Dyver`n Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Her er mitt Antec Nine Hundred! Sà vel ut som et kabel kaos vil vel jeg si, rydd litt i kabla sà fàr du vel litt bedre luft gjennom stròmmning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg tror han får grei nok luftgjennomstrømmning som det er. Nok av vifter. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Her er mitt Antec Nine Hundred! Sà vel ut som et kabel kaos vil vel jeg si, rydd litt i kabla sà fàr du vel litt bedre luft gjennom stròmmning. Tror den ryddingen er mer for bildenes skyld i dette kabinettet enn luftgjennomstrømning. En ting jeg kanskje synes er dumt og det er å ta bilder i mørket med masse leds inni kabinettet. I grunn får man ikke en ordentlig følelse av hvordan det ser ut. Bare en oppfordring. Lenke til kommentar
imation Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Sorry...double post ! Endret 13. februar 2008 av imation Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Ny ryddeaksjon: Edit: Bytta bildehost. Endret 16. februar 2008 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det der var ryddig det, tror FleRek(?) må se seg slått Lenke til kommentar
Arnesahn Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 her er fra mitt: Er det stort glipp imellom gpu og cpu kjøleren? det var pent Skulle ha svart før, beklager.. nei du der er det ikke mye plass gitt.. KANSKJE 3-4 mm men det er nok, driver lite med oc og er ganske sær på spill og... spiller bare Half Life og Doom om jeg må det er jo ikke de helt grafikkrevende spillene har jeg skjønt og det går så det gnistrer her venter på nytt tastatur nå.. blir gøy å se om de klarer å skaffe 8000 i sort, håper i det lengste og DA skal det bli flere bilder!!!!!! Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ny ryddeaksjon: Edit: Bytta bildehost. Utrolig ryddig! Det meste går bak hovedkort-veggen? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ny ryddeaksjon: Edit: Bytta bildehost. Utrolig ryddig! Det meste går bak hovedkort-veggen? Jepp, og i masse andre småhull i kabinettet. Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Tøft.. Skal prøve å ta en runde en gang i mitt kabinett også, men jeg kan ikke akkurat si at jeg har et "kabelvennlig"-kabinett (Aplus Twin Engine). Men skal nok få gjort noe! Må vel slenge opp et bilde i nærmeste fremtid også. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hvorfor sitter det en nødblink frempå? Men ellers var det et artig konsept. Er det små LCD-skjermer? Endret 17. februar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvorfor sitter det en nødblink frempå? Men ellers var det et artig konsept. Er det små LCD-skjermer? "Nødblinken" skal være til å skru på LCD skjermen Knappene hentet fra Mercedes SLK. Måtte leke meg litt i photoshop Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det der var ryddig det, tror FleRek(?) må se seg slått Kabinettet hans tillater mer rydding enn mitt. Jeg har feks. ingen annen løsning enn å la ATX kontakten (+ etc.) til å gå gjennom det store hullet. Dermed er det vanskelig å vurdere to vidt forskjellige kabinetter opp mot hverandre. Jo, jeg kan modifisere det, men føler ikke for å gjøre det med mitt fine kabinett. Jeg kan også nevne at jeg aldri ser meg slått. Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Har bare et helt vanlig Nexus Breeze kabinett, men er kjempe fornøyd. God kjøling og nesten helt stille. Her er bare kabinettet. Innmaten Og ja, vet det er kabelrot, mye pga teite IDE CD/DVD brennere -__- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Har bare et helt vanlig Nexus Breeze kabinett, men er kjempe fornøyd.God kjøling og nesten helt stille. Her er bare kabinettet. Innmaten Og ja, vet det er kabelrot, mye pga teite IDE CD/DVD brennere -__- har et slikt liggende her et sted, ganske greit kabinett, men det er problemer hvis en putter maskiner som utvikler mye varme inn i de, kjølingen er rett og slett for dårlig. Dog, støynivået er helt supert. Det kabinettet er forøvrig et lite helvete og holde ryddig med tanke på kabler Endret 17. februar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 hehe, grunnen til at det kanksje er kjølig i mitt kabinett er sikkert pga dårlig hw Prøvde å rydde diverse kabler nå men det var vanskelig gitt, får ikke gjemt noen som helst kabler bak platen til hk Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Standard Lian Li PC-6070B Scand. Endret 17. februar 2008 av Elendil Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 det så ut som det kunne vært en ide å snu diskene 180 grader slik at ledningene kom lavere ned slik at de ikke koliderer med skjermkortet. sånn utover det så kan du fint rydde litt mer. den kabelen med gul/grønn kabelstrømpe mangler krympeslange. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Elendil: Hvilken prosessorkjøler har du? Jeg ser heatpipes under Amd vifta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå