning. En ting jeg kanskje synes er dumt og det er å ta bilder i mørket med masse leds inni kabinettet. I grunn får man ikke en ordentlig følelse av hvordan det ser ut. Bare en oppfordring.

Lenke til kommentar
her er fra mitt:

Er det stort glipp imellom gpu og cpu kjøleren? :dontgetit: det var pent :thumbup:

Skulle ha svart før, beklager.. nei du der er det ikke mye plass gitt.. KANSKJE 3-4 mm men det er nok, driver lite med oc og er ganske sær på spill og... spiller bare Half Life og Doom om jeg må :roll: det er jo ikke de helt grafikkrevende spillene har jeg skjønt og det går så det gnistrer her :thumbup:

venter på nytt tastatur nå.. blir gøy å se om de klarer å skaffe 8000 i sort, håper i det lengste :whistle: og DA skal det bli flere bilder!!!!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Det der var ryddig det, tror FleRek(?) må se seg slått :p

Kabinettet hans tillater mer rydding enn mitt. Jeg har feks. ingen annen løsning enn å la ATX kontakten (+ etc.) til å gå gjennom det store hullet. Dermed er det vanskelig å vurdere to vidt forskjellige kabinetter opp mot hverandre. Jo, jeg kan modifisere det, men føler ikke for å gjøre det med mitt fine kabinett. :D

Jeg kan også nevne at jeg aldri ser meg slått. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Har bare et helt vanlig Nexus Breeze kabinett, men er kjempe fornøyd.

God kjøling og nesten helt stille.

Her er bare kabinettet.

Innmaten

Og ja, vet det er kabelrot, mye pga teite IDE CD/DVD brennere -__-

har et slikt liggende her et sted, ganske greit kabinett, men det er problemer hvis en putter maskiner som utvikler mye varme inn i de, kjølingen er rett og slett for dårlig. Dog, støynivået er helt supert.

Det kabinettet er forøvrig et lite helvete og holde ryddig med tanke på kabler ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...